Ulovljena na izlasku iz ureda: Alina Selanac

09.07.2025. | AUTOR: Iva Kordić

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#Ulovljeni na izlasku iz ureda | #Wiener osiguranje

Na ovogodišnjim Danima komunikacija zapazili smo offline aktivaciju “Jasna stvar”, kampanju u kojoj Jasna Zlokić nastupa kao svojevrsna “glasnogovornica” Wiener osiguranja. Cilj kampanje je snažno istaknuti da proizvodi osiguranja ne moraju dolaziti s kompliciranim uvjetima i teškim rečenicama. Takav drugačiji pristup potaknula je ekipa iz marketinga Wiener osiguranja, odakle dolazi i naša sugovornica pred kraj ove sezone rubrike “Ulovljeni na izlasku iz ureda”. Alina Selanac, direktorica Sektora marketinga i komunikacija u Wiener osiguranju, provela nas je svojim danom i pokazala da osiguranje ne mora biti nimalo monotono, što je epitet koji mu se nerijetko pridodaje.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5
Alina Selanac

Alina Selanac

Alina, otkrij nam više o sebi. Koliko imaš godina, gdje živiš, čime se baviš?

Za koji dan punim 36, cijeli život živim u Zagrebu, a u zadnjih godinu i pol, otkako sam postala mama jedne živahne djevojčice, usavršila sam žongliranje svim ulogama koje su mi važne – mame, partnerice, sestre, prijateljice, kolegice, F1 “fanovke” all things rolled into one. Osim toga, bavim se marketingom i komunikacijama.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Gdje si zaposlena, na kojoj poziciji i koliko dugo?

Direktorica sam Sektora marketinga i komunikacija u Wiener osiguranju. U Wieneru sam već više od osam godina i mogu reći da mi je to vrijeme proletjelo, a i da se posao u osiguranju pokazao daleko zanimljivijim nego što sam u  svojim počecima mogla predvidjeti. 😊

Provedi nas kroz jedan svoj radni dan!

Radni dani su različiti, a svaki je zanimljiv i donosi nešto novo. Marketing u Wieneru pokriva zaista širok raspon aktivnosti, a priroda posla podrazumijeva svakodnevnu suradnju s gotovo svim sektorima – od stručnih sektora, prodaje i IT-a, do pravne službe, ureda Uprave i ljudskih resursa.

Iako sam ovdje već dugo, i dalje me iznova oduševljava predanost i stručnost kolega iz svih tih područja. To me dodatno motivira da i ovaj naš marketinški i komunikacijski dio odradimo vrhunski. 

Kada pokrivaš tako široko područje, multitasking je neizbježan, pa i sada paralelno radimo na nekoliko većih projekata: pripremamo nove digitalne kampanje, optimiziramo webshop, sudjelujemo u AI projektima, surađujemo s medijima, radimo na internoj kampanji i provodimo aktivnosti u sklopu strategije društveno odgovornog poslovanja.

I ovo je samo dio tog kolaža, u kojem zaista ima svega. Dani znaju biti intenzivni, ali na neki način uživam u tome.

Volim taj osjećaj da nešto stvaramo, mijenjamo, pomičemo.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5
kolegica Zvonimira Milevčić i Alina Selanac

Što je za tebe najveći uspjeh u ovom poslu? Kako izgleda jedan “dobar dan” nakon kojeg odlaziš doma ispunjena i sretna?

Vesele me svi pomaci, i veliki i mali. Nekad je uspjeh već to što brzo dobijemo zeleno svjetlo od pravne službe i stručnih sektora za realizaciju neke ideje, a ponekad je uspjeh i to što smo u kratkom roku osmislili i producirali viralni reel – i pritom se dobro zabavili. No, kad sagledam cjelinu, najponosnija sam na svoj tim. Čini me sretnom gledati kako rastu i razvijaju se, svaki njihov skok je i moj skok, a svaki naš timski skok doprinosi realizaciji još učinkovitijih i kreativnijih rješenja.

