U vrijeme kada našu pažnju sa svih strana mame shopping sugestije božićnih poklona za mamu, tatu, kolegu, muža, sestru, brata i bazično sve one koje poznajemo, do izražaja naročito dolaze brendovi koji su za nas po pitanju poklona već odradili većinu posla. Ovi brendovi koncipiraju, realiziraju i prodaju prigodne poklon pakete, i s jedne strane nam štede vrijeme koje bismo inače proveli njuškajući po gradu, dok su s druge strane sjajan izbor u poslovnoj sferi kao sredstvo zahvale na suradnji klijentima, suradnicima i partnerima.
Tvrtka koja je u našim očima jedna od najuspješnijih u segmentu poklon paketa posljednjih godina, hrvatski je kofer. Njegovi su setovi proizvoda istovremeno upečatljivi, zabavni, korisni i jednako kao što imaju estetsku funkciju, imaju i onu uporabnu. Baš zato, čest su izbor prigodnih božićnih poklona u mnogim hrvatskim tvrtkama i u zadnjih nekoliko blagdana našli su se pod našom uredskom jelkom u više od nekoliko navrata. kofer. ekipa otkrila nam je više o svemu!
Priča brenda kofer. započela je u Gundulićevoj 13, gdje je njegov prvi dućan otvoren u prosincu 2017. godine. Prostor je bio malen, no vrlo šarmantan i redovito se mogao pohvaliti jednim od najljepših božićnih izloga u gradu. Te prve godine asortiman su otprilike činili svijeće/začini/čajevi/rokovnici/ginovi/tonici i šalice, odnosno sve ono što je dovoljno maleno da stane u svačiji kofer i može s vama gdje god treba.
“Spomenuti artikli bili su čest odabir nekoga kome treba sitnica za darivati bližnje, no već smo u tim prvim mjesecima rada primijetili želju kupaca da pojedine proizvode pridruže zajedno u jedan malo veći, kvalitetniji paket. Tada smo došli na ideju naših tzv. gin i tea boxeva, odnosno paketa koji sadržavaju ili bocu gina s pridruženim tonicima i pripadajućim začinima ili nekoliko čajeva zajedno sa šalicom. Takav se način slaganja paketa pokazao odličnom odlukom te je broj onih koji bi se za tako nešto odlučili izrazito rastao, a ponudu je činilo 20-ak različitih vrsta kako bi kupcima mogli omogućiti širi raspon izbora i što se cijene, ali i kombinacija sadržaja tiče”, otkriva nam kofer. ekipa.
kofer. poklon paketi
Nekoliko mjeseci kasnije, u adventsko vrijeme 2018. godine, počeli su im stizati i prvi mailovi ozbiljnih korporacija i firmi, koje su kofer. poklon paketima željele razveseliti svoje poslovne suradnike, kolege i klijente. Ostalo je, rekli bismo, povijest, a kofer. danas u svoju klijentelu ubraja širok raspon firmi koje naručuju njihove pakete. Uz razne manje privatne tvrtke, tu se nađu i marketinške agencije, banke, privatne korporacije, kao i državne firme. Najčešći i najveći kupci zadnjih godina su banke, IT firme i teleoperateri, odnosno “oni koji su u periodu korone pronašli svoj put te svojim uslugama i proizvodima bili prijekopotrebni ostalim korisnicima i uzdigli svoje poslovanje na malo višu razinu u financijskom i poslovnom smislu”.
Super poslovnom odlukom pokazala se usluga personalizacije kofer. poklon paketa, s kojom su započeli već 2018. godine. Vidjevši želje većih kupaca (tvrtki), koje su unatoč velikom odabiru postojećih kofer. paketa ipak htjele dodati taj finalni touch kojim bi pakete približile vlastitom poduzeću ili brendu, kofer. ekipa dala je kupcima mogućnost personalizacije vanjskih omota poklon paketa njihovim logom, a postalo je moguće i personaliziranje unutarnjeg dijela sadržaja samog paketa poput privjesnice na kuglici začina, natpisu na limenkama i slično.
kofer. otkriva: “Personalizacija je omogućena za narudžbe većih količina, uključena je u cijenu, a pokazala se idealnim odabirom poslovnih klijenata, kojima su dozvoljeni poslovni paketi s isključivo vlastitim brendiranjem.”
Njihovi poklon paketi izuzetno su traženi i ove godine, a studeni i prosinac za kofer. su najzaposleniji mjeseci u godini. Posebno prosinac, u kojem im telefoni ne prestaju zvoniti. Za prigodne poklone, bilo da se radi o setovima ili individualnim proizvodima, zainteresirani su svi, i poslovne i privatne osobe. Ove godine primjećuju veće brojke prodaje i rastući trend, što je super za njihov biznis, a istovremeno su se u 2022. prilagodili i izmijenjenim potrošačkim navikama hrvatskih kupaca. Asortiman ginova tako je zamijenjen kofer. paketima hrvatskih etiketa vina / začina / kofer. čokolada, jer su kupci promijenili svoje preferencije i okrenuli su se odabiru asortimana domaće proizvodnje.
