Potaknuta razgovorima s poznanicima u srednjim tridesetim godinama u kojima su svi došli do istog zaključka – kako više ne znaju gdje upoznati nove ljude s kojima bi mogli stupiti u romantične odnose, a nikako ne žele instalirati dating aplikacije – Dajana Miličić Štefanac dobila je ideju za projekt Clic. Ideja se rodila još krajem 2021. te je prvim razmišljanjima i sama krenula u smjeru datinga, no nije ju realizirala do travnja 2023. godine.
Dotad je imala vremena razmisliti i, ponovno kroz razgovor s ljudima oko sebe, doći do zaključka da mnogima nije potrebno još jedno dating iskustvo, nego nešto što njemu prethodi. I tako je, malo po malo, rođen Clic.
Clic projekt Dajane Miličić Štefanac
Pritom je na umu imala obična druženja uživo na koja, nakon studentskih dana, obično već lagano zaboravimo da su moguća, uglavnom jer se, kako nam kaže Dajana, dogodi – život. Odmah nam prepričava i vlastito iskustvo prema kojem nekada prođe i do 3 mjeseca dok se s prijateljicama dogovori za običnu kavu, a o nekakvom posebnom eventu ne treba ni govoriti:
“Osim što bi ih taj event trebao donekle zanimati, morale bismo i sve biti dostupne na taj neki magični datum u budućnosti, a čim je više od 2 osobe u igri za dogovor, šanse za isti se, nažalost, eksponencijalno smanjuju. “
Svi smo se nerijetko našli u istoj ili sličnoj situaciji, zar ne?
Tako je i nastalo prvo Clic događanje, pod nazivom Game Night, koje je sada već postalo klasik među susretima. Odabrala je Game Night jer je razmišljala kako najlakše opustiti grupu od maximalno 20 ljudi koja se ne poznaje od ranije i došla do zaključka kako će zabavne aktivnosti u tome sigurno pomoći: od raznih ice breakera za nasumičnu podjelu u timove do igara u kojima se onda ti timovi natječu. Takav tip Clic evenata toliko je popularan da, kaže Dajana, nerijetko dočekaju i fajrunt.
Dajani smo postavili par pitanja i odgovorima nas je provela kroz Clic, objasnila što sudionici mogu očekivati, kakve su njihove reakcije i najavila nove planove za ovaj projekt.
O Clic projektu općenito…
Clic predstavlja novi koncept upoznavanja i druženja koja se temelje na raznim zajedničkim aktivnostima kako bi se sudionici lakše opustili i jednostavnije komunicirali jedni s drugima. Dosad se pokazalo da baš te zajedničke aktivnosti pridonose stvaranju pozitivne atmosfere s puno smijeha, pomažu sudionicima da izađu iz svoje zone komfora bez dodatnog stresa i raznih očekivanja te stupe u kontakt, a kasnije i dublje odnose s ljudima koje tamo upoznaju. Neki od naših čestih sudionika su već u par navrata znali i izaći zajedno nakon Clic druženja, a ostati u kontaktu nakon druženja olakšavamo i slanjem Google forme u kojoj sudionici mogu označiti osobu s kojom su kliknuli i, ako ta osoba i njih označi, spojimo ih preko maila.
O Clic susretima…
Clic evente danas možemo podijeliti na one koje mi sami organiziramo kao što su Game Night, #Social Mixer i poneki tematski party te na one koje organiziramo zajedno s raznim partnerima – od biljara, escape rooma pa sve do kazališta, magic i stand up nastupa. Zajednički nazivnik svim našim eventima je taj da na bilo koji možeš doći bez ikoga i svejedno ćeš se zabaviti, iskusiti nešto drugačije i upoznati nove ljude.
Uz sve ranije navedeno, Game Night je odličan izbor i za ekipe prijatelja koje traže zabavno zagrijavanje prije izlaska van ili malo drugačiju proslavu rođendana. #Social Mixer, s druge strane, više je kao casual izlazak van na piće, samo što sudionici dođu među ljude koje tek trebaju upoznati i zato imamo kartice u dvije boje s unaprijed pripremljenim pitanjima kako bismo pružili priliku svima da priđu jedni drugima i bolje se upoznaju. Ti razgovori nisu vremenski određeni, a kartice su tu za ostvarivanje lakšeg prvog kontakta.
