Od 18. do 21. rujna u Rovinju održava se Weekend.18, najuzbudljiviji regionalni festival koji svake godine okuplja vrhunske govornike, partnere i publiku. Weekend.18 program donosi šest festivalskih cjelina i deset dvorana, više od 120 panela i radionica te stotinjak sudionika iz cijele regije i svijeta. Kroz tri dana ispunjena idejama, diskusijama i druženjima, Weekend.18 program donosi novi pogled na aktualne trendove i izazove.
„Od 2008. stigli smo do 2025. Ove godine slavimo veliki 18. rođendan i donosimo najveće izdanje dosad. Ove godine, uz naše stalne teme, uvodimo dva potpuno nova festivalska formata, Investment.Weekend i Energy.Weekend, jer publika traži više. Više znanja, više inspiracije i više prilika za povezivanje”, istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekenda.18.
Donosimo raspored programa i informacije o predavanjima i panelima sa satnicom po danima.

Weekend.18 program – petak
Vikend
11:00 – 11:30 PR u doba nepovjerenja / PR in the Age of Distrust
Lan Orthaber
Irena Miličević Vukoja
Sanja Milaković Kolundžija
Krešimir Macan
U vremenu u kojemu vijesti putuju brže od činjenica, a krize eskaliraju u stvarnom vremenu na društvenim mrežama, granica između komunikacije i manipulacije postaje sve tanja. Najiskusniji PR-ovci regije otvoreno će govoriti o najvećim izazovima svoje profesije: kako upravljati krizama u digitalnoj eri, što znači graditi povjerenje u društvu koje sve manje vjeruje institucijama i brendovima te može li umjetna inteligencija biti saveznik ili prijetnja komunikatorima.
11:45 – 12:15 Istina pod opsadom – Izvještavanje u doba globanih kriza / Truth Under Siege Reporting in the Age of Global Crises
Mirsada Begović
Marlon Amoyal
Ksenija Pavkov
Barbara Štrbac
12:25 – 13:00 Risk, Truth & the Power of Storytelling – A National Geographic Conversation
Mariana van Zeller
Ema Branica
Mariana van Zeller je nagrađivana istraživačka novinarka te voditeljica i izvršna producentica dokumentarne serije “Mariana van Zeller: U raljama crnog tržišta” na National Geographicu, revolucionarne serije koja pruža dosad neviđen uvid u globalna crna tržišta i mreže krijumčarenja. Dok se emitira njezina peta sezona, dokumentarna serija je s 29 nominacija za News and Documentary Emmy nagrade 2025. godine postala najnominiranija serija te dodjele.
Nepokolebljivo novinarstvo Mariane van Zeller donijelo joj je neka od najprestižnijih priznanja u novinarskoj profesiji, uključujući Peabody nagradu, duPont-Columbia nagradu, Livingstonovu nagradu za mlade novinare, priznanje Televizijske akademije te više Emmy nagrada. Rođena i odrasla u Portugalu, Mariana se preselila u Sjedinjene Američke Države kako bi studirala novinarstvo na Sveučilištu Columbia. Samo mjesec dana nakon početka studija, počela je izvještavati o događajima 11. rujna za europske medije, čime je započela višedesetljetnu karijeru izvještavanja s prve linije globalnog podzemlja

15:00 – 15:30: Trump – Fire and Fury: Inside the Trump White House
Michael Wolff
Tomislav Krasnec
Michael Wolff autor je četiri bestselera o Donaldu Trumpu – Fire and Fury (2018.), Siege: Trump under Fire (2019.), Landslide (2021.) i All or Nothing (2025.). Mediji ga često nazivaju “Trumpovim neovlaštenim biografom”, iako on sam sebe radije vidi kao “kroničara”. I to ne bilo kakvog: Wolff je jedan od najlucidnijih, ako ne i najvažniji kroničar Trumpove vladavine i Trumpove ere.

15:40 – 16:15: Understanding China
Jochen Tueting
Ivica Bakota
Qi Qianjin
doc.dr.sc. Goran Đurđević
Hrvoje Krešić
Kina više nije samo „tvornica svijeta“ – danas preoblikuje globalne industrije, potiče tehnološke inovacije i redefinira poslovne strategije. Od automobilskog sektora i visokih tehnologija do geopolitike i međunarodnih odnosa, utjecaj Kine dopire do svakog kutka svijeta. Ovaj će panel istražiti kako Kina ponovno zauzima svoje mjesto na globalnoj sceni, što to znači za europske kompanije i tržišta te kako razumjeti dugoročne ambicije jedne od najutjecajnijih sila našeg vremena.
16:30 – 17:00 LUX ON AIR: Red carpet kultura / LUX ON AIR: Red carpet culture
Slobodan Petrović
Ivana Laković
Milan Marić
Jelena Veljača
Kad luksuz postane “zapovijed” globalne estetike, a crveni tepih najskuplji reklamni prostor na svijetu, nameće se pitanje: reklamiramo li još uvijek brend – ili način života? Na ovom panelu govorit će se o najvrjednijoj valuti današnjice – pažnji.
17:15 – 18:00 Geopolitički kaos i uloga medija / Geopolitical Chaos and the Role of the Media
Lara Boro
Dr. Mato Njavro
Panel „Geopolitički kaos i uloga medija“ otvara pitanja o tome kako mediji oblikuju naše razumijevanje svijeta u vremenima globalne nestabilnosti. Lara Boro, CEO The Economista, i moderator Mato Njavro vodit će dinamičnu raspravu o moći, percepciji i odgovornosti u eri stalnih kriza.

Radni vikend
11:00 – 11:30 Weekend.18: Od prvih trendova do industrijskog kompasa – Punoljetan i dalje ispred vremena / Weekend.18: From Early Trends to the Industry’s Compass Coming of Age Yet Still Ahead of Its Time
Silvija Zidarić
Nikolina Biondić
Panel će posjetitelje provesti kroz povijesno putovanje ‘odrastanja’ Weekend Media Festivala, od njegova osnivanja pa sve do njegove punoljetnosti. Pregledom izdvojenih arhivskih snimki objava prisjetit ćemo se nekih od najznačajnijih trenutaka Festivala.
Time će Presscut i Medianet ujedno predstaviti glavne trendove gospodarskih i komunikacijskih kretanja, koje je Weekend Media Festival, kroz svoje panele i radionice, postavljao kroz godine te temeljem analize javno dostupnih podataka, dati zaključak u kojoj su mjeri te prognoze trendova bile točne
11:45 – 12:15 Muda pod bubrege – Prodajna realnost / Guts and Glory – The Sales Reality
Vedran Sorić
12:25 – 13:00 Everyone Builds Databases. We Build Relationships.
