Konfekt je inteligentan i elegantan tromjesečnik kojeg su 2020. pokrenuli kreatori Monoclea. Uređivan između Züricha i Londona, a tiskan u Njemačkoj, duboko je zaronio u svijet mode, zanata, putovanja i dizajna. Svako izdanje prepuno je inspirativnih prijedloga za putovanja, ukusnih recepata i šik sezonskih lookova. Uz dobar humor, pronicljivo oko i hrabar duh, Konfekt slavi nenametljiv glamur, a u svom najnovijem izdanju jednu značajnu temu na dvije stranice magazina posvetio je našem Zagrebu, poduzetnicima i institucijama koje ga čine posebnim.
Priču o ovoj sjajnoj reklami za naš glavni grad u svojoj nam je objavi na Instagramu približila fotografkinja Mateja Vrčković, koja je bila zadužena za vizualni dio zagrebačke duplerice u magazinu Konfekt.
Samo za tu priliku, autorica Helena Kardova doletjela je iz Londona i posjetila zagrebačke podzetnike i institucije. Helena je istaknula da je već mnogo puta bila u Hrvatskoj, no uvijek bi otputovala na našu obalu i preskakala metropolu, što je u najavi proljetnog izdanja Konfekt magazina nazvala greškom. Stavljajući naglasak na svoj prilog, opisala je Zagreb gradom koji odiše old school šarmom i itekako je vrijedan posjeta, bilo da je u pitanju vikend putovanje ili je Zagreb usputna adresa na putovanju do obale.
Tko se sve našao u ovoj priči? Naša poznata pekarnica Korica, dizajnerica Marija Kulušić, poznati brend nakita Mammii dizajnerice Maje Miletić, dnevni bar Ten22, Amadria Park Hotel Capital, Koncertna dvorana Vatroslav Lisinski i Zbirka Richter.
“Posljednih godina snašlo nas je dosta izazova, no Zagrepčani (i oni koji se tako osjećaju) se ne predaju. Vođeni vizijom boljeg života, ulažu silan trud u kolektivnu ponudu i izgled našeg grada i zbog toga im se beskrajno divim. Sretna sam zbog prilike da doprinesem promociji naše male zemlje i ovih vrijednih i svestranih pojedinaca”, izjavila je fotografkinja Mateja Vrčković čiji vizuali krase ovu temu u novom broju Konfekta.
FOTOGRAFIJE: Mateja Vrčković