Bio je srpanj 2021. godine, kada je jedan pripravnik u HBO Maxu greškom poslao prazan e-mail, naslovljen tek “integration test email #1”, tisućama pretplatnika ovog streaming servisa. Iz HBO Maxa brzo su reagirali na Twitteru i ispričali se svojim korisnicima, pojašnjavajući da se greška dogodila, skoro kao u šali, upravo pripravniku.
No, kako je priča iz 2021. ponovno postala aktualna? Naravno, zahvaljujući TikToku, na kojem je objavljen reel koji je podsjetio na ovaj slučaj i pokrenuo još jedan val “Dear intern…” priča. U njima ljudi sa svih strana svijeta, iz solidarnosti sa spomenutim internom, ali i svim drugim pripravnicima, dijele najveće greške koje su im se događale u poslu, na početku njihovih karijera.
Viralni pokret “Dear intern…”
Ono što je nekim korisnicima na prvu djelovalo kao phishing prijevara, ispostavilo se kao standardna testna e-pošta za koju bi HBO Max bez sumnje volio da je ostala interna. No, greške se događaju, pa je tako priča o pripravniku koji je slučajno odaslao prazan mail dijelu HBO Max korisnika brzo obišla svijet. Mjesto radnje – Twitter, na kojem su se danima nizale pošalice na račun streaming servisa, ali se dogodio i mnogo vrjedniji viralni pokret “Dear intern…”, koji je postao simbolom solidarnosti, prvenstveno s onima koji rade svoje prve korake u poslovnom svijetu.
Greške kao sastavni dio posla
Spremnost tisuća i tisuća ljudi da na društvenim mrežama podijele najveće greške koje su napravili kao pripravnici, ali i u kasnijim i naprednijim fazama svojih karijera, samo nas je još jednom podsjetila na onu poznatu frazu “tko radi, taj i griješi”, i da su greške zapravo sastavni dio naše poslovne svakodnevice. Jednom kada se dogode, iz njih imamo priliku učiti i rasti, no kada si intern, pogreška u radu će ti djelovati kao najveći bauk na svijetu.
A kada radite za tvrtku kao što je HBO Max, koja opslužuje desetke milijuna pretplatnika, slučajno slanje testne e-pošte nekoliko tisuća njih može biti zastrašujuće, zbog čega je “Dear intern…” došao kao melem na ranu svima onima koji su zeznuli stvar i na većoj razini.
I na LinkedInu mnogi ovih dana komentiraju slučaj iz 2021., a osim humora u “Dear intern…” pričama, također detektiraju temeljnu poruku svega, a to je da su greške ne samo normalne, već su i ključan proces učenja. Prisjećajući se vlastitih iskustava kroz karijeru, i grešaka koje su im ostale urezane u sjećanje, zaključuju koliko je kroz ta razdoblja bitno raditi pod podržavajućim, strpljivim i snažnim vođama, koji će pripravnicima i članovima svog tima pomoći nadvladati neugodno iskustvo. Također, naglašavaju važnost stvaranja atmosfere i okoline u kojoj će zaposlenici biti ohrabreni i poticani transformirati grešku u vrijednu lekciju i priliku za napredak.
“Kada pogreške gledamo kao odskočne daske, a ne kao kamen spoticanja, stvaramo okruženje u kojem ljudi postaju inovativniji, kreativniji i otporniji.“
U galeriji smo izdvojili nekolicinu “Dear intern…” priča:
Galerija
FOTOGRAFIJE: Twitter, Unsplash