Žiga Komac
Aleš Popič
Svaka interakcija s kupcima – bilo online, u trgovini, putem aplikacija ili e-mailova – priča svoju priču. No, koliko pažljivo slušate? U SPAR-u Slovenija rast ne pokreću samo (prvostrani) podaci – već ljudi. Umjesto da dragocjeni uvidi u kupce ostanu zarobljeni u izoliranim silosima, oni su ponašanja pretvorili u povezanost, stvarajući iskrena, personalizirana iskustva koja duboko odjekuju kod kupaca.
15:40 – 16:10 Tiskanje novca zvuči lako, pitaj HNB zašto nije tako? / Printing Money Sounds Easy – Ask the Croatian National Bank Why It Isn’t
Petra Šparica
Josip Bradarić
Nevena Rendeli Vejzović
Zašto jednostavno ne bismo (uvijek) otisnuli još novca i riješili sve probleme? Zar to nije pametna ideja? Ili možda ipak nije…? Na panelu će se razgovarati o tome što je zapravo novac, zašto cijene rastu (ili padaju), što radi HNB, jesmo li stvarno bogatiji od svojih predaka i zašto središnje banke, pored drugih zadaća, danas brinu čak i o klimatskim promjenama.
16:30 – 17:00 Mašala – Poslovati na Bliskom Istoku / Mashallah – Doing Business in the Middle East
Vedran Antoljak
Željko Hanžek
Mario Buljan
Momčilović Aco
Panel će se baviti prilikama i izazovima koje donosi internacionalizacija poslovanja, s posebnim naglaskom na zemlje Zaljeva koje posljednjih godina postaju sve atraktivnije za strane investitore i inovativna tehnološka rješenja. Sudionici će razgovarati o prilikama koje nude tržišta Zaljeva – od velike kupovne moći, brzog razvoja digitalne ekonomije i otvorenosti prema inovacijama, do poticajnih politika za strane ulagače, kao i izazovima koji prate ulazak na ova tržišta – regulatorni okviri, kulturne i poslovne specifičnosti, potreba za lokalnim partnerstvima i prilagodba poslovnih modela.
Stručni panelisti izložiti će svoje viđenje strategije uspješnog širenja – od odabira pravog ulaznog modela i pronalaženja lokalnih saveznika, do skaliranja kroz digitalne kanale i izgradnje brenda prilagođenog lokalnim potrošačima. Cilj panela je pružiti praktične uvide i smjernice poduzetnicima i investitorima koji žele iskoristiti potencijal Zaljeva i uspješno pozicionirati svoja rješenja na globalnom tržištu.
17:15 – 18:00 Moj feed, moja pravila (Canon RAW edition) / My Feed, My Rules (Canon RAW Edition)
Marko Obradović Edge
Produženi vikend
11:00 – 11:30 Mind-Blowing Billboards From Around The World
Dino Burbidge
Današnji digitalni plakati prepuni su tehnologije i senzora koji ih čine omiljenim formatom za kreativce, inovatore i nestašne umove željne snažne poruke. Od 3D holograma do umjetne inteligencije u stvarnom vremenu, daleko smo dogurali od vremena kada su plakati bili samo papir i ljepilo. Ova će sesija predstaviti najinspirativnije, najnevjerojatnije i najnagrađivanije plakate iz cijelog svijeta… i da, iz Hrvatske također.
11:45 – 12:15 Back to School – why you need to forget everything you know about business and go back to school?
Jana Kierstead
Ana Blanquart
12:25 – 13:00 Mediji, moć i manipulacija: Što možemo naučiti od Hararija? / Media, Power, and Manipulation: What Can We Learn from Harari?
Romano Bolković
Tvrtko Jakovina
Laura Ris
Ankica Mamić
Igor Alborghetti
U vremenu post-istine, informacijskog booma i sve naglašenijeg utjecaja umjetne inteligencije sve češće postavljamo pitanje što zapravo jest i što znači istina? Jesu li ‘priče’ kojima vjerujemo danas opasnije jer ih ne stvaraju samo ljudi, nego i algoritmi umjetne inteligencije? Panel najavljuje jedno od najvažnijih događanja ove jeseni, dolazak Yuvala Noaha Hararija u Hrvatsku i Zagreb te donosi razgovor o tome tko oblikuje naše priče, kako tehnologija redefinira povjerenje i gdje se brišu granice stvarnog i virtualnog.
15:00 – 15:30 Europa vs. Big Tech – Tko piše pravila igre? / Europe vs. Big Tech – Who Sets the Rules of the Game?
Andrea Čović Vidović
Andrea Vodanović
Ivan Bešlić
Tomislav Ramljak
Ida Prester
Europa je prva odlučila postaviti jasna pravila digitalnim divovima i umjetnoj inteligenciji – od DSA-a i DMA-a do prvog AI Acta – kako bi zaštitila potrošače, posebno maloljetnike, i osigurala poštenu igru na tržištu. Dok SAD i Kina stavljaju inovaciju ispred regulacije, Bruxelles gradi okvir koji bi mogao postati globalni standard. No, otvara se ključno pitanje: hoće li stroga pravila Europi donijeti prednost u oblikovanju sigurnije digitalne budućnosti ili će je usporiti u utrci s najbržima? Panel donosi različite perspektive – od regulatora i pravnika do industrije i tehnoloških kompanija – o tome gdje završava sloboda tržišta, a počinje odgovornost velikih platformi.
15:40 – 16:15 Who is Margy? Leadership and communication in the era of GenAI
Imad Lahad
Dejan Verčić
Kako AI asistentica, nazvana po osnivaču jedne od najuglednijih globalnih tvrtki za odnose s javnošću, pomaže toj kompaniji da djeluje na višoj razini i nadmaši konkurenciju? Margie nije samo digitalna asistentica – ona postaje ravnopravna članica tima, donosi strateške uvide, poboljšava donošenje odluka i ubrzava provedbu. U svijetu u kojem su brzina, preciznost i personalizacija ključni, Margie pokazuje kako umjetna inteligencija može tiho, ali snažno preoblikovati samu srž liderstva i komunikacije.
