Od procijenjenih 113+ milijuna gledatelja koji su gledali Super Bowl LVII 2023., oko 43% gledalo je primarno zbog reklama. Reklame za Super Bowl postale su kulturološki fenomen, s publikom koja očekuje kreativne spinove poznatih marki i često nakon toga uspoređuje svoje favorite online. Pojava celebrityja u njima standardna je stvar, no ključ uspjeha određene Super Bowl reklame leži i u humoru, emociji, svrsi i angažmanu korisnika. Stručnjaci se slažu da proučavanjem obrazaca i tema nekih od najuspješnijih oglasa za Super Bowl, poslovni čelnici mogu učiti iz ove vrhunske marketinške igre, a tvrtke ostaviti dojam na gledatelje koji će trajati i nakon dana utakmice.
Super Bowl reklame 2024.
Super Bowl LVIII, održan sinoć na stadionu Allegiant u Las Vegasu i dostupan za gledanje na CBS-u i streaming servisu Paramount+, još je jedan u nizu koji bi se mogao nazvati i Advertising Super Bowl. U studenom 2023. Hollywood Reporter je izvijestio da je mreža rasprodala sve svoje reklamne termine za Super Bowl i da je tražila 7 milijuna dolara za oglase od 30 sekundi.
Super Bowl oglasi su poznati po tome što zabavljaju manje strastvene nogometne navijače u pauzama utakmice, a mnogi brendovi počeli su puštati teasere svojih reklama i dva tjedna prije velike utakmice. Fox, koji je prenosio Super Bowl 2023., zaradio je više od 600 milijuna dolara prihoda od oglašavanja povezanih s igrom, koja je postigla rekordnu TV gledanost sa 115 milijuna gledatelja. Statistike za 2024. tek ćemo doznati, a u međuvremenu vam u nastavku donosimo reklame prikazanje na sinoćnjoj utakmici koje smo gledali cijelog jutra.
Dunkin ‘The DunKings’ s Benom Affleckom, Mattom Damonom, Tomom Bradyjem, Jackom Harlowom, Jennifer Lopez i Fat Joeom
Beyoncé za Verizon
Danny DeVito i Arnold Schwarzenegger ponovno zajedno za StateFarm
Wrexham A.F.C. i Anthony Hopkins za STōK Cold Brew Coffee
Martin i Francesca Scorsese za Squarespace
Christopher Walken i Usher za BMW
Tine Fey i Glenn Close za Booking.com
Google Pixel
FOTOGRAFIJE: Super Bowl