Sve više radimo na raznim suradnjama s partnerima jer postoji toliko evenata na koje bismo kao pojedinci išli, ali nemamo s kime, nebitno iz kojeg razloga.
O idejama za Clic druženja…
Jako često smo u interakciji s Clic zajednicom na društvenim medijima i pitamo ih što bi im bilo interesantno, a neke evente osmislimo i bez prethodnog razgovora s njima pa onda kroz dolaznost i feedback onih koji su bili radimo na unapređenju ponude evenata.
Game Night i #Social Mixer su konstantno posjećeni jer njih i oganičavamo na do 20 ljudi po eventu, a recimo najveći broj ljudi ikada na nekom eventu, osim 2000s partya, bila je jedna kazališna pretpremijera na koju je došlo čak 42 ljudi – popunili smo 20% kazališta!
O prijavama i dolasku na Clic druženje…
Prvi korak je prijaviti se na event koji osobu najviše interesira, a to je najlakše napraviti na našoj web stranici gdje objavljujemo sve evente. Većinu toga također objavljujemo i na našem Instagram i Facebook profilu. Na Clic evente mogu doći svi stariji od 21 godinu bez obzira na spol, jesu li lokalci ili stranci, jesu li single ili ready to mingle, imaju li djecu ili ne… Jedino je bitno imati želju za novim iskustvima, ljudima i, na kraju krajeva, dobrom zabavom. Sve evente objavljujemo na našoj Facebook i Instagram stranici.
O sudionicima i njihovim reakcijama…
Prosjek godina naše Clic zajednice je 33 godine te smo već na par evenata imali raspon godina od 21 do 55, što nas iznimno veseli jer tu leži prilika za naučiti i čuti nešto novo.
Kako nakon svakog našeg eventa šaljemo feedback formu, možemo reći da smo i više nego zadovoljni ocjenama koncepta, evenata, lokacija, ali i voditeljica. Osim pozitivnog feedbacka, dovoljan nam je znak da radimo nešto dobro upravo to da na skoro svakom našem eventu imamo oko 20% ljudi koji su već prije bili na nekom našem eventu. I ne samo to, naši eventi su prava prilika za izlazak iz komfort zone. Primjerice, naš Game Night se povremeno završi karaokama na kojima onda zapjevaju i ljudi koji nikada prije nisu pjevali i bude im super. 😊
O lekcijama koje je naučila iz Clic projekta…
Rekla bih da je sve jasnija ona izreka “sto ljudi, sto ćudi”, ali da nije tako, ne bi ni bilo zanimljivo. 😊 Baš nas ta različitost na kraju dana i vodi tome da bolje shvatimo druge i sebe, te da smo usprkos njoj svejedno svi tu iz vrlo sličnih razloga. Definitivno nije lako kročiti u poduzetništvo, ali nakon što prisustvuješ tim druženjima, pomogneš ljudima da se povežu, iskuse nešto novo, stvore nova poznanstva i prijateljstva, sve se čini puno lakše i slađe.
O daljnjim planovima s Clicom…
Trenutno radimo na aplikaciji koja bi, ako sve prođe kako treba, izašla u kasno proljeće ove godine. Cilj same aplikacije je lakše orijentiranje kroz ponudu evenata uživo, gdje je naglasak i dalje na tome da izađeš kad god ti se negdje ide, bez obzira na dostupnost ljudi iz vlastitog društvenog kruga. U međuvremenu, osim evenata u Zagrebu, imamo u planu otići napraviti par evenata u Splitu i Zadru te pripremiti te lokacije za sezonu. Svakako i dalje usporedno nastavljamo sa širenjem event ponude u Zagrebu za Clic zajednicu te se veselimo i širenju same zajednice.
FOTOGRAFIJE: Tihana Bedeković Pavičić, Stefan Španić, Clic
NASLOVNA FOTOGRAFIJA: Stefan Španić