Dating Sunday: Najprometniji dan u godini na Tinderu

07.01.2024. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Tehnologija
#Tinder

Prema pisanju Fast Companyja, danas je najveći dan u godini za upoznavanje na dating aplikacijama. Dating Sunday, ili nedjelja za spojeve, nazvana je po prvoj nedjelji u novoj godini, a tradicionalno je najprometniji dan u godini na aplikacijama za dejtanje. Samci, koji su blagdane proveli solo i spremni su za upoznavanje, okreću se appovima poput Tindera i šansi za pronalazak novog partnera.

Dating Sunday

Velik dio toga je marketing (Dating Sunday kao neslužbeni praznik ljubavi proklamirali su upravo dating appovi), ali tu su i neki podaci koji potkrepljuju snagu ovog dana. Broj poruka poslanih na Dating Sunday veći je za 22% u odnosu na ostatak godine, dok je broj lajkova na taj dan veći za 18,2%, otkrivaju podaci Tindera. Korisnici također brže odgovaraju: Tinder kaže da ljudi odgovaraju u prosjeku 19,4 minute brže nego bilo koje druge nedjelje u godini.

Zašto nedjelja? Tradicionalno je to jedan od prometnijih dana na aplikacijama za upoznavanje, u usporedbi s petkom ili subotom, kada je vjerojatnije da će korisnici biti preokupirani ranije dogovorenim planovima i obavezama.

Porast upotrebe dating aplikacija bit će relativno konzistentan do veljače, odnosno do Valentinova. Upravo između 1. siječnja i 14. veljače, Tinder bilježi svoju “najbolju sezonu”. Kompanija otkriva da se u ovom šestotjednom razdoblju pošalje 11,4 milijuna poruka više i 58,7 milijuna lajkova više, u usporedbi s ostatkom cijele godine. Također, u tom će vremenskom razdoblju biti uređeno više od 500 biografija u minuti.

Blagdansko vrijeme stereotipno je razdoblje u kojem su ljudi bombardirani pitanjima (osobito od strane članova obitelji) o svojim vezama i u kojem se mnogi okreću objavama na društvenim mrežama o svojim zarukama ili vjenčanjima. Nova godina zato je prilika koja može donijeti novi početak samcima i općenito priliku da upoznaju nekog novog.

Priče iz središnjice: Ovdje radi ekipa iz Tindera

ISTRAŽI

Iako će današnji dan biti vrlo dinamičan na dating aplikacijama, 2023. godina bila je izazovna za tvrtke koje stoje iza appova za pronalaženje partnera. Nakon snažnog poticaja uzrokovanog pandemijom COVID-19 koja je samce držala kod kuće i na internetu, dionice Bumblea pale su više od 30% u prošloj godini (kaže svježi podatak od srijede popodne), dok su dionice Match Groupa, koji upravlja Tinderom, Hingeom i drugim popularnim aplikacijama za upoznavanje, pale više od 13% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

FOTOGRAFIJE: Kaboom Pics

©2024 after5