Jako dobro: Naši krzneni nevaljalci zvijezde su nove i originalne IKEA kampanje

27.03.2024. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Novosti
#IKEA

Mačke i psi imaju nesretnu sklonost uništavati namještaj i druge kućanske predmete. Nova IKEA kampanja uvjerava potrošače kako su njezini proizvodi toliko pristupačni, da se ne moraju brinuti o zamjeni svega što njihov ljubimac uništi.

Sjajna IKEA kampanja

Kampanja agencije INGO Hamburg prikazuje razne IKEA proizvode u raspadu nakon što su ih životinje uništile. Mačka liže kavu iz razbijene Färgrik šalice, štene sjedi na kauču nevinog izgleda s očerupanim Kärleksgräs jastukom na nogama, a Dalmatiner njuška oko razbijene Stilren vaze. U svakom od ovih primjera, piše ADWEEK, kampanja prezentira niske cijene proizvoda i uvjerava kupce: “Ne brini, možeš si to priuštiti”.

Cilj kampanje je podići svijest o pristupačnim opcijama u IKEA asortimanu, a brend će uspjeh mjeriti prodajom svojih popularnih nižebudžetnih proizvoda.

“Kršenje jednog od najvažnijih marketinških pravila – a to je prikazivanje proizvoda u najboljem izdanju – bio je izazov koji je klijent odlučio prihvatiti jer su smatrali da ideja komunicira dostupnost kroz sasvim svježu točku gledišta”, kreativni direktori Fernando Montero i Nicolás López iz tvrtke INGO Hamburg rekli su za ADWEEK.

Koncept je inspiriran rastućim sektorom skrbi za kućne ljubimce, koji se procjenjuje na 300 milijuna dolara u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, gdje je kampanja pokrenuta.

IKEA će ovaj tjedan lansirati i vlastitu kolekciju proizvoda za kućne ljubimce, a s kampanjom krenuti u tisku, na društvenim mrežama i kroz OOH (out of home) formate.

Najnoviji projekt je nastavak jednako duhovite kampanje “Proudly Second Best” koju su kreirali INGO Hamburg i DAVID Madrid za IKEA-u prošle godine, a koja je osvojila priznanje “Film, Print & Publishing and Outdoor Lions” u Cannesu. U tim su oglasima proizvodi također bili na drugom mjestu, s namještajem poput krevetića koji su stajali prazni dok su djeca provodila vrijeme sa svojim roditeljima.

“IKEA je brend koji brine i zanima ga što se događa u domovima ljudi”, dodali su Montero i López. “Obje kampanje imaju jednu zajedničku stvar: jednostavnost izvedbe.”

FOTOGRAFIJE: IKEA

©2024 after5