Ovogodišnje izdanje prikupilo je preko 235 prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima
SoMo Borac nagrade 2024.
Održana je dvanaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Dodjelu je otvorio gradonačelnik grada Zagreba Tomislav Tomašević koji je istaknuo važnost ove nagrade koja razvija digitalni svijet i ističe trendove, ali dovodi brojne regionalne i europske stručnjake u Zagreb.
Noviteti ovogodišnje dodjele nagrada su nove kategorije koje su postigle značajan uspjeh u prvoj godini postojanja – ‘Digital product’ powered by Fonoa u advertising streamu koji nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokom izvedbom omogućili organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja te “Best media Feature”.
“Ovim putem želim čestitati svim dobitnicima, ali i svim prijavljenim projektima koji su zaista bili izvanredni i još jednom nam pokazali kako regija prati i postavlja digitalne trendove. Stvorili smo najveću digitalnu zajednicu u regiji koja je zaslužna za rast i razvoj digitala na ovim područjima. Cilj svima nama je da digital, kojim se svi bavimo, napreduje. Tome služi i SoMo Borac i tome će i služiti”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.
Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:
ADVERTISING STREAM
SoMo Content
- Ovation BBDO i Libresse: ‘Pitanja koja samo žene čuju’ (Libresse Srbija)
- Imago Ogilvy i Studenac: ‘Javi se za *eks!’ (Studena) – glavni dobitnik
- Imago Ogilvy i Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena)
SoMo Global
- SeekandHit i My Luxoria: ‘My Luxoria: Thriving in a competitive landscape’
- Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’ – glavni dobitnik
- Glitch Agency i Aqtos: ‘Aqtos – Business OS’
SoMo Growth
- OMD Media i McDonald’s: ‘#PistachioGate’
- Fullhouse Ogilvy i Knjaz Miloš: ‘Guarana Azijana Launch’ (Guarana) – glavni dobitnik
- Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’
SoMo Social Strategy
- Degordian i Jamnica plus: ‘Još više Senza’ (Sensation!)
- DROM agency i A1 Slovenija: ‘A1 Vajb Instagram’ (A1 Vajb) – glavni dobitnik
- Degordian i Jamnica: ‘NEW TIME, NEW SKY’ (SKY)
SoMo Tech
- Innovatif i Perutnina Ptuj: ‘Poli časovni stroj’ (Poli)
- Futura DDB i Perutnina Ptuj: ‘POLIvinyls’ (Poli) – glavni dobitnik
- Agencija 101 i Spar Slovenija: ‘Spar jedilnik.ai’
Digital product by Fonoa
- Pro Media Group i Condé Nast: ‘Vogue Adria – web stranica’ (Vogue Adria)
- Luna \TBWA, Slovenia i Atlantic Grupa: ‘Argeta.com’ (Argeta) – glavni dobitnik
- CoreLine: ‘NoCapp’
SoMoRitanac
- Pristop i NIJZ – Nacionalni inštitut za javno zdravje: ‘The heaviest words are easier to write’
- Imago Ogilvy: ‘Velikanke – TRGni se za ravnopravnost’ – glavni dobitnik
- Bruketa&Žinić&Grey i Marodi: ‘Priča koja vrijedi svakog slova’
TikTok
- 404 agency i Hrvatski Telekom: ‘TikTok profil Hrvatskog Telekoma’
- 916HUB i SPAR Slovenija: ‘Tiktok Profil’ – glavni dobitnik
- Kompare online: ‘Usporedivo bolji TikTok’ (kompare.hr)
Digital OOH
- Go2Digital i OTP banka: ‘Podrška hrvatskim olimpijcima prije i nakon natjecanja’
- Internavti i NLB: ‘Welcoming ATM’ – glavni dobitnik
- Bruketa&Žinić&Grey i CROATIA Poliklinika: ‘WE GOT YOUR BACK!’
Digitalna Aktivacija
- Žiška i Xiaomi: ‘Xiaomi 14 Ultra Launch’
- Imago Ogilvy i Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena) – glavni dobitnik
- Žiška i Jaffa Crvenka: ‘Kasato kukica’ (Kasato)
Digitalni Mix
- Žiška i Xiaomi: ’14 Ultra Launch’
- New Moment New Ideas Skopje i Coca-Cola: ‘Just Add Coca-Cola’ – glavni dobitnik
- New Moment New Ideas Skopje i Makpetrol AD Skopje: ‘Raise Your Voice Against Bullying’
SPECIAL MENTION BY ALEPH
- Kompare online: ‘Usporedivo bolje prikupljanje leadova’ (kompare.hr)
MEDIA STREAM
SoMo NATIVE
- 24sata i Lidl: ‘JoomBoos na selu’ (Lidl – okusi zavičaja)
- Pametna kuća: ‘Pametni mladi glasač’ (srednja.hr) – glavni dobitnik
- 24sata i IKEA: ‘Napravi mjesta za život’ (IKEA)
Best Storytelling
- Pametna kuća: ‘Newsflash’ (srednja.hr)
- RTL Hrvatska: ‘RTL Detektor’ (Danas.hr) – glavni dobitnik
- Nova TV: ‘SWAPAWAY – Humanitarna razmjena & aukcija dresova’ (gol.hr)
Digital Design of the Year
- Dnevnik Mediji: ‘Redizajn portala Dnevnik.si’ (Dnevnik.si)
- Haus Media: ‘Portal Haus’ – glavni dobitnik
Digital Product of the Year
- 24sata i Turistička zajednica grada Zagreba: ‘Pets of Zagreb’
- Coolinarika.com: ‘SuperfoodChef-AI’ – glavni dobitnik
- LIDER MEDIA: ‘Lider Podcast – Priča o uspjehu’
Best Media Feature
- Nova TV: ‘EURO GOL’ (gol.hr)
- Klix.ba i Intersoft d.o.o Sarajevo: ‘Hate speech prevention’ – glavni dobitnik
- Coolinarika.com i Podravka: ‘SuperfoodChef-AI’
Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.
FOTOGRAFIJE: Pixsell