Nova niša na vjenčanjima: Mladenci traže content kreatore za svoje Instagram i TikTok profile

01.02.2024. | AUTOR: Iva Kordić

Život prije 5 | Ljudi u biznisu | Tehnologija
#vjenčanje | #društvene mreže

Angažiranje fotografa (i snimatelja) neizaostavne su stavke prilikom planiranja vjenčanja. No, The New York Times donosi priču kako parovi sada idu korak dalje pa za vjenčanje angažiraju content creatore, odnosno stvaratelje sadržaja na društvenim mrežama kako bi producirali objave za Instagram i TikTok, kao i zabilježili razne behind the scenes trenutke.

kreatori sadržaja za vjenčanje

Sve su traženiji kreatori sadržaja za vjenčanje

Prenose iskustvo jedne od mladenki, Mile Tweel, koja se udala u travnju prošle godine. Ona je, naravno, inspiraciju tražila i na TikToku, gdje je naišla na nekoliko videozapisa u kojima su korisnice govorile što bi promijenile na svojem vjenčanju. Mnoge su zažalile oko istog: što nisu unajmile nekoga da zabilježi trenutke “iza kulisa”. To ju je potaknulo da istraži kreatore sadržaja za društvene mreže jer je željela zabilježiti sve trenutke koje ona i suprug nisu uspjeli doživjeti.

Za The New York Times je rekla:

“Jedno od najboljih iskustava koje smo suprug i ja imali nakon vjenčanja, bilo je buđenje sljedećeg jutra uz 800 fotografija i videozapisa koja nam je kreatorica sadržaja poslala na pregled. Gledamo ih gotovo svakog dana.”

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli PlanWithLaur • Wedding Content Creator (@planwithlaur)

Kreatori sadržaja koji snimaju na vjenčanjima isporučuju na stotine fotografija i videozapisa, obično za manje od 24 sata nakon vjenčanja. Tradicionalni fotografi prve previewe šalju unutar tjedan dana od vjenčanja, dok je za cijelu galeriju potrebno prosječno čekati oko šest tjedana, a za video-materijale i znatno duže, po nekoliko mjeseci, piše The New York Times. Iako je taj način bilježenja trenutaka i dalje visoko na listi prioriteta, sve više parova želi i na drugačiji način dokumentirati vjenčanje, onako kako su to popularizirale društvene mreže te tako istaknuti i onaj sadržaj koji obično ne ostane zabilježen.

kreatori sadržaja za vjenčanje

Joy, digitalna platforma za planiranje vjenčanja, prošle je godine provela anketu među više od 2600 mladenki i mladoženja. Prema rezultatima, 94% parova reklo je da su društveni mediji odigrali veliku ulogu u planiranju vjenčanja. 62% osjećalo je pritisak da organiziraju raskošno događanje, upravo zbog sadržaja kojeg su prethodno vidjeli na Instagramu, TikToku i Pinterestu. Tweel je u razgovoru za The New York Times rekla:

“Suprug i ja uložili smo mnogo vremena i truda u planiranje našeg vjenčanja pa smo željeli vidjeti svaki detalj. Nisam očekivala da ću jednako cijeniti sadržaj koji sam dobila od kreatorice sadržaja, kao što cijenim svoj klasični foto-album, no na kraju smo dobili toliko genijalnih snimki naših gostiju dok jedu, plešu, kao i nekih posebnih trenutaka za koje nismo imali pojma da su se dogodili tijekom vjenčanja.”

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli PlanWithLaur • Wedding Content Creator (@planwithlaur)

Kreatori sadržaja koriste smartphone kako bi zabilježili spontane trenutke “iza kulisa”, zatim uređuju fotografije i kratke videozapise, dodaju popularnu glazbu ili omiljene pjesme para te gotov proizvod objavljuju na društvenim mrežama koje parovi preferiraju. Također, parovi mogu odabrati opciju dobivanja raw materijala kojeg će potom sami urediti i objaviti.