Posebno sam ponosna na to što smo uspjeli razbiti neke predrasude o tome kako osiguranje treba ili smije komunicirati. Kroz godine smo Wiener repozicionirali i razvili komunikaciju koja je jasna, bliska i, volim vjerovati, duhovita.
Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5
Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5
Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Koji su ti možda manje omiljeni trenuci u poslu?

Manje omiljeni trenuci su mi oni kada imamo sjajnu ideju, ali zbog različitih okolnosti zapnemo i ne uspijemo ju realizirati. Jednostavno u tom trenutku nije u našoj moći. I, iako volim kada je tempo dinamičan i kada se puno toga događa, važno mi je da sve ostane u granicama normale – da moj tim ne „gine“, da imamo dovoljno vremena za kvalitetnu izvedbu i da sve što radimo ima smisao i svrhu.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Kako balansiraš kreativni aspekt marketinga s reguliranom prirodom industrije osiguranja? Što misliš da je najvažnije u komunikaciji kada se pristupa ljudima?

Zna biti izazovno. Prvenstveno poštujemo sve regulatorne okvire, a onda unutar tog prostora tražimo načine kako ispričati priču drugačije, a ne je svesti samo na pojmove i proizvode. Često koristimo humor i druge alate koji nam pomažu da izađemo iz okvira klasične komunikacije jer osiguranje je više od police. Ne osiguravamo samo kuće, automobile, urede. Osiguravamo osjećaj mira i sigurnosti u svom domu, na radnom mjestu, na putovanju…

Važno nam je približiti proizvode i pojmove ljudima tako da im budu razumljivi i korisni, a kad su usluge i procesi u pozadini dobro posloženi, sve to je onda lakše i komunicirati prema van. Vjerujem da tu ima još puno prostora za razvoj, ali mi je drago što kao osiguratelj stavljamo jasan fokus na unapređenje korisničkog iskustva, digitalizaciju i uvođenje novih tehnologija jer sve to u konačnici dovodi do zadovoljnijih klijenata, a time i do smislenije komunikacije.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Najdraži projekt na kojem si radila posljednjih mjeseci?

Izdvojila bih kampanju “Jasna stvar” s našom glazbenom divom Jasnom Zlokić, kojom komuniciramo sve pozitivne promjene koje se događaju unutar Wienera, a koje se izravno odražavaju na naše proizvode i usluge. Iza ove kampanje  stoji puno rada i još više zabave.

S druge strane, projekti društveno odgovornog poslovanja posebno su nam dragi i s velikim žarom ih osmišljavamo i uspješno provodimo već dugi niz godina. Trudimo se da uvijek imaju poveznicu s našom osnovnom djelatnošću jer tako možemo ostvariti konkretan i trajan utjecaj na zajednicu.

Za mene je društveno odgovorno poslovanje puno više od korporativne filantropije. Ako se provodi promišljeno, može stvarno doprinijeti rješavanju važnih društvenih tema i stvoriti snažne veze između korporativnog i neprofitnog sektora. A iz toga mogu proizaći itekako vrijedne promjene.
Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5
Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Vodiš i projekte koji se tiču društvene odgovornosti i mentalnog zdravlja. Koliko su vam i takvi aspekti bitni u poslovanju?

Osobno su mi jako važni jer vjerujem da meni, mom timu, ali i drugim Wienerovim zaposlenicima daju mogućnost da učinimo nešto dobro i društveno korisno s nekim značajnijim pozitivnim učinkom.

Projekt “Mentalna higijena” bio je logičan korak u daljnjem razvoju strategije društveno odgovornog poslovanja i prirodan odgovor na izazove s kojima smo se susreli na prethodnom projektu UHO koji se bavio prevencijom cyberbullyinga. Već tada smo uvidjeli da se djeca i mladi suočavaju s puno širim spektrom izazova, osobito na području mentalnog zdravlja. Nažalost, statistike i nedavni tragični događaji u društvu to samo potvrđuju.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Mentalno zdravlje jednako je važno kao i fizičko, no i dalje je okruženo stigmom, pogotovo kod djece i mladih, koji često šute o svojim problemima jer ih je sram ili ne znaju gdje potražiti pomoć.

