Provjereno kvalitetna, deseta sezona HOWtoWOW akademije već je u punom zamahu, a nova radionica uspjet će za zagrebačke marketingaše spojiti naizgled nespojivo: analitiku i kreativnost.
Ravid Kuperberg
Jubilarna sezona HOWtoWOW akademije posvećena je temama koje u središte stavljaju kreativnost i napredak u marketinškoj industriji, a pravi dokaz toga bit će radionica Ravida Kuperberga, koja će se održati 27. rujna 2023. godine u Zagrebu. Kuperberg je dugogodišnjim polaznicima ove marketinške akademije već dobro poznat, a potaknuti izvrsnim ocjenama, organizatori iz HURA-e ponovno će ugostiti predavača koji zna tajne najuspješnijih projekata marketinškoga svijeta.
Korištenje tehnologije i digitalnih platformi za prikupljanje podataka i informiranje o ciljanoj publici samo je prvi korak na putu do učinkovite komunikacije brenda – a svaki marketingaš zna da su podaci moćni onoliko koliko daljnje vrijednosti mogu generirati. Stoga je ključno pitanje: kako podaci mogu povećati efikasnost u sklopu komunikacije brenda, a time i stvoriti još bolje brojke? Već sam naziv radionice How to Turn Storytelling with Data into a Creative Dramanagovještava da će polaznici naučiti raspetljati na prvi pogled apstraktne i složene poslovne situacije i uz storytelling ih pretvoriti u čaroliju.
Radionica će se pozabaviti inovativnim načinima povećanja efikasnosti, kao i novim mogućnostima za prikupljanje i analizu kreativnih podataka, a jednako će korisna biti i analitičarima i kreativcima među marketingašima. Svi će oni dobiti odgovore na brojna profesionalna pitanja u obliku strukturiranih alata za kreativno razmišljanje – a moći će ih isprobati i na licu mjesta u zadacima koji su dizajnirani upravo za njih.
HOWtoWOW akademija specifična je upravo po činjenici da teorija nikada ne ostaje mrtvo slovo na papiru, a Kuperbergovo dugogodišnje iskustvo rada s globalnim brendovima omogućuje mu da podučava na primjerima iz vlastite karijere. Ovaj iskusni trener pomogao je brojnim agencijama i obučio ih kako da realiziraju projekte koji će u zajednici biti prepoznati i nagrađeni, čak i najvećim priznanjima poput Cannes Lionsa. Osobno je vodio projekte za neke od vodećih marketinških agencija i globalnih brendova, uključujući Publicis, Grey, TBWA, Google i mnoge druge, a krajem rujna pridružit će se i domaćim marketingašima.
Više informacija o radionici, kao i o HOWtoWOW akademiji, pronađite na poveznici.
FOTOGRAFIJE: PR