Mama i kći stoje iza super stationery brenda koji potiče povratak analognim ritualima

28.10.2025. | AUTOR: Iva Kordić

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#uredski pribor

Iako gotovo kompletan posao odrađujem digitalno, obveze i planove i dalje najradije zapisujem rukom. Kao da mi je dan jasniji čim ga vidim ispisanog pred sobom, a ima i nešto posebno u križanja obveza s to-do liste. Zato uvijek volim otkriti zanimljiv brend planera, rokovnika i ostalih stationery sitnica, pogotovo kada nisu samo funkcionalni, nego i estetski ugodni. Takav radni pribor, osim što unosi red u svakodnevicu, istovremeno dobro izgleda na radnom stolu i motivira me na organiziranost.

Kolegica, i sama velika ljubiteljica funkcionalnog dizajna, skrenula mi je pozornost na brend koji je otkrila tijekom jednog posjeta Ljubljani i njihovu gift shopu GUD. Tamo je otkrila šarene rokovnike nizozemskog brenda A-Journal: jednostavne, vedre i savršeno osmišljene za sve koji vole imati strukturu u danu.

A-Journal
A-Journal u GUD Shopu

Stationery brend A-Journal

Iza brenda A-Journal stoje majka i kći, Marina i Marjolein, koje su 2017. u Nizozemskoj pokrenule vlastitu liniju papirnate galanterije. Brend je nastao iz njihove zajedničke strasti prema planiranju, pisanju i dobrom dizajnu, s idejom da svaki dan postane malo uređeniji i ljepši. Vođene tom filozofijom, kreirale su A-Journal koji spaja funkcionalnost s nizozemskom estetikom: čiste linije, jarke boje i praktični detalji koji olakšavaju svakodnevicu. Ono što je počelo s nekoliko rokovnika, danas je preraslo u lifestyle brend s planerima, bilježnicama i dodacima za ured. Njihov moto, “less screens, more paper” (“manje ekrana, više papira”), najbolje opisuje filozofiju koja potiče povratak malim analognim ritualima.

A-Journal
Marina i Marjolein, osnivačice brenda A-Journal

Prepoznatljiv dizajn A-Journala temelji se na nizozemskoj jednostavnosti i funkcionalnosti, ali s vedrim, toplim pristupom. Njihovi proizvodi dolaze u paleti boja koja momentalno podiže raspoloženje; od nježnih pastelnih do jarkih nijansi. Papir je visokokvalitetan i ugodan na dodir, a svaka stranica promišljeno je strukturirana pa nudi dovoljno mjesta za planove, liste i bilješke. Danas u kolekciji nude širok raspon papirnatih proizvoda, osmišljenih tako da olakšaju svakodnevnu organizaciju i unesu malo boje u rutine.

Dostupni su planeri različitih vrsta – od klasičnih godišnjih i školskih do obiteljskih, koji pomažu uskladiti obveze svih članova kućanstva. Tu su i stolni planeri i vođeni dnevnici, idealni za one koji vole zapisivati misli, ideje i male svakodnevne ciljeve. Popularne su njihove bilježnice i adresari, kao i klasični te rođendanski kalendari. A-Journal kolekciju upotpunjuju čestitke i razglednice te interesantne Conversation Cards. Zamišljene su kao alat za povezivanje i poticanje iskrenih razgovora. Svaka kartica sadrži pitanje ili temu koja potiče razmišljanje, dijeljenje osobnih priča i dublje razgovore, a namijenjene su svima koji žele odmak od ekrana i podsjetnik na to koliko su stvarni razgovori važni.

A-Journal
A-Journal
A-Journal

Što je sve u ponudi brenda A-Journal?

  • Rokovnici
  • Obiteljski planeri
  • Školski planeri
  • Božićne čestitke
  • Kalendari
  • Bilježnice
  • Stolni planeri
  • Vođeni dnevnici
  • Adresari
  • Razglednice
  • Rođendanski kalendari
  • Kartice s pitanjima za poticanje razgovora
  • Lima & Lou – posebna kolekcija proizvoda za djecu
  • Posteri

Cijeli asortiman dolazi u prepoznatljivom, promišljenom dizajnu, uz mogućnost poklon pakiranja, što pokazuje da su A-Journal proizvodi zamišljeni i kao pažljiv poklon dragoj osobi (ili samome sebi 😊). S obzirom na sezonu darivanja koja uskoro počinje, A-Journal planeri, bilježnice i kalendari idealan su poklon za sve koji vole dobar dizajn i osjećaj reda u danu. Za one koji već planiraju novu godinu, A-Journal može stići taman na vrijeme kao savršeni rokovnik za 2026.

Svi A-Journal proizvodi dizajnirani su u Nizozemskoj, a izrađeni unutar Europske unije, s naglaskom na kvalitetu papira i čvrstoću uveza. Iako se ne predstavljaju kao održivi brend u klasičnom smislu, filozofija im se temelji na promišljenom dizajnu i dugotrajnoj upotrebljivosti; radi se o proizvodima koji dobro podnose svakodnevno korištenje i ne gube oblik ni nakon mjeseci nošenja u torbi i korištenja na radnom stolu.

A-Journal: Cijene i dostava

Dio A-Journal asortimana dostupan je u ljubljanskom concept storeu GUD, poznatom po pažljivo odabranim dizajnerskim brendovima i predmetima koji spajaju funkcionalnost i estetiku. Cjelokupnu kolekciju moguće je naručiti i putem službene web stranice brenda, uz dostavu i za Hrvatsku. Trošak dostave za Hrvatsku kreće se između 7 i 15 eura, ovisno o veličini i vrijednosti narudžbe, a točan iznos prikazuje se na kraju prilikom plaćanja.

PRIJEDLOZI ZA KUPNJU

FOTOGRAFIJE: A-Journal, privatno vlasništvo, Facebook, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5