Pomno odabrane preporuke za sigurnije sunčanje
SAZNAJTE VIŠE

LG pokreće kampanju “Radio Optimism” kako bi poruku “Life’s Good” širila glazbom

14.07.2025. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Tehnologija
#LG | #promo

LG-jeva nova kampanja koristi glazbu – univerzalni jezik – za poticanje dubljih veza i proširivanje poruke “Life’s Good” u digitalnom okruženju

LG Electronics (LG) danas je pokrenuo novu brend kampanju pod nazivom “Radio Optimism”, osmišljenu kako bi ojačala smislene ljudske veze i širila optimizam kroz zajednička glazbena iskustva. Ova inicijativa usklađena je s LG-jevom brend porukom “Life’s Good” (“Život je dobar”) i bavi se sve većim izazovom stvaranja autentičnih odnosa u svijetu kojim dominira tehnologija.

Kampanja “Radio Optimism” nastoji suzbiti osjećaj otuđenosti koji se često javlja u eri površnih interakcija, poput lajkova i komentara na društvenim mrežama. Iskorištavanjem snage glazbe, LG želi potaknuti dublje međuljudske veze i promovirati ispunjeniji život.

„Kako tehnologija napreduje, smislene ljudske veze postaju sve važnije za obogaćivanje naših života. LG ostaje predan unosu optimizma u svakodnevicu svojih korisnika, ostajući vjeran svom dugogodišnjem brend obećanju ‘Life’s Good’”, izjavila je Kim Hyo-eun, voditeljica LG-jeva odjela za upravljanje brendom.

Ova kampanja dodatno potvrđuje LG-jev angažman na stvaranju sadržajno bogatih iskustava u digitalnim prostorima u kojima današnji potrošači provode velik dio vremena. Nadovezujući se na tu misiju, LG kontinuirano surađuje s mlađom publikom putem participativnih kampanja koje oživljavaju filozofiju “Life’s Good”. Prošlogodišnja kampanja “Optimism your feed” koristila je društvene algoritme kako bi potaknula pozitivu na društvenim mrežama. Nova inicijativa posebno je usmjerena na rješavanje paradoksalne otuđenosti u doba hiper-povezanosti.

„Jedan od najpouzdanijih pokazatelja sreće je imati duboke i smislene odnose“, rekla je Jean M. Twenge, profesorica psihologije na Državnom sveučilištu San Diego. „Danas, međutim, mnogi ljudi provode više vremena online, a manje se povezuju uživo. Društvene mreže, osobito, često stvaraju površne veze umjesto dubokih odnosa koji su ljudima doista potrebni. Nije rijetkost da ljudi imaju stotine pratitelja, a nikoga kome bi se obratili uživo kada im zatreba podrška. Moramo graditi smislenije veze s ljudima oko sebe. To bi moglo preokrenuti izražen pad razine sreće koji se bilježi u posljednjem desetljeću.“

Novo globalno istraživanje koje je proveo LG o društvenoj povezanosti otkriva da 68 posto ljudi smatra kako im je sve teže steći prave prijatelje, a trećina ispitanika izjavila je da su u posljednjih mjesec dana imali jednu ili nijednu smislenu vezu, dok je njih 8 posto navelo da nisu imali nijednu. Inspirirana jedinstvenom sposobnošću tradicionalnog radija da povezuje ljude kroz glazbu i pripovijedanje, kampanja “Radio Optimism” ovu ideju pretvara u interaktivnu platformu putem koje sudionici mogu kreirati i slati personalizirane pjesme svojim bližnjima. Korisnici mogu lako stvarati nove pjesme pomoću alata koji koristi umjetnu inteligenciju, treniranih na pažljivo odabranim glazbenim bazama podataka. Ovi alati interpretiraju korisničke upute kako bi proizveli jedinstvena glazbena djela i generirali odgovarajuću naslovnicu albuma, nudeći angažirano i personalizirano iskustvo. Jednom generirane, pjesme se mogu slati voljenima za jačanje međusobnih veza, a također se mogu podijeliti s cijelim svijetom.

Prema istraživanju, gotovo 9 od 10 ispitanika vjeruje da smislene veze vode optimističnijem pogledu na život. Pružanjem platforme putem koje pojedinci mogu izraziti svoje osjećaje, ova kampanja nastoji potaknuti dublje odnose i pomoći ljudima da obogate svoje živote dok istovremeno šire optimizam na svoj način.

Kampanja je zasad dostupna na engleskom i španjolskom jeziku, a u narednim mjesecima planira se podrška za dodatne jezike kako bi se omogućilo još šire sudjelovanje. Službena stranica dostupna je na adresi RadioOptimism.lg.com, a više informacija može se pronaći i na www.lg.com/lifesgood/.

FOTOGRAFIJE: PR

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5