Upoznajte tri žene iza programa festivala koji okuplja sve HR profesionalce

02.07.2024. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Novosti
#Weekend Media Festival | #HR.Weekend

HR.Weekend i ove se godine odvija u sklopu Weekend Media Festivala od 19. do 22. rujna u Rovinju. Prošlogodišnje izdanje oduševilo je sve HR profesionalce, voditelje ljudskih potencijala, poslodavce i predstavnike tvrtki te, kako kažu, naučilo ih mnogočemu i spojilo s nekim od najvećih stručnjaka u ovom području. Ove godine HR.Weekend donosi još više predavanja i još bolju atmosferu, a što vas sve očekuje otkrivaju kreatorice programa i festivala Iva Majstorović, Marija Zovko Kordić i Antea Britvić Božičković.

Employer Branding kao ključ uspješnog poslovanja

„Događanja poput HR.Weekenda savršena su prilika za rast i napredak, samim time jer čujete nove ideje i upijate nova znanja, upoznajete kolege iz industrije i razmjenjujete poslovna iskustava. Ono što također mislim da je jako bitno, jest da čujemo i neke regionalne primjere uspješnih HR aktivnosti i praksi, nešto s čime se možemo poistovjetiti“, govori Iva Majstorović, jedna od organizatorica HR.Weekend festivala i direktorica Enstringa.

Iva ističe da je velika zaljubljenica u psihologiju, ali je ipak završila u managementu i marketingu. „Na kraju je to ispao savršen spoj za employer branding, koji je svakako jedna multidisciplinarna struka. Svakodnevno puno toga naučim o samom HR-u i mogu reći da sam puno toga naučila i na prošlogodišnjem izdanju HR.Weekenda, a jednako tako se veselim i ovogodišnjem izdanju, gdje ću dodatno produbiti svoja znanja“, dodaje Iva.

Zanimalo nas je i koje su ključne komponente uspješne strategije employer brandinga prema njenom iskustvu. „Kao i kod većine projekata, strašno je važno napraviti dobro istraživanje. U slučaju izrade EB strategije još je važnije to istraživanje napraviti interno, čuti zaposlenike i dobiti stvarnu sliku stanja. Nakon toga radi se interna i eksterna strategija, kojom ćemo osigurati da sve što ćemo raditi i pričati ima isti ton, iste poruke, isti vizualni smjer jer ćemo kontinuiranim i konzistentnim aktivnostima doći do poboljšanja brenda poslodavca“, pojašnjava Iva.

Iva Majstorović

Organizacijska psihologija

Ove tri stručnjakinje suglasne su kako uspješan brend ne može postojati bez zadovoljnih zaposlenika, pa je tako mentalno zdravlje i wellbeing već godinama goruća tema u poslovnom svijetu. Treba li zaposlenicima psiholog, koliko je važno zadovoljstvo zaposlenika za uspješan rad kompanije, tko su ljudi koji se time bave te na koje načine pristupaju izazovima, samo su neke od tema koje će se predstaviti na ovogodišnjem izdanju HR.Weekenda.

Marija Zovko Kordić, jedna od kreatorica programa festivala, HR konzultantica i osnivačica tvrtke “Unshush”, otkriva koliko joj znanje iz psihoterapije pomaže u radu s klijentima.

„Znanja iz psihoterapije u organizacijskom kontekstu najviše koristim u individualnom radu na osobnom razvoju pojedinaca, to mi omogućava kvalitetan rad i izvanredne rezultate s klijentima“, dodala je Zovko Kordić.

Navodi i kako je organizacijska psihologija potrebna u svim industrijama od IT-a, zdravstva i školstva do komunikacija i businessa, a ono što je bitno je shvatiti kako postoje individualne razlike među pojedincima, ali i među strukama, industrijama i organizacijama, te kako se samim time razlikuju i pristupi.

„Ključno je ne preslikavati prakse drugih kompanije, izbjegavati pretpostavljanje bez provjere i zaključivanje isključivo na temelju prethodnih iskustava“, istaknula je Marija, koja već 20 godina uspješno posluje u području ljudskih potencijala i nekoliko godina u ICT i telekom industriji.

