Peppino's Gelato Factory, Dubrovnik, sladoled

Ove godine preuređena je obožavana dubrovačka sladoledarna Peppino’s

25.07.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život iza 5 | Gastronomija
#Dubrovnik | #Peppino's

Skoro svatko tko se našao u Dubrovniku i na licu mjesta se zaželio ledenog osvježenja, svoju želju za slatkim utažio je u lokalnoj gelateriji Peppino’s. Smještena u ulici od Puča, na broju 9, ona polako, ali sigurno stremi tituli kultne sladoledarne u starom gradu Dubrovniku.

Artizanski pristup izradi gelata osigurao joj je vječne obožavatelje, koji baš poput nas jedva čekaju ponovni posjet Dubrovniku kako bi “omastili brk” nekim od originalnih okusa iz ponude Peppino’sa. Dok se to ne dogodi, donosimo vam priču o kompletnom preuređenju gelaterije, koja je svoje goste ove godine dočekala u novom ruhu.

Peppino's Gelato Factory, Dubrovnik, sladoled

Ono po čemu nam je Peppino’s ostao u pamćenju još od prvog posjeta u 2019. godini bili su originalni okusi gelata kojeg prodaje, njegova kvaliteta, ali i kreativan interijer koji je svojim modernim i razigranim duhom jasno odskakao od prosjeka. Peppino’s je prije šest godina kada se otvorio bio posve osvježavajuća, originalna dubrovačka poduzetnička priča koju je pokrenuo Lukša Kristović. Formula s kojom je započeo poslovanje pokazala se dobitnom, jer ispred Peppino’sa i danas stoje redovi ljudi koji se žele zasladiti po mnogima najboljim gelatom u gradu, što najbolje govori u prilog njegovom renomeu, ali i kvaliteti.

Peppino's Gelato Factory, Dubrovnik, sladoled
Peppino's Gelato Factory, Dubrovnik, sladoled
Peppino's Gelato Factory, Dubrovnik, sladoled

No, inovativni Peppino’s htio je zadržati status lidera na sve kompetitivnijem lokalnom tržištu. Nekoliko godina nakon otvaranja i brzog uspona, izvorni Peppino’s Gelato shop (još jedan je otvoren u Dubrovniku u 2021. godini), našao se u redefiniranoj mikrosituaciji. Budući da je tržište pokazalo velik apetit za proizvod ovog brenda, došlo je do pojave konkurenata u prodaji gelata, koji su slijedili korake Peppino’sa, i to u njegovoj neposrednoj blizini. Lukša se zato odlučio za redizajn prostora koji će pridonijeti daljnjem razvoju poslovanja, podići prezentaciju proizvoda trgovine i poboljšati cjelokupnu funkcionalnost prostora, a taj je projekt odradio hrvatski Studio Hrvatin.

Peppino's Gelato Factory, Dubrovnik, sladoled

Peppino’s Gelato Factory

Studio Hrvatin na svojoj je web stranici podijelio detalje ovog projekta.

Prvi dojam o gelateriji stvara impresivna bakrena pozadina ukrašena osvijetljenim logotipom i reflektirajućim okruglim ogledalom. Postojeća bakrena rasvjetna struktura, koja je prije dominirala gelaterijom, prenamijenjena je u nove rasvjetne kompozicije koje sada naglašavaju tri različita odjeljka prodavaonice. Ugrađena su dodatna linearna svjetla kako bi se kompenzirao prirodno slabo osvijetljen ambijent prostora, što pomaže razgraničiti različita područja trgovine i usmjeriti kupce gdje mogu naručiti, preuzeti svoj sladoled i izvršiti plaćanje.

Peppino's Gelato Factory, Dubrovnik, sladoled

Funkcionalne zone redizajnirane su s kupcem u prvom planu. Prednji dio sada usmjerava protok kupaca, omogućujući bolju organizaciju u periodima velikih gužvi u gelateriji. To je postignuto stvaranjem prilagođenog stražnjeg pulta koji osigurava dovoljno prostora za pohranu, a zatim se spaja s pultom u kojem je izložen gelato i proteže dalje u blagajnu.

Dva nasuprotna zida ukrašena su bijelim i crnim keramičkim pločicama od poda do stropa, dodajući dimenziju, vizualnu zanimljivost i sofisticirani industrijski izgled maloprodajnom prostoru. Bijeli dio je idealna kulisa za fotografije posjetitelja, dok crni zid ističe ponudu gelata u Peppino’su.

Cijeli projekt preuređenja trajao je šest mjeseci i bio je izuzetno temeljit. Peppino’s je svoja vrata otvorio krajem travnja i sada se zove Peppino’s Gelato Factory. Na njegovom Instagram profilu pomalo ljubomorno gledamo i pratimo sve nove okuse koje ova gelateria predstavlja u 2023. godini. Lady’s Lemon Cake, Pistachi-Oh!, Dubrovnik Crème Brûlée, Carob & Fig, Merry Chia Raspberry… Trebamo li nabrajati dalje? Ne trebamo, ali čini nam se da u skorijoj budućnosti vrijedi bookirati avionsku kartu za Dubrovnik i dijelom svog itinerara obavezno učiniti i posjet novouređenom Peppino’su!

BRAND CONCEPT

Iva Hrvatin
Marita Bonačić (Studio Mater)

INTERIOR & PRODUCT DESIGN

Iva Hrvatin
Matea Bertina

GRAPHIC DESIGN

Iva Hrvatin

COPYWRITING

Marita Bonačić
Iva Hrvatin

PHOTOGRAPHY

Marija Gašparović
Fabijan Drnas

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5