16:30 – 17:00 Televizija u raljama umjetne inteligencije – Kako Newsmax Balkans mijenja pravila igre / Television in the Grip of Artificial Intelligence – How Newsmax Balkans Is Changing the Rules of the Game
Zoran Trifunović
Neda Trifunović
Nikola Stojić
Ika Ferrer Gotić
Na panelu „Televizija u raljama umjetne inteligencije“ raspravit će se kako AI oblikuje sadržaj, publiku i medijske strategije. Newsmax Balkans, koji je za manje od godinu dana postao nezaobilazan dio regionalnog medijskog prostora, primjer je televizije koja se uspješno integrira u digitalno doba. Danas ih prate gledatelji od Beograda do Skoplja, a uskoro pokreću i dopisništva u Bruxellesu i Washingtonu, s planom širenja u središnju i istočnu Europu – od Poljske i Albanije do Češke, Slovačke, Mađarske, Bugarske i Rumunjske.
17:15 – 18:00 HOW TO BE CREATIVE: MY STORY
Pete Radovich
Aircash Lounge
11:00 – 11:30 SRAM vas bilo!
Ivan Lovreček
Maja Fišter
Boris Jokić
Ida Prester
Zašto se u Hrvatskoj zanemaruje mlada publika? Zašto se ne producira više sadržaja koji autentično progovaraju o odrastanju, prijateljstvu, identitetu i izazovima tinejdžerskog života? Na panelu “SRAM vas bilo!” razgovarat će se o fenomenu serije SRAM, prve domaće teen dramske serije koja je izazvala golem interes publike i medija – ali i otvorila pitanja o odnosu javnih i komercijalnih medija prema mladoj publici: zašto se ovakvi projekti teško probijaju, koja je uloga javnog servisa, a koja komercijalnih medija u kreiranju sadržaja za mlade, i možemo li sustavno razviti prostor za produkciju sadržaja za mlade.
11:45 – 12:15 TBA
12:25 – 13:00 From Zero to Unicorn – and Then He Declared War
Nenad Milanović
Daniel Ackermann
Nenad Milanović, osnivač i CEO CAKE.com-a, primjer je poduzetnika koji je bez ijedne vanjske investicije izgradio tvrtku vrijednu milijardu dolara. Njegov put započeo je s prvom linijom koda u tinejdžerskim godinama, a nastavio se osnivanjem COING-a 2009. i nizanjem neuspjeha prije nego što je 2016. lansirao Clockify – alat koji je osvojio milijune korisnika širom svijeta. Uslijedili su Pumble i Plaky, a 2023. brend je dobio novo ime – CAKE.com. Danas, s paketom alata koji koriste timovi diljem planeta, Milanović otvoreno govori o uspjehu, pobuni protiv ustaljenih pravila i cijeni koju plaća onaj tko se usudi javno reći što misli.
15:00 – 15:30 Povjerenje na prodaju? Kako su influenceri postali oglasni prostor / Trust for Sale? How Influencers Became Advertising Space
Dario Marčac
Mario Fraculj
Kristina Gotovac
Barbara Tolić Aušić
Powered by
IAB Croatia
Panel “Real(ity) check!” donosi otvorenu raspravu o stvarnosti u digitalnom svijetu: od storytellinga do sponzora, od osobnog brenda do algoritamske igre. Tko tu koga influenca? Razgovor će se posvetiti granici između stvarnog i “sponzoriranog”, ulozi influencera i kreatora, ali i odgovornosti oglašivača, a fokus je na pravilnom označavanju komercijalnog sadržaja, transparentnosti oglašivačkih praksi i zaštiti potrošača u digitalnom okruženju.
Ono što je prije bio ležerni razgovor na kavi postalo je goruća digitalna tema koja je sve važnija za struku, a upravo zato IAB Croatia uskoro predstavlja Smjernice za influencer marketing, dokument koji donosi jasan i primjenjiv okvir za etičnu, transparentnu i odgovornu suradnju između brendova, kreatora i publike.
15:40 – 16:15 Pomalo – Autentičnost u turizmu / Authenticity in Tourism
Martina Srnec
Andrea Buča
Mark Thomas
Dražen Klarić
U svijetu u kojem svi jure, hrvatski turizam i dalje se voli hvaliti svojim „pomalo“. Ali što to zapravo znači kada govorimo o iskustvu turista, o brendiranju destinacija i o stvaranju ponude koja je istinski autentična? Je li autentičnost tek parola ili konkretna strategija koja može privući nove goste i zadržati one stare? Na panelu će se razgovarati o tome kako se “pomalo” može pretvoriti u dodanu vrijednost i snažan alat za prepoznatljivost Hrvatske na globalnoj turističkoj karti.
16:30 – 17:00 Kako preživjeti kad nisi u Zagrebu?: Lokalni mediji na tankom ledu / Local Media on Thin Ice: The Struggle Outside the Capital
Goran Kunštek
Ksenija Novak
Nenad Čakić
Mislava Zuppa
Dok nacionalni portali “beru vrhnje”, lokalni se svakodnevno bore s istim izazovima: medijske agencije preskaču ih u zakupu oglasnog prostora jer je lakše sve “spustiti” na nacionalne, iako brojke i angažman lokalnih medija često govore drukčije.
U ovom panelu razgovaramo o realnim problemima i rješenjima – kako pisati prijave za javne pozive koje prolaze, kako se izboriti za dio oglašivačkog kolača, kako ostati vidljiv(a) u moru šunda i clickbaita – i kako, unatoč svemu, opstati (ili čak rasti) kad nisi iz Zagreba.
17:15 – 18:00 Muzika je bitna / Music Matters
Zoran Kostić Cane
Boris Jokić
Nenad Marčec
Daniel Bilić
Powered by
Muzika je više od pratnje svakodnevici – ona nas uči emocijama, daje glas generacijama i stvara prostor slobode i zajedništva. Dok danas algoritmi biraju što ćemo slušati, a industrija često gura komercijalu ispred sadržaja, postavlja se pitanje: koliko zapravo mi biramo glazbu, a koliko glazba bira nas? Na ovom panelu čut ćemo razmišljanja iz različitih kuteva o o tome kako pjesme oblikuju identitet, kako postaju alat otpora i kreativne emancipacije te zašto su i danas jednako važne kao i nekad – možda čak i više, jer u vremenu preplavljenom podacima upravo glazba ostaje najautentičniji jezik emocije i ljudskosti
BAR TALK HR.Weekend
11:45 – 12:15 It’s a Kind of Magic! When HR Drives the ESG Agenda
Hana Hrpka
Lucia Ana Tomić
Bruna Kostelac Košir
Kako ESG postaje sve važniji na vrhu poslovnih agendi, ključno je pitanje: može li upravo HR dati tom konceptu stvarnu snagu i utjecaj? Kako povezati privlačenje talenata, angažiranost zaposlenika i razvoj održivih praksi koje mijenjaju ne samo kompaniju nego i zajednicu? Ova sesija otkriva što se događa kada HR preuzme vodstvo u ESG agendi – donosi konkretne primjere, inspirativne priče i podatke iz prakse organizacija koje su ESG pretvorile u pokretač poslovne strategije. Sudionici će dobiti uvide kako ljudima i kulturom stvarati promjene koje nadilaze poslovne ciljeve i doprinose održivoj budućnosti.