Marija Zovko Kordić

Moderna era ljudskih potencijala

Kompanija poznata po zdravoj radnoj atmosferi i sretnim zaposlenicima je i Degordian. Antea Britvić Božičković direktorica je ljudskih potencijala u Degordianu i direktorica programa HR.Weekenda, a u svom se radu uvijek trudi uvoditi nove i modernije pristupe te ističe kako je kontinuirano učenje i usavršavanje ključ uspjeha čime god se bavili.

Koliko je predana svom poslu govori i činjenica da je dio organizacije HR.Weekenda usprkos porodiljnom, odnosno roditeljskom dopustu. Iako je to nedvojbeno izazovno razdoblje, u isto vrijeme je i nevjerojatno ispunjavajuće kad vidiš kako se oboje – tvoje dijete i planovi za konferenciju – istovremeno rastu i razvijaju“, dodala je.

Nadalje, otkrila je i da za ovogodišnje izdanje HR.Weekenda, pripremaju angažman koji je svakog od organizatora izvukao iz zone komfora kako bi publici pružili ono najbolje. „Osobno nisam nikad više čitala o HR-u, budućnosti, trendovima i promjenama na tržištu. Nikad više komunicirala s kolegama u regiji, prikupljala informacije ‘s terena’. Istinski se trudim imati čim širu sliku te pokušati kreirati program čiji će sadržaj biti koristan za ljude u publici“, otkrila je Antea koja s veseljem iščekuje novo i još jače izdanje HR.Weekenda, koji će se i ove godine održati u Rovinju u Tvornici duhana.

Antea Britvić Božičković

Što vas čeka na drugom HR.Weekendu

Podsjetimo, na ovoj lokaciji će u rujnu gostovati i najjači svjetski stručnjaci iz svijeta HR-a, biznisa, komunikacija i psihologije, poput Marca Schulza, kliničkog psihologa s Harvarda te suvoditelja 80-godišnjeg longitudinalnog istraživanja o ljudskoj sreći, koji na HR.Weekend donosi mnoštvo psihološkog iskustva primjenjivog na radne sredine. Iz New Yorka dolazi i Ndidi Massay, potpredsjednica za radnu kulturu i inicijative za raznolikost u CBS Sportsu, a govorit će upravo o provedbi inicijative za raznolikije, pravednije i inkluzivnije radno okruženje u CBS Sportsu. Dolaze i regionalni stručnjaci, pa će tako Marija Felkel, HR direktorica u kompaniji Nomad Foods, voditi CEO panel o važnosti i ulozi HR-a za poslovanje kompanija. Ivica Vrančić, psiholog i samostalni konzultant, govorit će o autentičnosti načina vođenja ljudi, za koji je nedvojbeno važna emocionalna inteligencija. Milena Dolenc, potpredsjednica za ljudske potencijale u gaming kompaniji Outfit7, reći će nam nešto više o korporativnom identitetu, otkrivanju identiteta organizacija te prihvaćanju tog identiteta kod zaposlenika. Mia Popić, doktorica psihologije, psihoterapeutkinja i poslovna psihologinja, ujedno i direktorica Sinergija centra bit će dio panela na temu korištenju psihoterapije u svrhu razvoja zaposlenika, dok će prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, voditeljica poslijediplomskog specijalističkog studija kliničke psihologije FFZG-a, objasniti zašto je i više nego u redu biti “prosječan“ i da ne moramo svi biti dio hustle kulture. Tu je i izvršna direktorica ljudi i kulture u Atlantic Grupi, Mojca Domiter, koja će govoriti o složenosti autentičnosti u poslovnom svijetu, utjecajima na pojedince i organizacije, strategijama za promicanje autentičnost te zamkama prevelike vjernosti sebi koja može ograničiti rast i prilagodbu. Zvonimir Galić, doktor znanosti i redoviti profesor te „šef“ Katedre za psihologiju rada na Odsjeku za psihologiju FFZG i Mitja Ružojčić, vratit će se i ove godine na pozornicu kao jedni od najbolje ocijenjenih prošlogodišnjih predavača. Uz ove stručne govornike i najnovije trendove iz HR svijeta, HR.Weekendu neće nedostajati ni dobre zabave, regionalnih i domaćih glazbenika te networkinga do jutarnjih sati.

Sve informacije o novom, većem i još boljem izdanju HR.Weekenda možete pronaći ovdje, ali i na profilima društvenih mreža Instagram, LinkedIn i Facebook.

FOTOGRAFIJE: PR

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5