Ulovljena na izlasku iz ureda: Andrea Previšić

10.09.2025. | AUTOR: Iva Kordić

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#Ulovljeni na izlasku iz ureda | #Ledo

Kako bolje započeti novu sezonu “Ulovljenih“, nego odlaskom u – tvornicu sladoleda? Dan je bio kao stvoren za takvo rashlađenje, za početak rujna netipično topao i sparan, idealan da zavirimo iza vrata kompanije Ledo plus, gdje nas je dočekala Andrea Previšić, brend menadžerica u kategoriji sladoleda. Možda ste je zamijetili na društvenim mrežama gdje me uvijek nasmije svojim videima koji na ležeran način oslikavaju svakodnevicu njezina posla, a sada mi je uživo ispričala više o svojoj strasti prema inovacijama, marketingu i, naravno, sladoledu koji je njezin “sweet spot” – doslovno i preneseno!

Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo
Andrea Previšić

Andrea Previšić

Andrea, otkrij nam više o sebi! Koliko godina imaš, gdje živiš, čime se baviš?

Imam 31 godinu, Dalmatinka, sa zagrebačkom adresom. Radim kao brend menadžerica u industriji u kojoj sladoled nije samo desert, nego ozbiljan posao (da, i to stvarno postoji 😅). Moj posao je spoj analitike, strategije i kreativnosti, ali i onog operativnog dijela bez kojeg nijedan projekt ne bi ugledao svjetlo dana. Ukratko, gradim brendove – i ono što me posebno veseli je da iza svega toga stoji proizvod koji ljudima donosi male trenutke sreće.

Gdje si zaposlena, na kojoj poziciji i koliko dugo?

Zaposlena sam u Ledo plus, najvećem domaćem proizvođaču industrijskog sladoleda te najvećem distributeru zamrznute hrane, kao brend menadžer na kategoriji sladoleda. U kompaniji sam već tri godine, a karijeru ovdje započela sam kao product menadžer i nakon dvije godine preuzela sam ulogu brend menadžera. Danas radim na raznim projektima, od razvoja novih proizvoda i inovacija do kreiranja i snimanja kampanja, što mi daje priliku stalno učiti, rasti i spajati kreativnost sa strategijom.

Provedi nas kroz jedan svoj radni dan!

Dan započinjem kratkim razgovorom s kolegama, par minuta o svemu i ničemu koje me odmah stave u dobro raspoloženje. Kavu popijem kod kuće jer volim mir prije nego krene dinamika. Nakon toga, laptop, tekica i plan zadataka, ali i spremnost na neočekivano.

Konkretno danas, jedan dio dana posvetila sam rješavanju operativnog dijela posla, a drugi sastanku s našom kreativnom agencijom i definiranju strategije za novi proizvod za 2026. Imali smo i priliku provesti ih kroz proizvodnju, što je još jedna ljepota ovog posla – vidjeti kako se ideja s papira pretvara u pravi proizvod. U jednom danu stane zaista sve i svašta.

Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo

Što je za tebe najveći uspjeh u ovom poslu? Kako izgleda jedan “dobar dan”?

Dugoročno, najvećim uspjehom smatram to da unatoč svemu ostaneš čovjek i ostaneš svoj. Rad u velikim kompanijama traži puno prilagodbi, preispitivanja i testiranja vlastitih granica i nije uvijek lako u svemu tome zadržati autentičnost. A kratkoročno, uspjesi su puno manji i konkretniji – poput osjećaja zadovoljstva kad uspiješ skinuti sve s to-do liste ili kad stigne odobrenje za projekt na kojem si dugo radio. “Dobar dan” za mene je spoj tih malih pobjeda i onog unutarnjeg mira da sam ostala vjerna sebi.

Koji su ti manje omiljeni trenuci u poslu?

Kad se pojave neočekivani problemi koje nitko nije mogao predvidjeti. Nekad imam osjećaj da svemir samo čeka pravi trenutak da nam malo zamrsi raspored (haha). Nisu to lagani trenuci, ali su neizbježni – i zapravo su oni najbolji test koliko si spreman brzo se prilagoditi. Naučila sam da nije poanta izbjeći izazove, nego iz njih izaći jači, spremniji… I, po mogućnosti, sa što više živaca. 😊

Najdraži projekt na kojem si radila posljednjih mjeseci?