15:00 – 15:30 Prezentacija istraživanja: Woke kapitalizam i DEI kao PR alat / Woke Capitalism and DEI as a PR Tool
Marijana Plovanić
Marija Zovko Kordić
Antea Britvić Božičković
Koliko su inicijative vezane uz raznolikost, ravnopravnost i inkluziju (DEI) u organizacijama doista autentične? Jesu li one rezultat stvarne posvećenosti ili tek odraz PR strategije? Kako HR stručnjaci gledaju na vlastite programe i koliko u njih zaista vjeruju? Odgovore na ova pitanja donosi ovogodišnje istraživanje HR.Weekenda u suradnji s Hendalom, pod temom „Woke kapitalizam i DEI kao PR alat“. Cilj istraživanja je staviti HR pod povećalo i kroz percepciju samih stručnjaka rasvijetliti vjerodostojnost i utjecaj DEI inicijativa. Dok su takvi programi postali neizostavan dio suvremenih organizacija, važno je čuti upravo mišljenje onih koji su zaduženi za njihovu provedbu i razvoj – HR profesionalaca.
15:40 – 16:15 Može li HR utjecati na efikasnost? / Can HR Influence Efficiency?
Ana Đidara
Jasmina Puškarić
Antea Britvić Božičković
Kako izgleda efikasnost u suvremenim organizacijama? Može li HR biti više od operativne podrške? Kako upravljati ljudskim potencijalima na način koji donosi brže, jasnije i održivije rezultate? I je li vrijeme da HR preuzme aktivniju ulogu u strateškom odlučivanju, temeljenu na podacima i suradnji s menadžmentom? U ovoj sesiji fokus je na konkretnim iskustvima i izazovima s kojima se HR suočava kada efikasnost postane zajednički cilj – kroz metrike, sustave i konkretne inicijative koje aktivno doprinose razvoju organizacije. Promišlja se kako upravljati potencijalima, a ne samo procesima, i kako HR može postati pravi pokretač promjena iznutra.
HR.Weekend
11:00 – 11:30 Strateško razmišljanje za HR-ovce / Strategic Thinking for HR Professionals
Alen Premužak
Od operativne rutine prema istinskom partnerstvu u oblikovanju poslovne budućnosti. Gdje završava odgovornost HR-a, a gdje počinje odgovornost ostalih lidera u organizaciji? Kroz primjere iz prakse, pokazat će kako izgleda kad HR i lideri strateški surađuju – i što se događa kad to izostane.
11:45 – 12:15 Kako kultura može gasiti požare? / Can Culture Put Out Fires?
Bogdan Radaković
Dragan Stajković
U ovom predavanju istražit će se kako organizacijska kultura doprinosi uspjehu kroz dva primjera: Essity, koja je nakon izdvajanja iz SCA Grupe uključila zaposlenike u kreiranje nove kulture kroz program Culture & Leadership Transformation te Bambi, tvornicu Plazma keksa u vlasništvu Coca-Cola HBC Srbija, koja je nakon požara uspjela brzo obnoviti proizvodnju zahvaljujući agilnosti, zajedništvu i snažnoj organizacijskoj kulturi.
12:25 – 13:00 Talent Reimagined: Bold Strategies for Navigating the Future of Work
Ilya Bonic

Kako izgleda budućnost rada i gdje je u toj priči HR? Kako prepoznati i iskoristiti talente u vremenu kada se sve brzo mijenja – vještine, tehnologije, očekivanja? I što znači biti lider koji zna oblikovati radno okruženje, a ne se samo prilagođavati promjenama? Ova sesija donosi snažne priče i podatke iz prakse vodećih organizacija koje su uspješno iskoristile svoje ljude kao ključnu snagu u trenucima velikih promjena. Kroz teme poput revolucije vještina, umjetne inteligencije i dizajniranja poslova budućnosti, sudionici će biti izazvani da razmišljaju drugačije i kroz svoj tim ostvare bolje rezultate.
15:00 – 15:30 Kad HR priča s AI-em… a netko drugi sluša / When HR Talks to AI… but Someone Else Is Listening
Maja Krejči
Tihana Britvić
Predavanje donosi pogled na praktičnu implementaciju AI alata u HR-u – od automatizirane komunikacije i optimizacije oglasa za zapošljavanje do upravljanja podacima i etičkih izazova. Također se istražuje kako umjetna inteligencija oblikuje budućnost HR procesa, zapošljavanja i usklađenosti s regulativama, nudeći jasne smjernice za sigurno i odgovorno korištenje.
15:40 – 16:15 Došli smo, ostali smo. Priče stranih radnika. / We Came, We Stayed. Stories of Foreign Workers.
Arnold Cornelio
Zašto netko odluči ostati raditi i živjeti u Hrvatskoj? Strani radnici koji su ovdje pronašli svoj dom podijelit će s publikom zašto su došli, ali i što ih je zadržalo – u organizaciji i u samoj Hrvatskoj. Njihova iskustva iz prve ruke otkrivaju što im je bilo presudno: od odnosa s poslodavcem i timom, do osjećaja pripadnosti, mogućnosti razvoja i kvalitete života. Publika će dobiti iskren uvid u to što strani radnici traže kako bi ostali – i što organizacije, zajedno s društvom u cjelini, mogu učiniti da im to pruže.
16:30 – 17:00 Generacija distrakcija: Tko još može držati fokus? / The Generation of Distractions: Who Can Still Stay Focused?
Zlatko Stić
Filip Jurčić
Marija Roth Jelisavčić
Dr. sc. Meri Tadinac
Antea Britvić Božičković
Ovaj panel otvara raspravu o sve izraženijem fenomenu fragmentirane pažnje kod mladih i njegovim posljedicama. Kroz perspektive školskih psihologa, obrazovnih stručnjaka i profesionalaca iz zanimanja koja zahtijevaju visoku razinu fokusa – poput kontrolora leta – istražuje kako se društvo i sustavi prilagođavaju. Fokus je i na mentalnom zdravlju, budućim potrebama tržišta rada i promjenama koje nas tek čekaju u edukacijskim modelima i radnim uvjetima.
