Već je dobro poznata stvar da su Dani komunikacija u Rovinju prilika za okupljanje same kreme domaće kreativne industrije, pa ništa drugačije nije bilo ni ove godine, kada je održano njegovo deveto izdanje. Iako nije okruglo deseto, koje će nam bez sumnje donijeti najambiciozniji festival dosad, i ovogodišnji Dani komunikacija svojim su sjajnim programom imali svojevrsni slavljenički karakter. Pričalo se o brojnim važnim temama koje nam trenutno okupiraju pozornost, predviđalo se što bi nam mogla donijeti budućnost, a program je bio toliko nakrcan dobrim predavanjima, da je na trenutke bile teško odlučiti što točno i gdje otići poslušati. Izdvojili smo svoje #highpoints festivala.
Sjajni predavači i važne poruke
Kao što smo napisali u uvodu, #dk2023 vrvili su zanimljivim predavanjima, koja su se tri dana odvijala na nekoliko lokacija unutar hotela Lone. U Rovinj smo došli s poduljim popisom sadržaja kojem želimo prisustvovati, i moramo priznati da nismo baš uspjeli počistiti sve sa svoje Dani komunikacija bucket liste. Nema veze, i ono što smo poslušali bilo je odlično, a čini nam se da je najviše pozornosti izazvalo predavanje Jamesa Whittakera, s kojeg su brojni sudionici izašli u najmanju ruku – pod dojmom.
James je evanđelist, futurist i znanstvenik, koji je u svojoj poslovnoj karijeri bio zajednički nazivnik gigantima Microsoftu i Googleu te FBI-ju. Na glavnoj je festivalskoj pozornici održao predavanje o budućnosti tehnologije i zanimanjima za koja se nagađa da će ljudske snage zamijeniti umjetnom inteligencijom, pojašnjavajući da smo se usmjerili na sasvim krive stvari:
„Prestanimo zamišljati što bi se loše moglo dogoditi i počnimo, uz pomoć AI alata, stvarati svijet u kojem zapravo želimo živjeti.“
Vrijedilo je poslušati i Edwarda Snowdena, Roryja Sutherlanda, Victora Knaapa, Iana Beacrafta, Toshihika Tanabea, Paula Holmesa, Munise Can, Eriku Wykes-Sneyd, Thomasa Kolstera… Sve u svemu, jako dobra lista govornika.
Nagrade
Svaka večer na Danima komunikacija bila je rezervirana za dodjelu nagrada. U četvrtak smo pratili BalCannes 2023, u petak IdejaX and Young Lions 2023, a u subotu Effie and MIXX 2023. Bilo je ovo jedno veliko slavlje kreativnosti, koje nas je ostavilo inspiriranima za buduće projekte. Značajno je bilo vidjeti ne samo neke od najboljih kampanja u prošloj godini koje su proizvod naših kreativnih agencija, već i timove koji stoje iza njih, a koji su pokazali da je sve moguće kada se ujedine vizije – i kada klijent da zeleno svjetlo za projekt. Mnoštvo kampanja koje su ostvarile rezultate ili čak učinile razliku u društvu, ono su što ćemo posebno pamtiti nakon ovogodišnjih Dana komunikacija.
Prilagođenost festivala željama (i mogućnostima) publike
4 dana dug festivalski maraton iscrpit će i one najizdržljivije, zbog čega nam se posebno svidjelo u kojoj su mjeri Dani komunikacija ove godine išli ususret svojoj publici, njihovim preferencama, ali i stanju duha i tijela nakon neprospavanih party noći. Glavna predavanja mogla su se pratiti u hotelu i izvan njega, a nekako nam se čini da je lokacija na plaži, tik uz more, bila među najpopularnijima. Uz kavu ili čašu pića, zavaljeni na ležaljkama i okupani suncem, sudionici festivala pratili su predavanja na velikom ekranu ili su, usudit ćemo se reći, skupljali snagu za ostatak dana.
Predavanja glavne dvorane mogla su se pratiti i live uz online / hybrid event partnere Dana komunikacija – Confivu & Woom, čime se festival prilagodio i onima koji nisu mogli biti na licu mjesta u Rovinju.
Od zalogaja i slatkog do hidratacije, na promo kornerima u Loneu mislilo se na sve.
Networking
Ovih smo dana u Rovinju malo snimali ekipu s festivala i zanimalo nas je koja im je bila motivacija za dolazak na ovogodišnje Dane komunikacija. Gotovo svi su istaknuli ono s čime ćemo se i sami složiti, a to je networking. Festival je prilika za upoznavanje, sklapanje poslova, pa čak i nadoknađivanje propuštenog s klijentima – čak i kada se ne uspijemo uloviti s njima u Zagrebu, možemo biti sigurni u to da ćemo se naći u Rovinju.
Party, party, party
Već s četvrtkom kreće dobra zabava u hotelu Lone u večernjim satima, a do subote navečer scenarij je otprilike “najjači opstaju”. Priuštili smo si izlazak tri večeri zaredom i nismo požalili. Prvu večer zabavljali su nas St. Louis band iz Beograda, i DJ-evi Rea & Leggero, u petak su to bili Rea, Leggero & Goya, a u subotu je nastupao DJ Felver u klubu, dok su u restoranu Tekka publiku zabavljali Rea i Leggero.
Ambijent
Volimo hotel Lone i njegov moderan dizajn, koji je postao sinonim za Dane komunikacija i definitivno pridonosi energiji cijelog festivala.
Spojem jedinstvenog i funkcionalnog dizajna na šest etaža hotela, smještenog uz more i stoljetnu park-šumu Zlatni rt, stvorena je cjelogodišnja destinacija za odmor i posao. Baš kao u muzeju suvremene umjetnosti, svaki detalj u hotelu Lone, koji je član jedinstvenog brenda Design Hotels, inspirira na istraživanje.
I na kraju… Rovinj
Netko bi rekao da će nam Rovinj do sada, uz tolike medijske festivale koji se svake godine održavaju ovdje, već dosaditi. No, fascinira nas činjenica da to i dalje nije slučaj. Volimo svoje male rutine i ture po Rovinju jednom kada napustimo prostorije Lonea, a o njima vam pišemo više uskoro. Reći ćemo vam samo da je vrijeme u Rovinju ovih dana bilo divno i temperatura je idealna za duge šetnje i uživanje na terasama kafića i restorana tik uz more.
Sve u svemu, ovo trorodnevno slavlje kreativnosti obilježeno je dupkom punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a posljednji je dan festivala dodatno učvrstio stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najkvalitetnije predavače – ali i da okupljaju najbolje od domaće industrije.
FOTOGRAFIJE: PR, Unsplash