Iz perspektive vlastitog razvoja moram naglasiti prošlogodišnje lansiranje nove komunikacijske platforme za KING, Escape the ordinary, kao i lansiranje potpuno nove kategorije unutar KING linije – KING čaše. Biti dio takvog procesa od samog početka, od pisanja briefa, preko snimanja TVC-a, do lansiranja na tržište, za mladog marketinškog stručnjaka je neprocjenjivo iskustvo. A kada projekt pritom ostvari tržišni uspjeh i dodatno ga okruni nagradama poput brončanog Effieja i Zlatne ideje X za dizajn, to je potvrda da se trud isplatio.

Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo

Posebno mi je važna inicijativa Kreirano za djecu, koju smo pokrenuli ove godine. Kao roditelju, takvi društveno odgovorni projekti imaju poseban značaj jer olakšavaju izbor i nama i našim najmlađima. Upravo takvi projekti me najviše motiviraju – kada spajamo tržišni uspjeh s vrijednostima koje čine razliku u društvu.

Koliko je važna emocionalna komponenta u tvom poslu?

Emocija je u našem poslu jednako važna kao i analitika i strategija. Ne bavimo se samo razvojem proizvoda ili kampanja, nego stvaranjem trenutaka koji ljudima ostaju u sjećanju. Sladoled je za mnoge povezan s djetinjstvom, obitelji, druženjima i ljetnim uspomenama – i ta emocionalna komponenta čini ga posebnim proizvodom. Upravo zato naš posao nadilazi tablice i planove – u pitanju je nešto što donosi radost i mali predah od svakodnevice.

Meni osobno najviše znači raditi na brendovima uz koje smo i sami odrasli. To u sebi nosi nostalgiju, ali i veliku odgovornost. Svaki novi proizvod ili kampanja nose i tu skrivenu želju da novim generacijama omogućimo isto ono veselje koje je nama značio Ledo. I to je zapravo najveća ljepota ovog posla: kombinirati stručnost i strategiju s emocijom i vrijednostima koje ostaju puno duže od samog proizvoda.

Ledo ima proizvode koji su na tržištu desetljećima i one koji se tek uvode. Kako uspostavljate ravnotežu između očuvanja tradicije i potrebe za inovacijom?

Iz moje perspektive, to je zapravo najveća čar ovog posla. Ledo ima proizvode koji su desetljećima prisutni na tržištu i dio su uspomena cijelih generacija. Njih čuvamo s posebnom pažnjom jer nose emociju, nostalgiju i povjerenje potrošača.

Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo
Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo
Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo

Ali jednako važno, naša je uloga kontinuirano nuditi nešto novo – jer to je ono što potrošači i vole i očekuju. Žele sigurnu kvalitetu, ali i uzbuđenje inovativnog proizvoda. Upravo u toj kombinaciji – očuvanju onoga što vrijedi i stalnom traženju novih iskustava – leži ravnoteža. I zapravo, u tome leži i čar ovog posla.

Kao mladom marketinškom profesionalcu, posebno mi je vrijedno što sam dio kompanije koja sve razvija in-house i koja desetljećima uspješno stvara nove trendove na tržištu. Vjerujem da je to rezultat jasne vizije, dosljedne strategije i jednog obećanja koje nikad ne mijenjamo, da nam je potrošač uvijek u fokusu. Takvo iskustvo i znanje ne možeš dobiti baš svugdje i zato ga smatram jednim od najvećih benefita svoje pozicije.

Rado pratimo tvoje objave na društvenim mrežama. Što je ono što ljudi izvana ne vide ili možda ne razumiju o ovom poslu?

Haha, da, nedavno sam počela kroz šaljiva videa i storije pokazivati što to rad u tvornici sladoleda zapravo nosi – i takav sadržaj naišao je na veliku pažnju publike. Na to su me potaknula bezbrojna pitanja prijatelja i obitelji tipa: “Ti samo jedeš sladolede, je l’ da?” 😅 Nije to daleko od istine, ali realnost je puno šira.

Ono što se ne vidi su sati sastanaka, beskrajne analize, operativni zadaci i rokovi koji ne čekaju nikoga. Ponekad imam osjećaj da je naš posao kao santa leda, ljudi vide onaj mali, zabavni vrh, a ispod površine se krije puno više rada i odgovornosti. I zato mi je važno pokazati i tu stranu, pogotovo mladima, da shvate kako svaki posao, pa tako i ovaj, nosi sate truda, rada i odricanja.