17:15 – 18:00 Više od kolega: Romantični odnosi na radnom mjestu / More Than Colleagues: Romantic Relationships in the Workplace
Tanja Jurin
Romantični i seksualni odnosi među kolegama nisu rijetkost – dapače, u mnogim radnim sredinama predstavljaju fenomen koji istovremeno izaziva nelagodu, znatiželju i potrebu za jasnim smjernicama. U vremenu kad se posao i privatno sve više prepliću, nužno je promišljati i o ovim “mekim” temama koje, ako se ignoriraju, mogu dovesti do velikih nesporazuma, povjerenja narušenih timova – ili čak reputacijskih šteta za organizaciju. Kroz konkretne primjere, istraživanja i alate za praksu, ovo predavanje daje pregled izazova i rješenja za jedan od najosjetljivijih, ali i nezaobilaznih aspekata suvremenog radnog života.
Finance Weekend
11:00 – 11:30 Kako stvoriti financijski tim u kojem Gen Z želi raditi / How to Build a Finance Team Gen Z Wants to Work In
Verica Teofilović
Iva Penezić
Tatjana Dimitrijević
Milan Listeš
Gen Z ne zanima besplatna pizza ni fancy ured. Važniji su im osjećaj da njihov rad ima smisla, da imaju odgovornost i da rade u kvalitetnom timu. Na ovom panelu govorit će lideri koji su uspjeli privući, zadržati i razvijati mlade talente u financijama.
Dotaknut će se hibridnog rada, razvoja vještina, autonomije i zašto zastarjele hijerarhije danas više tjeraju ljude nego što ih motiviraju.
11:45 – 12:15 AI umjesto Excela: Tko danas upravlja financijama / AI eats spreadsheets for lunch: The CFO’s New Co-Pilot
Matija Nakić
Excelice neće nestati preko noći, ali AI je već tu i ozbiljno mijenja način rada financijskih timova. Pokazat će kako CFO-i danas koriste AI za brža izvješća, pametnije forecaste i manje vremena izgubljenog po tablicama.
12:25 – 13:00 Digitalna transformacija je u domeni CFO-a / Digital Transformation is the CFO’s Problem Now
Drago Kavšek
Anton Barbir
Sanja Keranović
Matej Akrapovič
Hrvoje Krešić
Financijski timovi danas više ne mogu čekati da IT “riješi stvar”. Zaglavljeni su između zastarjelih sustava, nepovezanih izvora podataka i procesa koji pucaju kad ih se najviše treba. A kad nešto zapne, odgovornost uvijek padne na njih. Ova sesija je za one koji su umorni od privremenih rješenja. Pričat će se o tome što znači stvarno preuzeti vlasništvo nad alatima, podacima i procesima bez čekanja “sljedeće verzije sustava”.
15:00 – 15:30 20 godina skaliranja Apple riznice / 20 Years of Scaling Apple Treasury
Michael Boyd

Što znači voditi jednu od najvećih korporativnih blagajni na svijetu? U ovoj sesiji zavirujemo u financijsku strategiju Applea: od upravljanja novcem i rizicima, do globalne likvidnosti i raspodjele kapitala. Ne radi se o kopiranju Applea, nego o razumijevanju što znači donositi odluke kada su u igri veliki ulozi.
15:40 – 16:15 Godišnje planiranje kao iluzija kontrole – Izazovi dinamičnog tržišta / Annual Planning as an Illusion of Control – Challenges of a Dynamic Market
Marina Balenović Lacković
Marina Granić
Matija Posavec
Ivan Vrdoljak
16:30 – 17:00 NBA ili MBA? Što biznis može naučiti iz sporta / NBA vs MBA: Lessons from Sport that Are Essential for Business People
Damjan Rudež
Sportaši svakodnevno treniraju donošenje odluka pod pritiskom, jasnu rutinu, rad na sebi i fokus na rezultat. U mnogim poslovnim timovima te stvari još uvijek fale. Pričat će se o tome što lideri, posebno u financijama, mogu naučiti od NBA igrača.
17:15 – 18:00 Digitalizacija: buzzword, iluzija ili stvarno iskustvo korisnika? / Digitalization: Buzzword, Illusion or True User Experience?
Višeslav Majić
Investment Weekend
11:00 – 11:30 From Paycheck to Wealth – How to Build Wealth in Croatia beyond Real Estate
Krešimir Marušić
Ivan Kurtović
Ova radionica istražuje praktične načine upravljanja osobnim financijama i ulaganjima izvan tradicionalnog tržišta nekretnina. Sudionici će saznati kako kroz pametno planiranje, disciplinu i strategiju mogu postupno graditi financijsku sigurnost i dugoročno bogatstvo u Hrvatskoj.
11:45 – 12:15 Who Builds the Future? Public, Private, and Investor Capital Shaping Sustainable Property Development
Vlaho Kojaković
Sven Vorih
Ariel Ferstman
Arn Willems
Put prema održivom razvoju nekretnina zahtijeva više od dobrih namjera — nužna je suradnja javnih institucija, privatnih investitora i developera. Ovaj panel istražit će kako različiti oblici kapitala mogu zajednički ubrzati napredak u stambenom sektoru — od pristupačnih stanova do rastućeg build-to-rent segmenta — kao i u komercijalnim nekretninama poput trgovačkih centara, ureda i podatkovnih centara. Panelisti će također razmotriti kako financijski instrumenti, regulatorni okviri i investicijski modeli poput otvorenih investicijskih fondova za nekretnine mogu mobilizirati kapital investitora, stvarati dugoročnu vrijednost i smanjiti operativna opterećenja vlasništva nad nekretninama. Okupljanjem predstavnika razvojnih banaka, nekretninskih developera i investicijske zajednice, rasprava će istaknuti praktične strategije za izgradnju otpornih portfelja prilagođenih budućnosti.
12:25 – 13:00 Investing in the Age of Geopolitics …solving the Three-Body Problem
Dr. Mato Njavro
George Yeo
U razgovoru s Matom Njavrom, bivši singapurski ministar George Yeo istražuje kako se uloga Europske unije u globalnoj ekonomiji razvija pod utjecajem Sjedinjenih Američkih Država i Kine te govori o strateškom pozicioniranju u nadolazećem desetljeću.

15:00 – 15:30 The Art of the Deal: M&A in Central and Eastern Europe
Jože Rant
Boris Šavorić
Daniel De Franceschi-Jevremovic
Dejan Ljuština
Danijel Pevec
Rasprava o spajanjima i preuzimanjima (M&A) u regionalnom kontekstu naglašava izazove specifične za ovo tržište, uključujući regulatorne prepreke, kulturološke razlike među dionicima te složenosti procjene vrijednosti poduzeća u uvjetima ograničene likvidnosti.
