Kada smo prije nešto više od godinu dana predstavili Reel Events na After5, Nives i Maja bile su prve kreatorice “behind-the-scenes” sadržaja u wedding niši na domaćoj sceni te su donijele jedan novi, svjež, iskren pogled na vjenčanja. Ulovile bi sve one trenutke koji, u gužvi tog velikog dana, znaju ostati nezabilježeni i tako mladencima stvorile jednu posebnu uspomenu ili, kako će mi i same reći, ispričale priču. Danas, dok listam Reel Events profil, vidim Italiju, Francusku i ostale destinacije koje oblikuju suvremenu estetiku luksuznih vjenčanja.
Njihov osjećaj za emociju, onaj instinkt koji hvata toplinu i pretvara je u kadar, ostao je isti, a otvorio im je i inozemna vrata pa je uspjeh Reel Eventsa nadišao granice Hrvatske. Povećao se i tim pa ga danas čine četiri kreatorice sadržaja: uz Nives Kaznačić i Maju Dravinec, tu su i Roza Zanini Mozara te Nika Karaman. Nives stoji iza brenda i vizualnog identiteta, dok s ostatkom tima dijeli znanje, stil i način rada, trudeći se da, kako kaže, “funkcioniraju kao jedno”.
Kako bih vidjela što se promijenilo u nešto više od godinu i pol dana, kada smo se zadnji put čule, javila sam se Nives Kaznačić da mi ispriča kako je Reel Events postao međunarodni brend i kako je izgledao prijelaz od prvih vjenčanja u Hrvatskoj do luksuznih destinacija diljem Europe.
S Nives Kaznačić o uspjehu Reel Eventsa
“Nikada mi nije bilo teško pohvaliti tuđi rad, iskreno uputiti kompliment ili jednostavno prići i reći: ‘Hej, radiš nevjerojatan posao, baš mi se sviđa tvoj rad’. I upravo je tako sve počelo. Sredinom prošle godine sam spontano poslala poruku izvanrednim fotografima na Instagramu, reagirajući na njihov rad koji me oduševio.
Ta poruka je za mene bila prekretnica. Oni su prepoznali moj stil i preporučili me svojoj klijentici u Toskani samo dva mjeseca nakon moje prve poruke.
Na tom vjenčanju u Toskani, planerice su primijetile naš pristup, prepoznale potencijal i već istog dana nas angažirale za vjenčanje na jednoj od najprestižnijih destinacija u Italiji, Villi Cimbrone na Amalfiju. Od tada se priča jednostavno zakotrljala. Jedna iskrena poruka otvorila je vrata globalne scene i dokazala da se autentičnost uvijek prepoznaje.”

Na međunarodnu scenu zakoračile su početkom 2025. godine, nakon nekoliko ključnih projekata koji su ih pozicionirali kao ozbiljan tim u svijetu luksuznih vjenčanja. U Monaku su radile vjenčanje koje je završilo u britanskom Vogueu, zatim u Grand Hotelu Cap Ferrat, u Cannesu u predivnom Château Saint-Georgesu, u Pugliji u sklopu renomiranog Adovasio workshopa pod vodstvom Gianluce i Mary Adovasio, s grupom najcjenjenijih fotografa na svijetu… Nives je izdvojila samo neke od projekata koji su definirali identitet Reel Eventsa i otvorili im put prema globalnoj prepoznatljivost.
Danas snimaju vjenčanja na najljepšim lokacijama Europe, od Provanse do jezera Como. To su, priča mi Nives, projekti koji traže mentalnu disciplinu, ali i istinsku strast prema poslu – organizacija je kompleksna, zahtjevna i strateški vrlo precizna:
“Na destinacijskim vjenčanjima nema mjesta improvizaciji jer se svaka greška skupo plaća. Sve mora biti unaprijed promišljeno: od smještaja i prijevoza do prehrane, vremena snimanja i logistike. “