Uspjeh ne dolazi preko noći, nego tek kad zasučeš rukave, stisneš zube i ponekad pregrizeš jezik. I baš zato je osjećaj uspjeha na kraju još veći – jer znaš koliko si dao sebe da bi ga postigao.
Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo

Kada projekt ugleda svjetlo dana, što ti je najveća nagrada?

Sve što radimo, radimo s ciljem da probudimo pozitivnu reakciju i iskustvo kod potrošača – i to je za mene definitivno jedna od najvećih nagrada. Pogotovo oni mali trenuci, poput kada me nazovu mama i tata da pohvale neki novi sladoled koji je izašao. 😊 To je onaj trenutak kada shvatim da je naš rad postao nečija svakodnevna mala sreća – i tada znaš da si stvarno ostavio trag. No, lagala bih kad bih rekla da mi ništa drugo nije važno. Feedback nadređenih, promaknuća, pa čak i samo odobrenje za projekt koji si inicirao – i to su nagrade koje te motiviraju. Jer teško je dugoročno ostati motiviran ako ne vidiš pomak u vlastitom razvoju, i kao stručnjaka i kao profesionalca.

Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo

Imaš li neke male rituale koji ti pomažu održati balans između intenzivnog poslovnog tempa i privatnog života?

Iskreno, još uvijek učim balansirati. Marketing je dinamičan i koliko god dobro isplaniraš dan, uvijek se pojavi nešto neočekivano. Shvatila sam da u jednom danu ne možeš imati sve – uvijek nešto malo žrtvuješ. Ali, s vremenom naučiš gledati širu sliku i balans mjeriti tijekom cijele godine, a ne samo kroz 24 sata.

U tome mi pomažu mali rituali. Kava u miru prije posla prizemlji me i pripremi za dan, šetnja nakon posla vraća mi fokus, a vrijeme s obitelji daje smisao svemu. Ogromnu ulogu imaju i razgovori s prijateljicama koje imaju jednako odgovorne i dinamične poslove, kroz međusobnu podršku i razmjenu iskustava lakše uvidiš širu perspektivu. A to je često i najvažnije: očuvati sebe, ostati prizemljen i vidjeti puno širu sliku od one 8 do 16.

Gdje ideš danas nakon posla?

Prije nego krenem po dijete i uđem u ulogu mame, idem se naći s prijateljicom. Volimo otići u šetnju i usput pročešljati sve izazove kroz koje prolazimo. I ona radi jako odgovoran, ali zanimljiv posao, pa nam ti razgovori uvijek dobro dođu – malo podrške, malo smijeha i puno šireg pogleda na sve.

Imaš li hobi/omiljenu aktivnost za switchanje između radnog i slobodnog vremena?

Moja mala sigurna zona, koja mi pomaže u balansiranju majčinstva, karijere i očuvanju one mene koja sam bila prije svega toga, su čitanje i duge šetnje. To su trenuci u kojima se potpuno odvojim od posla, smirim misli i napunim baterije. Nekad mi treba samo pola sata tišine s knjigom, a nekad sat vremena šetnje da složim kockice u glavi. To je moj način da se vratim sebi.

Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo
Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo

Koja su ti omiljena afterwork mjesta?

Moje omiljeno afterwork mjesto je dječji park ili soba mog sina. 😅 Zvuči možda neočekivano, ali vjerujte mi, tamo se događa pravi afterwork party. Koliko mi odrasli zaboravimo na igru, a ti mali razgovori između djece znaju biti nevjerojatno zabavni i potpuno nepredvidivi. Njihova mašta i pogled na svijet dođu kao najbolji reset nakon dana punog sastanaka i Excel tablica. Tko treba koktele i lounge bar, kad te kod kuće čeka čarobni vlakić i rasprava između autića i plišanih igračaka?

Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo
Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo
Andrea Previšić, Ulovljen na izlasku iz ureda, Ledo

Tvoj savršeni After5 – što, gdje i s kim?

Šalu na stranu, moj savršeni After5 je miks svega. Kratka kava ili šetnja s prijateljicom da ispraznimo glavu i podijelimo iskustva, zatim druženje sa sinom – jer ništa ne resetira bolje od dječje mašte i igre. A dan najradije završim uz večernji razgovor ili seriju s mužem. To je za mene pravi balans – malo prijatelja, malo obitelji i malo vremena samo za nas dvoje.

FOTOGRAFIJE: Tatjana Bukvić

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5