15:40 – 16:15 Beyond Mainstream Investing – Private Equity and the Power of Diversification
Petar Vlaić
Goran Kralj
Melk Bucher
Maja Bešević Vlajo
Tomislav Kesić
Ovaj panel analizira alternativne oblike ulaganja — posebice fondove rizičnog kapitala koji doprinose povećanju diversifikacije i smanjenju portfeljnog rizika u uvjetima tržišne volatilnosti.
16:30 – 17:00 What’s Next for the Global Markets? Understanding the Global Economic and Market Outlook amid Geopolitical Turbulence
Luis Oganes
Analiza globalnog makroekonomskog okruženja stavlja naglasak na promjene u geopolitičkoj ravnoteži moći i kako te promjene redefiniraju tržišna očekivanja, trgovinske tokove i investicijske strategije na globalnoj razini.
17:15 – 18:00 View from the Top – The Future of Investing
Victor Dodig
Krešimir Marušić
Globalna tržišta prolaze kroz duboke transformacije, a ključno je pitanje što budućnost donosi investitorima. Ovaj fireside chat analizira kretanja kapitala, promjene u ponašanju investitora te novo poimanje financijskog liderstva u razdoblju neizvjesnosti. Od umjetne inteligencije i energetske tranzicije do demografskih pomaka, rasprava donosi relevantne uvide u trendove koji oblikuju dugoročno stvaranje vrijednosti.
Energy Weekend
10:00 – 10:45 Kako svijet izgleda 2045. godine? / What Will the World Look Like in 2045?
Korado Korlević
Živimo u najluđem razdoblju povijesti u posljednjih 40.000 godina. Rastrgani smo između društva snova i tehnoloških čuda, između hedonizma i prisutnosti, između biti ili imati. Kapital dobiva sintetski mozak, energija svijeta prelijeva se u strojeve, a naše ljudsko carstvo polako se topi pred očima. Dolazi vrijeme strojeva — i pravo je pitanje: gdje smo mi u svemu tome, i što nam donosi ova nova raspodjela moći i energije?
11:00 – 11:30 Kad se sve ugasi: Jesmo li spremni na blackout? / When Everything Goes Dark: Are We Ready for a Blackout?
Antun Andrić
Neven Vranković
Mislav Togonal
Bez struje nema interneta. Nema klime. Nema signala. Što se događa kad cijela mreža padne – i tko spašava situaciju? Ovaj panel otkriva stvarne rizike i još stvarnije planove za dan kad vam punjač ne pomogne. Brutalno realno. Zastrašujuće korisno. I lokalno primjenjivo.
11:45 – 12:15 Elektrana za 1 EUR. Gdje je kvaka? / A Power Plant for 1 Euro – What’s the Catch?
Romana Šantar
Luka Baranović
Tomislav Vukmanović
Otkrijte kako funkcioniraju modeli financiranja bez početnog ulaganja, kako to izgleda za stvarnog korisnika i što tržište zapravo očekuje. Spoj prodaje, dizajna i budućnosti koji ćete poželjeti replicirati.
12:25 – 13:00 Proizvodimo vlastitu struju – i ne, nismo hipi ekipa. / We Produce Our Own Power – And No, We’re Not Hippies.
Hrvoje Glavaš
Flavio Gregorović
Mislav Togonal
Kad hoteli, rafinerije i prehrambeni divovi proizvode vlastitu struju – znaš da se nešto veliko mijenja. Ovaj panel ruši mitove, otkriva brojke i dokazuje da je zelena tranzicija vrhunski biznis, a ne eko-bajka.
15:00 – 15:30 Kako da i ja dobijem bonus na ESG target? / How Can I Get a Bonus for Hitting My ESG Target?
Igor Zgrabljić
Marina Stanojević Večerina
Mislav Slade-Šilović
Zeleni KPI više nije samo checkbox. Danas odlučuje o bonusima, napredovanjima i reputaciji. Ako želite znati kako ESG ulazi u boardroom – i što to znači za vašu karijeru – ovo je panel kojeg trebate uvrstiti u raspored. Održivost nikad nije bila ovako konkretna (i profitabilna).
15:40 – 16:15 Elektromobilnost: Revolucija na struju (ili samo marketing)? / E-Mobility: Revolution on Wheels or Just Great Marketing?
Saša Bart
Dimitrije Trbović
Domagoj Puzak
Svi žele električni auto – ali znaju li što to zapravo znači? Ovo je sudar između high-tech brendova, prometne stvarnosti i korisnika koji samo žele punionicu blizu doma. Bez uljepšavanja: istina o električnoj mobilnosti iz prve ruke. Brzo, pitko i provokativno.
16:30 – 17:00 Tko kontrolira energiju – kontrolira svijet? / Who Controls Energy, Controls the World. Who?
Ivan Paić
Stjepan Groš
Mislav Togonal
Energetski ratovi se više ne vode tenkovima – nego kablovima, cijenama i zakonima. Ovaj panel otkriva što se događa iza kulisa energetske politike, gdje prestaje tržište i počinje moć. S ozbiljnim igračima i pitanjima bez rukavica. Globalna drama, lokalna poruka.
17:15 – 18:00 PowerUP talk: Power to the People
Marko Kozjak
Vanja Vaniček
Luka Baranović
Panelisti će donijeti osvrt na važnost energetske pismenosti, pričati o stvarnim inicijativama koje su osnažile male poduzetnike te ispričati priče onih koji su odlučili postati energetski neovisni i kroz znanje, inovaciju, drugačiji održiv pristup postali i inspiracija za sve koji žele povećati efikasnost.
Weekend.18 program – subota
Vikend
11:00 – 11:30 Industry Reset: Pitch koji vas (pre)skupo košta / Industry Reset: The Pitch That Costs You (Too) Much
Luka Duboković
Marina Bolanča
Ivica Skočić
Dunja Ivana Ballon
Bi li vaš biznis uložio 650.000 € godišnje – bez ikakve garancije da će se išta vratiti? Ako vam to zvuči suludo, niste jedini. Ali upravo se to i dalje povremeno događa – iznova i iznova – u natječajnim procesima širom Europe, pa tako i u Hrvatskoj. Oglašivači i agencije troše resurse, puno vremena i energije u procese koji su često nepravedni, netransparentni i zastarjeli. Vrijeme je za reset. Pametni oglašivači diljem svijeta i Hrvatske već mijenjaju pravila: uvode smjernice, biraju održivije modele, grade odnose na povjerenju umjesto iscrpljujućih nadmetanja. I dok se industrija mijenja, pravo je pitanje – tko ostaje u prošlosti?
