Poznata shopping platforma MyTheresa udružila je snage s brendom Flamingo Estate, na maloprodajnom prostoru čijim su otvaranjem zajedno obilježili početak ljeta. U East Hamptonu, ljetovalištu poznatom po kilometrima dugačkim, bijelim pješčanim plažama, stara autolimarska radionica na jedan je mjesec transformirana u potencijalno najšašaviju trgovinu ovog ljeta. U njoj se mogu kupiti kultni proizvodi Flamingo Estatea (delikatese i luksuzna kozmetika), kao i torbice, kupaći kostimi, sunčane naočale i mnogo više od brendova kao što su Bottega veneta, Khaite i Loewe. S obzirom na nekonvencionalnost pristupa, tako je i ova trgovina dobila ime: THE INCONVENIENCE STORE.
MyTheresa x Flamingo Estate
Richard Christiansen, osnivač Flamingo Estatea, bio je inspiriran za stvaranje iskustva kupnje nakon posjeta jednom sajmu automobila. Dok je provodio vrijeme u svijetu poznavatelja automobila, počeo je smišljati drugačiji način istraživanja ideje luksuza. “U svijetu koji je poludio za brzom modom i brzom hranom, mi pokušavamo učiniti suprotno – spor i namjeran način obavljanja stvari”, rekao je. Unutar pop-up dućana nalazi se “inconvenience store”, koji sadrži stručno odabranu kolekciju nepokvarljivih proizvoda i dekadentnih predmeta za njegu tijela iznutra i izvana.
Ova suradnja skrenula je pozornost na sve što Flamingo Estate radi već nekoliko godina, pa i desetljeća. Riječ je inače o legendarnom imanju smještenom na vrhovima brežuljaka Los Angelesa, prostranoj kući u španjolskom stilu iz 40-ih, koja je okružena bujnim voćnjakom i vrtovima i gotovo osam desetljeća pruža rajski bijeg hedonistima, dalje od gradske gužve i buke.
Trenutni vlasnik, Richard Christiansen, ujedno i osnivač njujorške agencije Chandelier Creative, na Flamingo Estate nastavlja zastupati prizemljenu filozofiju života, s istoimenim lifestyle brendom prvi put lansiranim 2020.
“Radikalna proslava užitaka iz vrta”, opisuje Christiansen projekt koji se sastoji od hrane, beauty i wellness proizvoda napravljenih od rijetkih sastojaka bogatih hranjivim tvarima, prikupljenih na više od 100 biodinamičkih farmi. Inspiracija se crpi iz vrtova Flamingo Estatea, dok proizvodnja favorizira sporost i transparentnost – svaki sastojak može se pratiti do farmera koji ga je zasadio.
Galerija
FOTOGRAFIJE: MyTheresa