U današnje vrijeme, kada se ljubav prema kućnim ljubimcima sve više pretvara u profitabilne poslovne prilike, primjeri poput Happy Tailsa pokazuju kako inovativan pristup može pretvoriti biznis sa psima u iznimno unosan pothvat.
Happy Tails je tvrtka koju su osnovala dvojica prijatelja tijekom pandemije, primijetivši kako kućni ljubimci trpe zbog manje socijalizacije i tjelesne aktivnosti, a isprva je funkcionirala kao mobilna dnevna briga za pse.
Happy Tails

Odrastajući zajedno u srcu Brooklyna, Teddy i Irving imali su istu viziju za budućnost. Nakon diplome s fakulteta, našli su se privučeni industrijom veleprodaje, gdje su izoštrili svoje poslovne vještine, neumorno radeći i stječući dragocjeno iskustvo. Malo su znali da će ih njihova zajednička iskustva i upornost odvesti u potpuno drugom smjeru i da će svoje radne dane provoditi okruženi kućnim ljubimcima.
No, došla je 2020. godina, a svijet je bio potresen proglašenjem pandemije COVID-19. Kao i mnogi, Teddy i Irving vidjeli su da se svijet mijenja brže nego ikada prije. Upravo su u tom periodu prepoznali potencijal novih poslovnih prilika, posebno u industriji usluga. Njihova vizija bila je jednostavna: pružiti ljubimcima ljubav i zabavu koju zaista zaslužuju, oslobađajući ih pritom dosade kod kuće. I tako je, kao njihov side hustle, nastao Happy Tails.

Na početku su svoju uslugu realizirali koristeći stariji Dodge Caravan, kupljen za oko 6.000 dolara. Vozili su se gradom, preuzimali pse iz domova i vodili ih na izlete te šetnje, čime su omogućili životinjama potrebnu igru i druženje. Paralelno su stvarali online zajednicu putem Instagrama, gdje su redovito objavljivali live ažuriranja i privlačili ne samo vlasnike pasa, već i sve zaljubljenike u životinje. Od samog početka, Happy Tails je bilježio impresivan rast: njihov prvi ljetni pothvat u predgrađima New Jerseya naišao je na veliki uspjeh, a mobilna usluga je generirala više od 30.000 dolara mjesečno.
Teddy i Irving, inspirirani ranijim uspjehom, odlučili su proširiti svoje horizonte. Kupili su nekoliko novih kombija, a prije nego što su osvijestili, počeli su služiti ljubimcima ne samo u New Jerseyju, već i na ulicama Brooklyna, New York Cityja, pa čak i na sezonskim punktovima u Miamiju.

Nakon što su svjedočili ogromnom uspjehu svoje mobilne dnevne skrbi i ostalih usluga, shvatili su da postoji sve veća potražnja za trajnijim objektom koji će zadovoljiti potrebe zajednice ljubitelja kućnih ljubimaca. Otvorili su ga 2024. godine u TriBeCi u New Yorku, a zadovoljstvo vlasnika kućnih ljubimaca i njihovih voljenih pasa potaknulo ih je da svoje usluge podignu na novu razinu.
Otvaranjem vrhunskog salona, cilj im je pružiti još bolje iskustvo psima i njihovim vlasnicima, nudeći širok raspon usluga i sadržaja osmišljenih za poboljšanje njihovog vremena provedenog zajedno. Posvećeni su stvaranju mjesta gdje kućni ljubimci mogu napredovati, družiti se i primati izuzetnu njegu koju zaslužuju. Novi flagship salon nudi inovativne sadržaje, od igrališta s elementima poput džungla gimnastike i preprečnih staza, preko unikatnih dodataka poput specijaliziranih zdjela i igračaka, do zona za opuštanje – kako pasa, tako i njihovih vlasnika. Tako su uspjeli stvoriti okruženje u kojem psi mogu slobodno trčati i igrati se, a vlasnici uživati u druženju i opuštanju.

Unatoč velikom uspjehu, naišli su i na izazove. Jedan od najvećih bio je održavanje čistoće i svježine prostora, što je u urbanoj sredini zahtijevalo dodatna ulaganja u naprednu opremu, posebne sustave ventilacije i redovito održavanje. Također, koristeći vlastite telefone za poslovne potrebe, ubrzo su shvatili važnost odvajanja privatnih i poslovnih komunikacija, a savjet je to koji danas rado daju i drugim poduzetnicima.
Naravno, u ovom poslu ima i nepredvidljivih trenutaka, a Teddy i Irving prisjećaju se situacije u kojoj je jednog psa zadesila hitna medicinska situacija. Zahvaljujući unaprijed pripremljenom planu i brzoj reakciji njihovog tima, pas je pravovremeno dobio potrebnu skrb, što je dodatno ojačalo povjerenje njihovih klijenata.

Prema trenutnim projekcijama, već unutar prve godine prihod njihova biznisa bi mogao doseći 2,3 milijuna dolara. Dvojica prijatelja naglašavaju važnost pretprodaje usluge prije službenog otvaranja jer su im uspostavljanje zajednice i prodaja članarina unaprijed pomogli u validaciji tržišta i stvaranju lojalne baze klijenata. Također, ističu da ništa od ovog ne bi bilo moguće bez njihove spremnosti na intenzivan rad, što je ponekad podrazumijevalo i dane ispunjene poslovnim obavezama skoro pa i 24 sata.
FOTOGRAFIJE: Happy Tails