11:45 – 12:15 SUPERCREATIVITY – Accelerating Innovation In The Age Of Artificial Intelligence
James Taylor
U svijetu gdje se poslovanje mijenja brzinom svjetlosti, a tehnologije poput umjetne inteligencije i robotike svakodnevno stvaraju nove disruptivne modele, marketing više ne može računati na uhodane strategije. McKinsey & Co predviđa da će 45 % poslova biti automatizirano u sljedećih 20 godina – ali kreativno razmišljanje, povezivanje ideja i emocionalna inteligencija ostaju isključivo ljudska domena.
U ovom posebno osmišljenom, zabavnom i vizualno impresivnom keynote predavanju, James Taylor vodi marketinške profesionalce na inspirativno putovanje iza kulisa najkreativnijih pojedinaca i najinovativnijih brendova današnjice. Otkrijte kako lideri u kreativnosti i inovacijama pomiču granice – i kako i vi možete iskoristiti svoju kreativnost za izgradnju snažnijih kampanja, brendova i ideja koje ostavljaju trag.
12:25 – 13:00 X: Fast, Visionary, Unfiltered – What the Future Demands from Brands and Platforms Alike
Federico Paderni
Luka Matutinović
Filip Dragoslavić
Ivanka Mabić Gagić
Digitalni svijet danas mijenja se brže nego ikad, a X nije samo platforma – to je arena u kojoj pobjeđuju oni najodvažniji, najrelevantniji i najoštriji. X gradi budućnost kojoj se brendovi mogu priključiti, a na ovom panelu vrhunski lideri otkrivaju kako pomaknuti granice brenda, tehnologije, povjerenja i liderstva u eri umjetne inteligencije. Dok se pravila poslovanja pišu iznova pred našim očima – s novim regulativama, AI-em koji preoblikuje procese i talentom koji postaje najveća konkurentska prednost – pred liderima je izazov hiper-prilagodljivosti. Ova sesija otkriva što je potrebno za izgradnju otpornih i budućnosti spremnih kompanija u ekonomiji vođenoj algoritmima i borbom za pažnju.
15:00 – 15:30 Bili Srbin, Hrvat i Slovenac… Nacionalni stereotipi / There Once Was a Serb, a Croat, and a Slovene… National Stereotypes
Dragoljub Draža Petrović
Ante Tomić
Zoran Predin
Zoran Kesić


15:40 – 16:15 Kako su žene preuzele news / How Women Took Over the News
Mojmira Pastorčić
Jelena Obućina
Ana-Marija Vuković
Nevena Rendeli Vejzović
Informativni program danas više nije muški klub. Žene su preuzele glavne udarne termine, promijenile ton izvještavanja i pokazale da autoritet ne dolazi iz dubokog glasa nego iz hrabrosti da se pita i izdrži odgovor. Jesu li time samo zauzele prostor koji im je dugo bio zatvoren ili su u potpunosti redefinirale pravila igre u informativnom novinarstvu? Ovaj panel otvara razgovor o promjeni percepcije autoriteta, moći i povjerenja u vijestima, o tome što znači nositi najveću odgovornost pred kamerama – i kako su žene svojim pristupom oblikovale novu dinamiku newsrooma.

16:30 – 17:00 Je li Amerika još uvijek obećana zemlja / America: Still the Promised Land?
Boštjan Napast
Svjetlan Stanić
Hrvoje Ćosić
Saša Ćeramilac
Dugo je vrijedila kao sinonim za uspjeh, inovacije i ostvarenje snova. Danas, u vremenu globalnih kriza, geopolitičkih potresa i novih tržišnih gravitacija, pitanje je je li taj mit još živ – ili je obećana zemlja preselila drugdje. Razgovarat će se o iskustvima ljudi koji stvaraju i investiraju, o privlačnosti američkog tržišta, ali i o alternativama koje sve više dobivaju na snazi.
17:15 – 18:00 Hejteri: Tko su ti čudni ljudi? / Haters: Who Are Those Strange People?
Slobodan Georgiev
Boris Jokić
Tomo Ricov
Zoran Šprajc
Ida Prester
Robert Čoban
Radni vikend
11:00 – 11:30 Povijest budućnosti / The History of the Future
Anđelko Trpković
Kroz evoluciju, iznimno spor i dugotrajan proces, mi kao ljudska vrsta stigli smo do mjesta gdje smo danas. Na tom putu, mnoge nedostatke vlastitog dizajna rješavali smo inovativnošću. Kako i na koji način će umjetna inteligencija promijeniti nas i način na koji funkcioniramo – ne samo na poslu nego i u životu? Koliko je važno gorivo koje pokreće tehnološki napredak? Koja je formula uspjeha i gdje je u tome AI? Zašto je važan pojam connected identity? Na ova i još neka pitanja potražite odgovore na prezentaciji – Povijest budućnosti.
11:45 – 12:15 TBA
12:25 – 13:00 I³ – IQ, Intuicija i Interakcija: Kako proaktivnom komunikacijom „čitati ljude“ / I³ – IQ, Intuition and Interaction: How to “Read People” Through Proactive Communication
Dr. sc. Nikša Sviličić
U današnjem ubrzanom svijetu, gdje riječi često dolaze prekasno ili su zamagljene kontekstom, prava snaga leži u sposobnosti prepoznavanja onih suptilnih signala koji se pojavljuju prije svake izgovorene rečenice. Inteligencija nam daje okvir za analitičko razumijevanje, intuicija otvara prostor za osjećaj i prepoznavanje nijansi, a interakcija omogućuje da se sve to pretoči u stvarnu, živu komunikaciju. Kada se ta tri elementa isprepletu, nastaje moćan alat koji nam pomaže ne samo reagirati na ono što je već rečeno, nego i anticipirati tijek razgovora i izgraditi mostove povjerenja.
15:40 – 16:15 Hoće li AI riješiti desetljećima star PR problem? / Will AI Solve the Decades-Old PR Problem?
