Super Bowl reklame u 2025. su dosegnule rekordnu cijenu (a jedna je već osvojila svijet)

06.02.2025. | AUTOR: Iva Kordić

Tehnologija | Život prije 5
#Super Bowl

Super Bowl je najpraćeniji televizijski događaj u SAD-u, a prošlogodišnje izdanje oborilo je rekord s 123,4 milijuna gledatelja – čime je postavljen novi rekord za američki TV prijenos. Super Bowl reklame, poznate kao sveti gral Madison Avenuea, ove su godine dosegnule rekordnu cijenu od preko 8 milijuna dolara za samo 30 sekundi emitiranja. U eri kada se publika sve više fragmentira između različitih digitalnih platformi, Super Bowl ostaje rijetka prilika za brendove da dosegnu masovnu publiku. Zbog toga se očekuje da će cijena reklamnih spotova nastaviti rasti u godinama koje dolaze.

Super Bowl reklame

TV kuća Fox ostvarit će značajnu zaradu od ovogodišnjeg finala, koje se igra 9. veljače, kada će se na terenu suočiti Kansas City Chiefs, koji love treću uzastopnu titulu, i Philadelphia Eagles. Cijena reklame nadmašila je prošlogodišnji rekord od 7 milijuna dolara, a iako su podaci o najskupljim kupcima povjerljivi, Bloomberg izvještava da su neki oglašivači platili daleko više kako bi osigurali više spotova ili duže reklame od 60 sekundi, piše The Future Party. Među najvećim oglašivačima ističu se Uber Eats, Bud Light i MSC Cruises, koji su kupili reklame duge jednu minutu, što ukazuje na njihove ogromne marketinške budžete.

Što nas očekuje ove godine?

Ove godine Super Bowl reklame će biti u znaku umjetne inteligencije, a marketinški stručnjaci očekuju više humora, nostalgije i celebrity nastupa, piše Morning Brew.

Dok je 2022. Super Bowl bio poznat kao “Crypto Bowl”, Foxov izvršni potpredsjednik prodaje Mark Evans otkrio je da će umjetna inteligencija dominirati ovogodišnjim prijenosom. Osim tehnologije, reklame će biti pune poznatih lica. Očekuje se pojavljivanje Matthewa McConaugheyja, Chrisa Pratta i Meg Ryan, a nakon osam godina pauze GoDaddy se vraća s novom kampanjom. Brendovi planiraju uložiti rekordne iznose u nadi da će njihove reklame ostati u svijesti potrošača jednako upečatljivo kao što je prošle godine to učinio Temuov jingl, piše Morning Brew. Svoje prve Super Bowl reklame emitirat će Coffee Mate, Instacart, Häagen-Dazs i Ritz.

Super Bowl je više od utakmice – on je pop-kulturni događaj. Ovogodišnji halftime show predvodit će Kendrick Lamar, dok će kamere neizbježno loviti svaki kadar Taylor Swift na tribinama, s obzirom na njezinu vezu s Chiefsovim igračem Travisom Kelceom. Uz sve ove spektakularne najave, ne bi bilo iznenađenje da New Orleans Caesars Superdome ove godine postane pravi crveni tepih, jer se očekuje dolazak brojnih slavnih osoba i vrhunskih zabavljača, predviđaju iz The Future Partyja.

Tko je već otkrio svoje Super Bowl reklame?

Za one koji ne mogu dočekati Super Bowl, neki brendovi su već objavili svoje reklame:

  • Michelob Ultra i Hellman’s su među prvima pustili svoje spotove
  • Hellman’s je okupio Meg Ryan, Billyja Crystala i Sydney Sweeney za reklamu koja rekreira kultnu scenu iz filma Kad je Harry sreo Sally
  • Uber Eats, Meta i drugi također su objavili teasere za svoje reklame.

FOTOGRAFIJE: YouTube

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5