Mogućnost objave u real timeu

Sadržaj je moguće objavljivati i u stvarnom vremenu, tijekom proslave pa je tako jedna od kreatorica sadržaja, Lauren Ladouceur, u razgovoru za The New York Times rekla kako je jedna od njezinih najpopularnijih usluga takeover Instagrama:

“Preuzimam njihovu ulogu i objavljujem behind the scenes trenutke s opisima koji su autentični za njihove profile.”

kreatori sadržaja za vjenčanje

Troškovi ove usluge u SAD-u variraju između 1000 i 3800 dolara, uz dodatne troškove putovanja. Cijena se formira na temelju vremena kojeg kreator sadržaja provodi na mjestu događanja te o količini isporučenog sadržaja koji uključuje reelse, videozapise s najboljim trenucima i stotine neobrađenih fotografija i videa u kratkoj formi.

Toni Norton, fitness trenerica iz Sjeverne Karoline, unajmila je kreatoricu wedding sadržaja za svoje vjenčanje jer su ona i suprug željeli zabilježiti trenutke uzbuđenja i veselja koji su se odvijali tijekom njihovog posebnog dana. Dok je pregledavala TikTok u potrazi za savršenom osobom, naišla je na Lauren Ladouceur koju su uputili da snima goste, a ne njih. Znali su, naime, da će od fotografa i snimatelja dobiti snimke sebe, a bilo im je važno da se obitelj i prijatelji osjećaju kao da su uistinu dio njihovog vjenčanja.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli PlanWithLaur • Wedding Content Creator (@planwithlaur)

Za približno 3000 dolara, Ladouceur je snimila behind the scenes cijelog vikenda; uključujući večer prije, dan vjenčanja te doručak nakon vjenčanja. Budući da je Norton i sama influencerica, odlučila je da se ceremonija njezinog vjenčanja prenosi na TikToku u stvarnom vremenu. Live je na kraju pratilo više od 200 tisuća ljudi.

Još je jedna klijentica za The New York Times podijelila svoje iskustvo. Lauren Jaffe Laidlaw razmišljala je prvo nekog od svojih prijatelja zamoliti da zabilježi sve trenutke iza kulisa, no svatko od gostiju također je želio biti na fotografijama i u videozapisima. Također, željela je da se njezini prijatelji opuste i uživaju u danu, a ne da osjećaju pritisak zbog zadatka koji im je povjeren. Zato je unajmila Stacey Moran čija se tvrtka BTS Bride u San Franciscu bavi kreiranjem upravo takvog sadržaja. Na kraju, dio fotografija podijelila je na društvenim mrežama, no većinu je ipak ostavila za privatnu arhivu jer joj nije bio cilj stvarati sadržaj za pratitelje, već zabilježiti uspomene s obitelji i prijateljima.

kreatori sadržaja za vjenčanje

Osobe zadužene za kreiranje sadržaja pružit će smjernice za najbolje fotografije i videozapise, a većina ih je upućena i u najnovije trendove s društvenih mreža. Njihovi su klijenti zadovoljni jer već intuitivno znaju što trebaju raditi, kako pojedinu snimku prilagoditi određenoj društvenoj mreži te kako urediti fotografiju, odnosno videozapis. Tu je, naravno, i dodatna oprema poput stabilizatora za smartphone i dodatnog mikrofona kako bi osigurali da je snimljen sadržaj ujedno i visokokvalitetan.

“Tradicionalni” snimatelji, piše The New York Times, rade s profesionalnom opremom i stvaraju visokokvalitetne zapise koji se također mogu koristiti na društvenim mrežama. Međutim, može potrajati da parovi dobiju materijale, a kada ih i dobiju, ponekad nisu u formatima namijenjenima za društvene mreže. Neki organizatori vjenčanja nude kreiranje sadržaja kao dodatnu uslugu, a Diane Kolanovic-Solaja, vlasnica i kreativna direktorica tvrtke Dee Kay Events je rekla:

“Nismo više samo organizatori vjenčanja i dizajneri, već i pričamo priče. Bilo je samo pitanje vremena kad ćemo vidjeti porast potražnje za kreatorima sadržaja na vjenčanjima. To je sjajan koncept koji se uklapa s ovom generacijom mladenaca.”

FOTOGRAFIJE: Instagram @planwithlaur, Pexels

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5