Izdvaja primjer jezera Como, gdje obično borave nekoliko dana jer se radi o višednevnim proslavama s više evenata na različitim lokacijama. Tu je, kaže, ključno poznavanje terena, rasporeda i vremenskih okvira jer svaki detalj može utjecati na konačan rezultat. Slično je i s Provansom koja je bajkovita, ali logistički zahtjevna destinacija gdje se, bez pažljivog planiranja, lako može ostati bez prijevoza ili obroka jer restorani imaju vrlo ograničeno radno vrijeme. Zato ništa ne prepuštaju slučaju: rade detaljne planove i uvijek su nekoliko koraka ispred – ili barem pokušavaju biti.
Kultura estetike na vjenčanjima
Zanimalo me i ima li razlike između domaćih i inozemnih vjenčanja po pitanju atmosfere, estetike, pristupa… Razlike su, govori mi Nives, ogromne, i to na više razina:
“Na inozemnim vjenčanjima postoji fluidnost, gosti se prirodno kreću prostorom, formiraju manje grupe, događaj diše i sve izgleda skladno i estetski uravnoteženo. U Hrvatskoj se još uvijek često događa da se stvori nekoliko ili jedna veća grupa koje “okruže” mladence, što vizualno zna biti izazovno. Zabave su također drugačije. U inozemstvu svi plešu, bez obzira na dob ili status, a energija se osjeti u svakom kadru. Kod nas još uvijek ima dosta onih koji ostaju po strani.
Ono što me posebno fascinira je poštovanje prema prostoru: na inozemnim svadbama gosti uvijek pričekaju da mladenci prvi pogledaju prostor, da se sve zabilježi, da vizual ostane netaknut. Kod nas, nažalost, još uvijek često moramo micati torbice, sakoe i čaše sa stolova da bismo uhvatile kadar kakav prostor zaslužuje. To su male stvari koje pokazuju koliko je kultura estetike razvijena u različitim sredinama.”



Ovakav posao nosi i niz jedinstvenih trenutaka, a Nives kaže kako će jedan zauvijek pamtiti: pre-wedding event na jezeru Como, kada su mladenci unajmili 12 brodova za svojih 120 gostiju i priredili im iznenađenje dolaskom ispred Ville La Casinella. Bio je kišni dan, prisjeća se kreatorica sadržaja, oblaci su se spustili nisko nad jezero i nisu bili sigurni hoće li se uopće moći izvesti okupljanje. Ipak, sve je izgledalo poput scene iz filma. U trenutku kada su se pojavili mladenci, gosti su ih oduševljeno pozdravljali, nazdravljali im i veselili se s njima pod kišobranima.
Posebno pamtim mladin izraz lica kada je vidjela viziju cijelog tog momenta ispred svojih očiju. Čista sreća. Nakon toga, slijedi još jedan “best of moment”: vožnja istom tom flotom brodova kroz maglu, pristajanje u Grand Hotel Tremezzo i večera koja se pretvorila u zabavu do dugo u noć… To je bio savršeni spoj luksuza, emocije i spontanosti. Neponovljivo.

Kako izgleda jedan dan na terenu?
Na takvim vjenčanjima, radni dan za Reel Events ekipu je neprekidan, dinamičan, potpuno uronjen u detalje i, naravno, kreativan. Vode računa o svemu: prate energiju prostora, želje mladenaca, dinamiku foto i video tima koje uglavnom upoznaju baš u tom trenutku, promjene vremenske prognoze, nove zahtjeve koji se mogu pojaviti u hodu… Diskrecija je, naglašava Nives, ključ pa moraju biti prisutne, ali gotovo nevidljive:
“Radimo u sinergiji s fotografima i videografima, ponekad nas je i po šest u foto-video-content timu, što zahtijeva veliku koordinaciju. Foto i video tim imaju vizualni prioritet, a mi stvaramo sadržaj koji je dokumentaran, emotivan i “besprijekorno nenametljiv”. Naši klijenti su uglavnom high-profile parovi koji žele phone-free events, gdje gosti ne gledaju u ekrane, već doživljavaju trenutak. Naša je uloga da ispričamo njihovu priču kroz detalje, emocije i suptilne trenutke koji bi inače ostali neprimijećeni. I upravo to razlikuje sadržaj od dokumentiranja, mi stvaramo narativ, ne samo snimke.”

Mnoga od vjenčanja za koja ih parovi angažiraju održavaju se u Italiji i Francuskoj, zemljama koje se s razlogom smatraju kolijevkama luksuznih vjenčanja. Nives se apsolutno slaže s tom sintagmom i kaže kako su sinonim za bezvremensku eleganciju i sofisticiranost – djelomično zahvaljujući filmskoj industriji, ali ponajviše zbog autentične estetike koja proizlazi iz njihove kulture i povijesti.
“Vjenčanja u Toskani, jezeru Como ili Provansi odišu tim “filmskim” ugođajem; svaka vila, dvorac ili vrt ima dušu. Vlasnici tih prostora ne zadovoljavaju se prosjekom; njihova strast za detaljima vidljiva je u svemu, osobito detaljima poput posebno izrezbarenih vrata, stubišta ili oslikanih zidova. Često su prisutni i property manageri koji paze da se ništa ne ošteti, jer su ti prostori doslovno muzeji živog luksuza”, opisuje Nives i dodaje da upravo ta kombinacija estetike, povijesti i perfekcionizma čini Italiju i Francusku središtima svjetskih luksuznih vjenčanja.



