Pomno odabrane preporuke za sigurnije sunčanje
SAZNAJTE VIŠE

Fussnota: Prvi niche parfem za stopala na svijetu razvili su hrvatski kreativci

26.06.2025. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Beauty priče | Novosti
#parfemi | #Señor

Señor, nagrađivana kreativna agencija za komunikaciju i branding, povodom više od 10 godina izuvanja iz cipela kreirala je prvi niche parfem za stopala na svijetu – Fussnotu.

Fussnota

Poznat po nekonvencionalnom pristupu komunikaciji i brandingu te uvijek zanimljivim samoiniciranim projektima, Señor ni ovaj put nije razočarao. Fussnota je niche parfem za stopala kojim žele prenijeti osjećaj koji imaju njihovi klijenti ili kolege iz struke kad ih Señor kreativom izuje iz cipela.

Mirisnu kompoziciju koju su mjesecima razvijali s hrvatskom parfemskom kućom Sortilège Olfactive Arts opisuju ovako: Fussnota je bosonoga šetnja tek pokošenom travom u vrtu bergamota, predah na dekici uz španjolski kolač Bizcocho de Limón pa drijemanje na popodnevnom suncu uz miris obližnjeg cedra. Super je za bosebne prigode, ali i kad ti se nichene da.

“Lijepo je moći s pogledom na zagrebački botanički vrt stvarati svjetske novitete. Najčešće naše ideje pretačemo u vizualnu, verbalnu i audio komunikaciju, a kako dosad nismo imali priliku razvijati mirisni branding, priliku smo si sami stvorili. Nadam se da će naš novi proizvod biti spa(s) stopalima“, naglašava Iva Kaligarić, strateška direktorica i vlasnica Señora.

U današnje vrijeme AI slopa i nikad veće količine contenta najgore je ako te se može lako ignorirati i zato su mi najdraže ideje koje pijano plešu po tankoj crti između “ovo je super” i “WTF?”. Fussnota je definitivno jedna od takvih“, dodao je Jurica Ćorluka, kreativni direktor Señora.

Fussnota parfem, agencija Senor

Señor je poznat po svježim, inovativnim idejama i odstupanju od zadanih formi, a i mi kao brand, opredjeljujući se ostati u okvirima niche, artisan svijeta, odstupamo od mainstream razmišljanja i obrazaca rada. Kada pogledamo s odmakom, simbioza je bila neizbježna i prirodna. – Tomislav Kordić, parfumer iz Sortilège Olfactive Arts

Luksuzan proizvod podrazumijeva i vrhunsku prezentaciju koja počinje upravo s tim prvim dojmom, odnosno ambalažom. Señor agencija je prepoznala važnost premium iskustva pakiranja – fokus na interaktivni karakter papira i dizajna, koji je dodatno naglašen kroz igru refleksija folije i taktilnih efekata embossinga pokazuje stručnog Señora ne samo da prati trendove u području luksuznog tiska, već da ih i stvara. Anja Macan, CMO iz Atelier tiskare Macan

Fussnotu možete kupiti na Señorovom webshopu

Fussnota parfem, agencija Senor

Neki od Señorovih projekata kojima su nas dosad izuvali iz cipela su Brand New Year, Uzorak stolice, Umjetnost feedbacka, Iskon Casting, Veliki hrvatski naivci, Wiener Osigurava vaš mir, Nije u redu u uredu, Otkrij Varteks, Bonbon je po tvom i mnogi drugi koje možete pogledati na senor.hr.

Dobrih projekata nema bez dobrih suradnika pa iz Señora posebno ističu Sortilège Olfactive Arts  i strpljivo kreiranje samog mirisa; Atelier tiskaru Macan i njihov luksuzni tisak, Europapier Adriu s vrhunskim Koehler Eco papirom, ugodno i super fotografiranje Damira Žižića te korisne savjete Sanjina Kaštelana.

FOTOGRAFIJE: PR

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5