Rovinj se isprofilirao kao izvrsna lokacija za održavanje konferencija. Najpoznatije su one iz sektora komunikacija, Weekend Media Festival i Dani komunikacija, no sredinom listopada, grad će biti u znaku građevinarstva, zahvaljujući prvom izdanju međunarodnog događanja Masters of Building Fair (MBF). Organizira ga Buidling.hr, digitalno središte hrvatskog sektora graditeljstva i povezanih industrija, s ciljem da na jednom mjestu okupi profesionalce iz tržišnih segmenata koji su na bilo koji način povezani s graditeljstvom i nekretninama.
Masters of Building Fair (MBF) održat će se od 10. do 12. listopada u prostoru Tvornice duhan Rovinj te hotelima Grand Park i Monte Mulini.
Masters of Building Fair
Organizatori kažu kako budućnost koju žele graditi počinje odlukama koje donose danas pa smatraju da ulaganje u strateške odnose, pristup najnovijim informacijama i inovacijama nije samo korak naprijed, nego i odskočna daska za sutrašnjicu. Masters of Building Fair opisuju kao ekskluzivnu zajednicu lidera i vizionara koji zajedno rade na stvaranju održive budućnosti te platformu na kojoj se stvaraju i njeguju strateški odnosi. Kroz predavanja, panele i izložbeni dio, Masters of Building Fair pružit će pristup najnovijim trendovima, istraživanjima i inovacijama, čime sajam postaje prilika za upoznavanje s naprednim idejama i tehnologijama.
Masters of Buidling Fair okupit će stručnjake iz različitih dijelova gospodarstva koji će svojim izlaganjima i panelima pokriti teme iz područja ekonomije, investicija, nekretnina i održivog razvoja. Među govornicima u Rovinju je i Karim Rashid, svjetska ikona dizajna, koji će održati predavanje na temu budućnosti dizajna, konkretno o prilagodbi materijalnog svijeta zahtjevima naše sve digitalnije svakodnevice. Organizatori na događanje dovode i Davida Biggsa, globalnog stručnjaka za protupotresnu gradnju, koji će okupljenima predavati o novim tehnologijama u protupotresnom inženjestvu, poboljšanju otpornosti građevina na potres te ravnoteži između sigurnosti, očuvanja kulturne baštine i ekonomskih troškova.
Tko će još predavati na MBF-u?
Na panelima i predavanjima svoja znanja i iskustva podijelit će brojni ugledni stručnjaci i predstavnici poslovnog sektora. Između ostalog, teme o kojima će se raspravljati su održiviji razvoj gradova, luksuzne nekretnine u globalnom kontekstu, uloga turizma u urbanom oporavku, energetske strategije, zelena tranzicija, značaj radne snage u gospodarskom napretku te primjena umjetne inteligencije u građevinskoj industriji. Neki od govornika koje će posjetitelji MBF-a imati priliku slušati su:
- Maud Truchi (Maslina Resort)
- Fragkoulis Kanavaris (ARUP)
- Vuk Vuković (Oraclum Capital)
- Kruno Santini (ECM Partners)
- Marko Pažanin (Sotheby’s International Realty Hrvatska)
- Jose Gil Douarte (Horwath HTL)
- Hrvoje Dolenec (Zagrebačka banka)
- Ante Peranić (Ernst & Young)
- Patrik Franolić (Spiller Farmer)
- Ivica Sulje (Aminess)
- Ante Marić (Atellior)
- Marin Zovko (INA)
- Matea Jerić (Perfecta Travel)
- Josip Ergović (Nexe)
- Marko Dabrović (3LHD)
- Franco Peruza (PKF Hospitality)
- Damjan Geber (BRIGADA)
Iza MBF-a stoje Building.hr i Maja Borovina Frankić
Spomenula sam kako iza MBF-a stoji Building.hr, platforma koja je svojevrsni “digitalni epicentar graditeljstva u Hrvatskoj”, kako se sami opisuju. Nude kreiranje digitalnog identiteta, predstavljanje proizvoda i usluga, istraživanje mogućnosti poslovanja, digitalnu povezanost s novim klijentima, pretraživanje valjane i točne baze podataka… Building.hr razvijen je na principima umjetne inteligencije, u suradnji s vrhunskim stručnjacima iz građevinarstva i računarstva, a rezultat je potpuna organiziranost tržišta na jednom mjestu.
