Answear.LAB, brend stvoren od žena za žene, ponovno govori o snazi sestrinstva i važnosti uzajamne podrške. Nova kolekcija naziva Sisterhood Stories posvećena je modernim ženama koje postižu više zajedno i žele podijeliti to iskustvo s drugima. Osim što nudi prepoznatljiv stil i vlastitu viziju moćnog odijevanja, kolekcija stavlja poseban naglasak na suvremenu ulogu ženske podrške, ne samo u svakodnevnom životu, već i u poslovnom okruženju, gdje suradnja, razumijevanje i motivacija igraju ključnu ulogu.

Sisterhood Stories
Prošlog vikenda u sklopu Women’s Weekend konferencije u Rijeci četiri su žene, upravo inspirirane ovom temom, podijelile svoja iskustva na panelu SISTERHOOD: Izgradnja samopouzdanja kroz osobni brend powered by Answear.Lab.
Biznis mentorica Tea Zavacki inspirirana kampanjom istaknula je na panelu iz vlastitog iskustva kako je upravo najčešća tema o kojoj priča sa ženama samopouzdanje.
„Žene često imaju ograničenja same prema sebi“, primijetila je Tea, na što se osvrnula i Nevena Rendeli Vejzović, moderatorica panela, ističući kako je najveća vrijednost koju možemo prenijeti na svoje kćeri upravo samopouzdanje.

„Od samih početaka Answer.LAB kao interni online brend je ujedno i aktivistički brend. Cijeli tim koji stoji iza njega su žene – dizajnerice, marketing, svi. Već je 2020. kada je osnovan bilo odlučeno da će svaka kolekcija imati poruku i biti kreirana za žene. Sisterhood kampanja tu je da dodatno to osnaži uz jedan potpuno prirodni i nama svima vrlo dostupan alat – a to je moda. Budući da nam vanjština često pomaže da zadobijemo potrebno samopouzdanje, dobijemo poticaj da se iznutra osjećamo kao i izvana, pokazuje da odjeća može utjecati na izgradnju našeg samopouzdanja“, objasnila je Sandra Gašparić Zoković, Country Manager za Answear. S velikim iskustvom u poduzetničkim vodama, vlasnica PR agencije Manuela Šola, objasnila je da put koji je i sama prošla upravo vezano uz oblačenje i samopouzdanje, nije bio jednostavan.

„Samopouzdanje sam gradila godinama, prije sam bila jako stisnuta – sve je bilo zavijeno strogom i muškom energijom. S 25 i 30 sam se odijevala zbog okruženja, sad to radim zbog sebe“, naglasila je Šola. Naše kćeri su puno snažnije i puno samosvjesnije nego što smo to mi bile, imaju ne samo drugačije majke nego i drugačije očeve, pojasnila je Šola. Ovaj poljski brend već godinama sudjeluje u inicijativama koje podržavaju upravo tu izgradnju samopouzdanja žena, nudeći im ne samo elemente stila, već i prostor u kojem mogu izraziti svoju individualnost, ambicije i snove. Svaka kolekcija ovog brenda pozicionira modu kao alat za promjenu, manifest mišljenja i način za jačanje samopouzdanja.

Negdje između klasike i ležernog stila rođena je ideja za kolekciju Sisterhood Stories, za žene koje ne žele birati između elegancije i udobnosti ili chic izgleda i funkcionalnosti. Umjesto toga, kolekcija sve ove elemente spaja, ostavljajući prostor za ono najvažnije – slobodu izražavanja i osobnog stila. U prvom planu su odijela koja se sastoje od dva modela sakoa, tri kroja hlača i jednog modela suknje. Prevladavaju pastelno žuta i plava, klasična crna, te maslinasti tonovi koji doprinose svježini outfita. Nakit je ručno izrađen od prirodnog kamenja, a od obuće predstavljene su balerinke, stiletto čizme i sandale u it bojama sezone. Kolekcija vrvi i elementima poput čipke, volana i prozirnih tkanina, za savršeni dašak romantike i retro šarma svakom komadu.

Posjetitelji su mogli isprobati neke od najistaknutijih komada kroz tri dana najpoznatije konferencije koja okuplja business zajednicu i žene koje su tu jedna za drugu da se međusobno ohrabre i inspiriraju. Sisterhood Stories je više od kolekcije za Answear.LAB – to je manifest jedne zajednice koja daje snagu da utječemo jedni na druge kroz međusobnu podršku. Jer, u modi, kao i u životu, zajedno možemo postići više.
FOTOGRAFIJE: PR