10 najvećih pogrešaka prilikom prijave (i odjave) u hotel

30.08.2024. | AUTOR: Sara Marinić

Život iza 5 | Putovanja
#hoteli

Kad je riječ o boravku u hotelu, postoje neka nepisana pravila kojih bismo se trebali držati. Na primjer, nemojte hodati bosi po hodnicima. Ne kradite ručnike. Bacite svo smeće u kantu prije odlaska. Sva ta neslužbena pravila učinit će vaš boravak u hotelu ugodnijim, kako za vas, tako i za osoblje. Ipak, neke greške pri prijavi ili odjavi iz hotela mogu imati veliki utjecaj na vaše cjelokupno iskustvo.

Kako biste ih ubuduće izbjegli i bili sigurni da će vaš boravak u hotelu teći glatko od dolaska do odlaska, Sam Shank, suosnivač booking aplikacije HotelTonight, za portal Travel and Leisure otkrio je najčešće pogreške koje treba izbjegavati prilikom prijave (i odjave) u hotel. 

prijave i odjave u hotel, greške prilikom prijave i odjave u hotel, hoteli, prijava u hotel, odjava iz hotela


1. Ne pitate za dodatne naknade

Zadnje što želite na odmoru je postati žrtva skrivenih naknada. Ponekad su dodatni troškovi neizbježni jer pristojbe za odmarališta nažalost postaju sve češće, kaže Shank. Ali barem vam to što za njih znate unaprijed, omogućuje da isplanirate svoj budžet. Čak i kad se čini da su takve pristojbe uklesane u kamen, Shank kaže da uvijek pita jesu li opcionalne. I ponekad je, kaže, uspješan u tome. 

2. Ne tražite raniju prijavu ili kasniju odjavu 

Kad rezervirate hotel, imajte na umu da mnogi od njih pokušavaju ukinuti tipična pravila prijave i odjave. Neki hoteli imaju fleksibilnu politiku koja vama kao gostu omogućuje da odaberete kad se želite prijaviti i odjaviti. Dakle, nemojte se bojati pitati o ranijem dolasku ili kasnijem odlasku iz hotela. Shank kaže da je najbolje biti fleksibilan u vezi s vrstom sobe jer to može povećati šanse da će hotel udovoljiti vašem zahtjevu. “Jednostavno pitajte na recepciji, ali budite spremni zamijeniti određenu vrstu sobe za raniji dolazak.”

3. Ne tražite specifičnu sobu, a imate “lagani san”

Razmišljate o svojim preferencijama spavanja kad putujete jer je upravo to vaše vrijeme za oporavak i opuštanje. Ako vaše navike spavanja određuju sobu u kojoj ćete biti najsretniji, naglasite to. “Ja imam ‘lagani san’ pa uvijek tražim sobu koja je daleko od lifta, na višem katu i okrenuta prema najmanje prometnoj ulici ili dvorištu”, kaže Shank. 

prijave i odjave u hotel, greške prilikom prijave i odjave u hotel, hoteli, prijava u hotel, odjava iz hotela

4. Zaboravljate pregledati sobu prije odlaska

Da li ikada zastanete prije nego što izađete iz kuće i šapnete sami sebi “novčanik, telefon, ključevi”? Isto to učinite prije nego što se odjavite iz hotela. Prođite mentalni popis u glavi i prošetajte hotelskom sobom prije odlaska. “Ne mogu ni prebrojati sve punjače koje sam ostavio u hotelskim sobama. Sad pazim da pogledam svaku utičnicu tijekom zadnjeg obilaska sobe prije nego napustim hotel”, kaže Shank. 

5. Ne ostavljate svoje kontakt podatke prilikom prijave

Shank kaže da svoje podatke ostavlja na recepciji čim stigne u hotel – i ima prilično zanimljiv razlog. “Tijekom prijave, ostavim svoju e-mail adresu i zamolim ih da mi pošalju račun nakon odjave. Na ovaj način mogu preskočiti klasičnu odjavu i otići iz hotela, znajući da ću imati priliku pregledati sve troškove kasnije, prema vlastitom rasporedu”, objašnjava. Ipak, imajte na umu da ova praksa nije prihvatljiva u svakom hotelu, pa pročitajte pravila o odjavi prije odlaska. 

6. Ne ostavljate napojnicu osoblju

Baš kao što napojnicu ostavljate konobaru, frizeru ili taksistu, dobra navika kod putovanja je ostavljanje napojnice hotelskom osoblju. “Uvijek pazim na to da ostavim napojnicu onima koji čiste sobu jer oni čine isto koliko i svi drugi kako bi naš boravak u hotelu bio ugodan”, kaže Shank. Ako ste to zaboravili učiniti tijekom boravka, napojnicu je najbolje ostaviti u sobi prije nego se odjavite. 

7. Čekate na recepciji za odjavu, a nemate baš vremena 

Hoteli danas ne zahtijevaju uvijek da stojite u redu na recepciji da biste se odjavili. Obično morate napustiti sobu na vrijeme, bilo to u naznačeno vrijeme odjave ili prethodno dogovoreno vrijeme. Pobrinite se da imate priliku pregledati svoj račun i da hotel ima evidentiranu kreditnu karticu za sve troškove koje ste napravili za vrijeme boravka. Ako želite osobno pregledati svoj račun, onda ćete ipak morati pričekati svoj red na recepciji, ali ako ste slijedili Shankov savjet da navedete e-mail adresu i kreditnu karticu prilikom prijave, obično možete jednostavno izaći iz hotela. Samo nemojte zaboraviti ostaviti ključeve sobe. 

prijave i odjave u hotel, greške prilikom prijave i odjave u hotel, hoteli, prijava u hotel, odjava iz hotela

8. Zaboravljate pregledati račun

Ako ste zabrinuti da vam hotel neće poslati račun e-mailom — ili da ga nećete vidjeti jer vam je inbox pretrpan — tada preskočite prethodni savjet i ostavite si više vremena da pregledate svoj račun na recepciji prije odjave. 

9. Ne tražite upgrade u bolju sobu

Ako postoji prilika, pristojno upitajte za bolju sobu na recepciji na dan vašeg dolaska. “Vjerojatno će biti nekoliko slobodnih ljepših soba u koje osoblje mora nekoga smjestiti. A taj netko biste mogli biti vi pa lijepo zamolite”, savjetuje Shank. 

10. Preplaćivanje za upgrade prilikom prijave u hotel 

Za dobivanje sobe višeg razreda mudro je podnijeti zahtjev što je prije moguće i odrediti iznos koji biste bili spremni platiti. Shank preporučuje “nuđenje razumnog iznosa za upgrade – moje pravilo je 10 posto onoga što ste platili.”

FOTOGRAFIJE: Unsplash+

©2024 after5