Priče iz središnjice: Ovdje radi ekipa iz Tindera

13.04.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Uredske priče i iskustva
#Tinder

Od svoje pojave na tržištu, Tinder je značajno redefinirao modernu dating scenu, a u njegovoj popularnosti i širokoj prihvaćenosti golemu ulogu bez sumnje je odigrala i pandemija koronavirusa. Aplikacija pokrenuta 2012., prema posljednjim službenim podacima za Q12022 brojala je preko 75 milijuna korisnika i 10.7 milijuna pretplatnika (izvor: businessofaps.com), s Amerikom kao dominantnim tržištem i generacijom Z kao dominantnom publikom. Ipak, Tinder je odlično prihvaćen i drugdje u svijetu (i u ostalim dobnim skupinama), pa tako i u Hrvatskoj, gdje mnogi naši prijatelji (manje i više uspješno) dejtaju posredstvom Tindera. Danas vam donosimo ipak malo drugačiju Tinder priču – onu o novom HQ uredu slavne dating aplikacije u Los Angelesu.

Povijest Tindera već je dobro poznata i dokumentirana, no za one koji u nju nisu upućeni, dovoljno je reći da je sve počelo 2012. godine, kada je Sean Rad na jednom hackathonu u West Hollywoodu osmislio MatchBox, originalni prototip za ono što će postati Tinder. Do 2014., Tinder je već bilježio oko milijardu dnevnih swipeova, u 2015. bio je peta mobilna aplikacija s najvećom zaradom, a u 2019. popeo se na sami tron te liste. 2021. pak, zabilježio je više od 65 milijardi matcheva diljem svijeta.

Iako se konkretniji podaci za 2022. iz Tindera tek očekuju, i iako mu se više ne događa onaj trend rasta kao što je to bio slučaj 2020., što zbog povratka života u normalu, a što zbog konkurencije koja oduzima dio kolača, ovaj mobilni app pojmu datinga dao je jedno sasvim novo značenje i bez sumnje će se još neko vrijeme zadržati kao bitan element povezivanja.

Novi Tinder HQ

Ideja spajanja korisnika na temelju geografske blizine u samom je srži aplikacije, čija je druga bitna karakteristika fizička privlačnost. Uz fotografije svog potencijalnog partnera i kratku biografiju, korisnici swipeaju lijevo ili desno i povezuju se u slučaju podudaranja međusobnih likeova. Upravo je povezivanje bila misao vodilja za dizajnere kada su stvarali koncept novog HQ ureda za Tinder u Los Angelesu, čiju priču prenosi poznati magazin Interior Design.

Za 10. obljetnicu poslovanja, lider na američkom tržištu dating aplikacija preselio je na novu i mnogo veću lokaciju, zauzevši cijelu jednu zgradu sa 7 katova, na više od 7.000 kvadratnih metara. Dizajn interijera potpisuje renomirani Rapt Studio, koji je u posljednje vrijeme zadužen za kreiranje inovativnih uredskih rješenja u postpandemijskom svijetu.

Tinder ured

Fotografije koje potpisuje LA fotograf Zach Sorensen nakratko nas puštaju u radne prostorije Tindera i portretiraju moderno i funkcionalno radno okruženje, koje pruža brojne pogodnosti zaposlenicima i potiče kreativnost, suradnju i inovativnost.

Ideja je bila stvoriti laboratorij za povezivanje i suradnju, pa su u zgradi predviđene različite prostorne tipologije. Novi uredi Tindera formulirani su za hibridni i petodnevni radni tjedan, a svaka poslovna prostorija ima svoju funkciju. Prostorija Commons oblikovana je po uzoru na gradski trg i nalazi se odmah uz predvorje koje ima strop s ogledalima, te je ovo točka susreta i ležernog druženja za zaposlenike.

Uz open space prostorije u kojima se radi, ali i potiče međusobno povezivanje, postoje i ležernije zone, poput Game over prostorije s arkadnim igrama namijenjene opuštanju i razonodi, ili The Stacks, prostorije koja svojim uređenjem i mirnom atmosferom rekreira knjižnicu i čitaonicu.

“Naš brend je usmjeren na poticanje ljudske povezanosti i naše sjedište to definitivno ispunjava”, rekli su iz Tindera, a još malo vizuala njihova novog ureda očekuje vas u nastavku.

FOTOGRAFIJE: Zach Sorensen

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5