Kada spominjemo luksuz, kroz Reel Events su naučile da on nije stvar forme – nego energije. U poslu koji rade, ključ je u nijansama: u načinu komunikacije, u tome kako prepoznaju ritam dana, kako reagiraju pod pritiskom…
“Svako iskustvo, svaka destinacija i svaki klijent nauče te nešto novo: o ljudima, o sebi, o tome kako zadržati mir i fokus. Najveći izazov je održati energiju, ostati vedar, smiren i koncentriran, čak i nakon 20 tisuća koraka i 10 sati rada. Mladenci u tvojim očima traže sigurnost, i tvoja energija postaje njihova stabilnost.“
Upravo su ljudi najposebniji dio cijelog posla, i to ne samo mladenci, nego ostatak tima koji na vjenčanju radi: planeri, dizajneri, umjetnici i fotografi iz cijelog svijeta. Te suradnje, kaže Nives, prerastaju u prijateljstva i dodaje kako je privilegija raditi posao koji voliš, putovati i stvarati. U Hrvatsku su prve donijele koncept wedding content creatora i na svoje početke danas gledaju s velikim ponosom:
“Kada sam počela, taj koncept u Hrvatskoj nije postojao, a ni u svijetu nije bio baš prepoznat. Bio je to rizik, novo, neshvatljivo i mnogima teško objašnjivo. Ali, reakcijom svojih klijentica na uslugu, vjerovala sam da tržište treba svjež, suvremen pristup dokumentiranju vjenčanja. Ono što nisam znala je da će taj spoj estetike, emocije i digitalne komunikacije stvoriti novu profesiju, ali upravo se to dogodilo. Danas, kada vidim koliko je ljudi prepoznalo taj smjer i gradi karijeru na toj ideji, osjećam zahvalnost i ponos jer znam da sam bila dio otvaranja vrata jednoj potpuno novoj industriji i pomogla oblikovati njene standarde.“

Što se konkurencije tiče, ne vjerujem u nju u klasičnom smislu. Nitko nema naš način rada, pristup, estetiku i energiju. Ljudi koji biraju nas, biraju naš prepoznatljiv potpis. Reel Events je danas sinonim za autentičnost i profesionalnost, a meni je najveće priznanje kada vidim da naš rad inspirira druge da pronađu svoj put.

Trendovi u svijetu luksuznih vjenčanja
Kroz razgovor smo se dotaknule i trendova pa me zanimalo što se trenutačno traži u svijetu luksuznih vjenčanja. Na cijeni su, govori mi Nives, autentičnost i personalizacija jer današnji klijenti ne žele “savršeno” vjenčanje, nego žele – svoje vjenčanje:
“Sve je manje kopiranja i šablona, a sve više individualnih priča. Mladenke biraju custom-made haljine, dizajnirane prema njihovim osobnostima, a cvjećari i umjetnici stvaraju instalacije koje su jedinstvene. Od deserata do dekoracija – sve mora imati smisao i priču. Estetika je važna, ali ono što vjenčanje čini nezaboravnim jest emocija koja ga prati. Luksuz danas nije samo vizual; to je iskustvo, osjećaj i autentičnost koja se ne može kupiti.”


Kroz Reel Events najviše surađuju s parovima iz Amerike, a povjerenje je ono što najviše cijene kod njih. Biraju ih zbog njihovog stila i pristupa, što klijenti poštuju pa ne traže efekte, tranzicije ni trendovske TikTok formate. Žele dokumentarni storytelling, onaj koji hvata srž emocije i pretvara trenutke u trajna sjećanja. To je razlog zašto njihov rad nije samo običan sadržaj, već priča s dušom.
Kako godinu polako privodimo kraju, tako Reel Events već stvara planove za sljedeću. Točnije, sljedeće jer su sezona 2026., čak i 2027. već gotovo popunjene, i to s još prestižnijim destinacijama i suradnjama.
“Planovi su ambiciozni i uzbudljivi. Ova godina bila je senzacionalna, ali ono što dolazi bit će korak više, još više estetike, još više storytellinga i još više prepoznatljivog Reel Events potpisa. Planiramo dodatno ojačati prisutnost na društvenim mrežama: više pažljivo kuriranog sadržaja, više edukativnih objava i više behind the scenes trenutaka. Cilj je jasan: nastaviti stvarati standarde, inspirirati druge i ostati vjerne onome što nas definira, a to su autentičnost, emocija i elegancija”, poručila je Nives Kaznačić.
FOTOGRAFIJE: Privatno vlasništvo