“To nas posebno veseli jer oduvijek nastojimo podržavati domaće brendove i truditi se da budu dio naših paketa koliko god je to moguće. Također, budžet kupaca se naravno izmijenio kroz ove zadnje godine te su češći odabir cjenovno prihvatljivi paketi, dok za onim skupih ginova ipak malo rjeđe posežu”, zaključuje kofer. ekipa.
Galerija
Galerija
S obzirom na veliku potražnju, uz webshop i flagship store u Mesničkoj, kofer. u prosincu postaje dostupan i kao pop up unutar shopping centara, a u slučaju ovog Božića to je Arena Centar. Prolazite li gradom ili hodnicima Arena Centra, kofer. ćete prepoznati prvenstveno po modernom i upečatljivom dizajnu pakiranja proizvoda. U božićno vrijeme (a i bilo koje drugo razdoblje darivanja), postalo je doista bitno i kako poklon izgleda, pa je kofer. i u ovom segmentu napravio super priču:
“Jedan dio vizualnog identiteta radimo in house, no posebno volimo uključiti mlade umjetnike da kreiraju nešto u svom stilu, a da se opet uklapa i s kofer. pričom. Tako smo prošle godine angažirali mlade umjetnice s Likovne akademije koje su kreirale ilustracije za naše začine te omot za pakete, a možda najdugovječnija suradnja je ona otprije nekoliko godina, kada je poznata hrvatska ilustratorica Maja Tomljanović kreirala tzv. folk omot u božićnom periodu, koji je od tada naš zaista prepoznatljiv motiv. Obuhvaćen je na većem dijelu ambalaže naših proizvoda, kutijica, vanjskih omota paketa, a oduvijek krasi i pop up storeove u blagdanskom periodu, dok se od ove sezone može vidjeti i ispleten na našem izlogu u Mesničkoj ulici gdje čini zimski pulover u koji smo odjenuli naš dućan!”
Ako vam vremenske i ine mogućnosti to dopuste, zaputite se do njihove trgovine u Mesničkoj 6, gdje se od prosinca 2021. nalazi novi dom brenda kofer. Mnogo prostraniji od onog u Gundulićevoj, ali i proširenog asortimana. Njegov prvi dio zamišljen je kao tipičan prodajni prostor, pa ćete ovdje pronaći poznate kofer. proizvode, ali će vas dočekati i nova mogućnost rinfuzne kupovine proizvoda, začina i čajeva.
Proširen je i izbor poklon paketa s ginom, ali i vinima, rumom, whiskeyem te dobro poznatim kuglicama s ginom i začinima. Ponuda je proširena i artiklima suradnje s mladim umjetnicima, ilustratorima, keramičarima i poduzetnicima te su u skladu s time police počele popunjavati šalice mladih kreatora, posteri i rokovnici, a od ove godine ponudu čine i kofer. čokolade s posipima začina, kao i zasebne epruvete začina. Obje vrste proizvoda su se pokazale odličnim izborom kod kupaca.
Drugi dio prostora čini kofer. bar, odnosno mjesto u sklopu kojeg se na određene datume mogu kušati ginovi, tonici i kreirati kokteli.
“To je dio koji naš dućan čini nešto neobičnijim i posebnijim te koji svakih nekoliko tjedana kofer. pretvara u prostor unutar kojeg se odvijaju gin&tonic radionice, u sklopu kojih se kupci na nekoliko sati pretvaraju u vrhunske znalce, barmene i kreatore koktela te pridruženih sirupa uz istovremeno druženje, razgovor, ispijanje gin&tonica i razmjenjivanje novih znanja koje im prenose naš službeni barmen i organizatorice s Likovne akademije.”
Za kraj ove poduzetničke ideje s hrvatskim predznakom, zanimalo nas je “tko je tko” u brendu kofer. Iza njega nalazi se četvero mladih Hrvata, koji su spontano među sobom podijelili obaveze i dužnosti po osobnim preferencijama i sposobnostima, kako se posao razvijao. Irena je tako preuzela nabavu svih potrebnih artikala, brigu oko financija i odnosa s dobavljačima, kao i dizajn, Mario je kao bivši student Likovne akademije glavni kreator svega što kofer. zamisli (izrađuje, skicira i kreira nove proizvode), Ivan je onaj koji najčešće dolazi s novim idejama i prijedlozima, otvara nova tržišta i brine da prodaja ni u kojem trenutku ne pati, dok je Marija ona koja je uz prijašnju brigu oko studenata i slaganja smjena, preuzela poslovanje i komunikaciju s kupcima, a posebice s tzv.
velikim kupcima: veleprodajnim trgovcima, tvrtkama, agencijama.
“No, sve postignuto ne bi bilo moguće bez proširenog dijela našeg kofer. tima i vrijedne ekipe na skladištu bez koje se ne bi ništa uspjelo spakirati i isporučiti, djelatnika u dućanu koji su naš neizostavni dio, kao i barmena, kolegica koje nam pomažu u svakom trenu oko vođenja prodajnog mjesta, realiziranja novih ideja i/ili brige i vođenja naših društvenih mreža, zaista smo sretni što smo okruženi tako vrijednim, pozitivnim, otvorenim ljudima bez kojih
jednostavno sami ne bi opstajali!”, zaključuje vesele kofer. ekipa, koja nam je dala mali hint da nam i u 2023. sprema neke zanimljive novosti, a mi im se unaprijed veselimo.
FOTOGRAFIJE: kofer.