“Građevinarstvo je najstarija i najznačajnija grana tehnike. Kao djelatnost, svakim danom sve više napreduje, a time rastu želje i očekivanja korisnika građevinskih usluga. Slijedom navedenog, stvorila se potreba za tehnološkim alatom koji je primjeren modernom dobu, a korisnicima omogućuje da na transparentan i efikasan način ostvaruju korisnost za sebe”, kažu s Building.hr-a, čija je osnivačica Maja Borovina Frankić.
U razgovoru za Yachts Croatia prisjetila se kako je dobila ideju za pokretanje takve platforme. Sve je krenulo još dok je radila u u nabavi obiteljske tvrtke SPEGRA. Tada je shvatila kako mnogo vremena troši da bi došla do informacije gdje tko radi i što radi. Na internetu još nije bilo dostupno toliko podataka, dio je bio i netočan, pa je zaključila da je potreban sustav u kojem će se svaka kompanija registrirati s ispravnim podacima – automatizirano, bez manipulacija, kako bi se “matchirali” ponuda i potražnja, isključivo za B2B sektor.
Borovina Frankić je rekla:
“Razvila sam platformu i 2022. smo izišli na tržište, i imali smo već u prvoj godini jako dobar odgovor. Firme su prepoznale da im to treba, a kako su i kompanije i tržišta živi organizmi, mijenjaju se, dodaju usluge, mijenjaju brendove ili lokacije na kojima rade, to je nemoguće pratiti ako nemate alat za to. “
Dodala je i da je Building.hr digitalni alat pa je organiziranje live događanja bio idući korak. Tako s jednom digitalnom bazom i jednim okupljanjem, kao što je Masters of Building, stvaraju i poziciju za konzumiranje interesa na ovom tržištu i regiji, ali stvaraju i one stop odredište za sve investitore iz inozemstva koji su zainteresirani za ovo tržište i cijelu regiju.
Maja Borovina Frankić ujedno je i inicijatorica događanja Masters of Building Fair o kojem je, prenosi Poduzetnik, rekla:
“Povezuje investitore, developere, arhitekte, agencije za nekretnine, građevinsku operativu, proizvođače i trgovce, financijske stručnjake, osiguravatelje, konzultante tehničkog, ekonomskog i pravnog usmjerenja, kao i stručnjake iz područja tehnologije i informacijske tehnologije.”
Oris.hr piše kako je Maja Borovina Frankić sa svojim timom prepoznala potrebu za etabliranjem događaja prilagođenog našem tržištu, ali po uzoru na europske. Ranije je izjavila kako je na tržištu nedostajao jedan visokoprofilni događaj za ozbiljne dionike koji su povezani u investicijsko-dobavljačkom lancu. Masters of Building Fair bit će upravo to.
“Okupljanjem svih na jednom mjestu, omogućit ćemo u kratkom roku polivalentnu interakciju i realizaciju interesa. Rastući broj tvrtki koje su se pridružile Building.hr platformi jasno ukazuje na potrebu za ovakvim događanjem koje potiče suradnju i komunikaciju te koje će ujedno omogućiti mjesto Hrvatskoj na europskoj mapi renomiranih gospodarskih događaja. Jedan od ciljeva je i da strani investitori sada imaju baznu polazišnu točku”, rekla je za Oris.hr Maja Borovina Frankić.
“Nedostajao nam je jedan visokoprofilni događaj za najozbiljnije sudionike iz svijeta graditeljstva i nekretnina, a MBF će biti upravo to.“
U razgovoru za Yachts Croatia, organizatorica je rekla kako se Masters of Building Fair ne odnosi isključivo na graditeljstvo. Pojam “Building”, naime, odnosi se na one koji grade gospodarstvo, na snažni poduzetnički impuls.
“Automatski sam razmišljala nekoliko koraka unaprijed: da u jednom predivnom Rovinju oformimo događanje koje mogu prepoznati ljudi iz drugi europskih i daljih tržišta koji su zainteresirani investitori. Zašto ne bismo imali jedan renomirani događaj koji je interesantan inozemnim potencijalnim partnerima. Ne trebamo mi stalno ići na strane sajmove, već oni mogu doći i u Rovinj. Također, mislim da definitivno treba odmah govoriti o nekom regionalnom nivou”, zaključila je Borovina Frankić za Yachts Croatia.
FOTOGRAFIJE: LinkedIn, Masters of Building Fair, Instagram