Podaci Svjetske zdravstvene organizacije pokazuju da 50% svih mentalnih poremećaja počinje prije 14. godine, a čak 75% do sredine 20-ih. Velik dio ostaje neprepoznat i neliječen.

Prema UNICEF-ovu izvještaju Stanje djece u svijetu 2021., gotovo 12% adolescenata u Hrvatskoj ima problema s mentalnim zdravljem.

Upravo su nas ta iskustva i podaci potaknuli da 2022. pokrenemo “Mentalnu higijenu”, projekt koji i danas uspješno provodimo zahvaljujući neiscrpnom entuzijazmu mog tima i sjajnim partnerima. Najesen pripremamo nove aktivnosti, kako za djecu, tako i za roditelje. A za sve kojima je pomoć potrebna, na našoj web stranici dostupni su edukativni materijali i Dnevnik mentalne higijene, koji je besplatan za preuzimanje.

Nedavno je pozornost ukrao i projekt “Jasna stvar”. Koji je bio cilj kampanje i kakve su reakcije?

Humor, toplina i bliskost i dalje su naši komunikacijski aduti, ali sada dodatno pojačani jasnim benefitima za klijente. Novi claim “Jasna stvar” nije samo obećanje transparentnosti, već je rezultat stvarnih promjena koje se kod nas odvijaju u pozadini – od redizajna proizvoda prema jednostavnijem jeziku i jasnim uvjetima, do fleksibilnijeg ugovaranja i bolje prilagođenosti paketa stvarnim životnim situacijama. Reakcije su sjajne, kao i rezultati prema svim provedenim mjerenjima, tako da nam preostaje samo nastaviti dalje u istom tonu do kraja godine.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Kada gradiš odnos sa svojim timom, što ti je važno kao liderici?

Trudim se pružiti svom timu sve ono što je meni pomalo nedostajalo tijekom razvoja karijere. Uvijek nastojim promotriti situaciju iz njihove pozicije i, kad je to u mojoj moći, pobrinuti se da se osjećaju cijenjeno, da znaju da ih netko sluša i brine o njihovom razvoju.

Osim tog dijela, jednako mi je važno da svi članovi tima znaju standard po kojem radimo i da uvijek pokušaju dati što više, da razmišljaju izvan okvira i da postoji svojevrsna strast prema poslu. Ako tome dodamo međusobno poštovanje i povjerenje, onda bih rekla da imamo tim iz snova. Što za mene moj tim i je.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5
Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Imaš li neke male rituale koji ti pomažu održati ravnotežu između intenzivnog tempa i privatnog života?

Nekada je tih rituala bilo više, a danas su svedeni na male, ali dragocjene trenutke, poput omiljene playliste u autu dok se vozim kući ili večeri kada s mužem stignem pogledati F1 kvalifikacije. Svjesna sam da ih je trenutačno malo, ali upravo zato u svakome od njih nastojim uživati maksimalno.

Gdje ideš danas nakon posla?

Žurim doma svojoj djevojčici. Danas baš pada kiša pa ćemo, umjesto u prirodi, popodne uživati doma u slikovnicama i igranju.

Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5
Alina Selanac, Wiener osiguranje, Ulovljeni na izlasku iz ureda, After5

Koja su ti omiljena afterwork mjesta?

Sve što ima veze s hedonizmom, u idealnom scenariju – čaša vina uz finu večeru i pogled na prirodu.

Tvoj savršeni After5 – što, gdje i s kim?

Puno smijeha u krugu obitelji. Kad smo skupa, lokacija nam nije važna.

Zahvaljujemo caffe baru Franz na ustupljenom prostoru za snimanje.

FOTOGRAFIJE: Tatjana Bukvić

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5