Petar Ćuk
PR eksperti desetljećima pokušavaju spojiti rezultate svog rada s poslovnim učinkom. U industriji se koriste zastarjele metrike
poput AVE i GRP kako bi se pokazala uspješnost kampanja, a točna dubinska analiza ostala je pristupačna samo velikim kompanijama koje su mogle unajmiti ljudske analitičare da kvalitativno ocjene relevantne medijske objave. No, to više nije slučaj, na predavanju ćete vidjeti kako su u Mediaboardu uz pomoć AI razvili jedinstvenu PR metriku “PRIMe” koja u realnom vremenu na temelju dosega, relevantnosti, sentimenta i kvalitete medijskog sadržaja koji vas spominje donosi konačnu ocjenu vaše kampanje.
16:30 – 17:00 TBA
17:15 – 18:00 TBA
Produženi vikend
11:00 – 11:30 Gdje piše da to moram? Koliko košta? / Where Does It Say I Have To? How Much Does It Cost?
Ana Bačić
Dijana Kladar
Ivica Kruhek
Svi žele razumijeti ideju, žele da se ideja bolje izloži, ideja se prodaje i nadređenima i upravi. Ako želite da ideja ili nešto novo ne dovede u rizik poslovanje ili ne dovede do kažnjavanja morate moći sve objasniti, ali nekada razumjeti izvor obveze ili zašto nam to treba. Na ovom panelu iskoristit će se upravo ta pitanja kao polazište i objasniti kako nekada uvjeriti nadređenog ili upravu da “baš to treba”, “da baš to morate”, da poslovanje mora biti usklađeno s propisima kako bi se izbjegla kazna.
11:45 – 12:15 Kupci su nevjerni. Evo kako ih zavesti opet / Customers Are Unfaithful. Here’s How to Win Them Back
Mihael Palić
Borna Beker
Ivica Kruhek
Prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep
12:25 – 13:00 Njihovi, a naši – Integracija stranih radnika / Theirs, Yet Ours – Integration of Foreign Workers
Tatjana Jukić
Tina Turk Lupieri
Damir Cvetojević
Ida Prester
Hrvatska bez stranih radnika više ne može – ali može li s njima? Dok broj stranih zaposlenika raste iz godine u godinu, društvo se još uvijek pita kako ih doista uključiti – ne samo u radno okruženje, već i u zajednice u kojima žive. Kako prevladati jezične i kulturološke barijere, izbjeći predrasude i stvoriti okruženje u kojem se i poslodavci i radnici osjećaju kao partneri? Panel otvara iskrenu raspravu o izazovima i prilikama integracije te istražuje što je sve potrebno da „njihovi“ zaista postanu „naši“.
15:00 – 15:30 Umjetna inteligencija pod reflektorima: autor, izvođač ili alat? / AI in the Spotlight: Author, Performer or Tool?
Dino Pešut
Damjan Huđek
Davor Bruketa
Ida Prester
Kako definirati i redefinirati pojam alat i, barem u definiciji, ostaviti ga kao objekt u službi čovjeka (a ne obrnuto)? Kako kritički pristupiti novim tehnologijama i zadržati osjećaj da stvarno stojimo na rubu novog svijeta, a da pritom ne izgubimo humanizam? Kako prepoznati znatne napretke koji se već sad događaju zbog i uz pomoć umjetne tehnologije, ali i kako prepoznati znakove iz budućnosti i otvoreno razgovarati o potencijalnim opasnostima i pritiscima koje ove tehnologije stvaraju našim civilizacijskim temeljima poput obrazovanja, kulture i sustava informacija? Naime, već sada možemo vidjeti fenomenalne rezultate tehnologije, ali i njene devastirajuće posljedice, a u nama samima istovremeno prepoznati oduševljenje, kao i strah, odbijanje i paranoju oko AI-ja.
15:40 – 16:15 Mit ili zbilja? Odgovorni i profitabilni / Myth or Reality? Responsible and Profitable
Igor Duić
Tatjana Spajić
Ivana Galić Baksa
Može li društveno odgovorno poslovanje istovremeno biti i pokretač profita? Sve veći broj kompanija pokazuje da održivost i odgovornost nisu nužno trošak, već prilika za rast i jačanje povjerenja potrošača. Na panelu će se kroz primjere dobre prakse razgovarati o tome kako balansirati između poslovnih ciljeva i društvene odgovornosti te zašto upravo takav pristup može biti ključ dugoročnog uspjeha.
16:30 – 17:00 TBA
17:15 – 18:00 TBA
Aircash lounge
11:00 – 11:30 Od ideje do dominacije: Kako je Money Motion napravio revoluciju na regionalnoj sceni
Robert Penezić
Nikola Škorić
Luka Sučić
Dina Hrastović
11:45 – 12:15 Bez prefiksa: Žene koje vode, grade i mijenjaju pravila igre / Without Prefix: Women Who Lead, Build and Change the Rules of the Game
Irena Trifunović
Jelena Trivan
Hrvoje Krešić
Kako izgleda kada žene prestanu biti “žene u biznisu” i jednostavno postanu liderice koje mijenjaju tijek industrija? Na ovom panelu razgovarat će se o izazovima i predrasudama, ali i o tome kako izgleda kad hrabrost, znanje i ambicija definiraju pravila igre. Inspirativne priče, iskustva i strategije vodećih žena regije pokazat će zašto pravo vodstvo nema prefiks.
12:25 – 13:00 Kampanje koje se pamte / Campaigns That Stick
Maja Tucaković
Ema Huskić
Milena Đorić Gudurić
Koja je tajna kampanja koje nam se urežu u pamćenje – one koje dijelimo, prepričavamo i o kojima se priča dugo nakon što završe? Je li to emocija koja nas pogodi, kreativna ideja koja nas iznenadi ili rezultat koji mijenja percepciju brenda? Na ovom panelu tri vrhunske sugovornice – iz Croatia Poliklinike, Mastercarda i AIK Banke – otkrit će nam kako nastaju kampanje koje prelaze granice običnog oglašavanja i postaju dio kulture.
15:00 – 15:30 Stvara li sport dobre managere
Adrian Ježina
Damjan Rudež
Pete Radovich
Hrvoje Krešić
15:40 – 16:15 Nema skip, nema scroll – Kako OOH odgovara na digitalne izazove / No Skip, No Scroll – How OOH Meets the Digital Challenge
Vedran Pušić
Dean Udatny
Sanja Pešić
Dražen Bračić
U svijetu u kojem se sadržaj skrola, preskače i gasi u sekundi, out-of-home oglašavanje postaje medij koji publiku zaista zaustavlja. Kako OOH industrija odgovara na izazove digitalne ere? Može li tradicionalni billboard biti jednako inovativan i mjerljiv kao online kampanja – i gdje se susreću fizički i virtualni svijet? Panel otvara raspravu o tehnologiji, kreativnosti i podacima koji oblikuju novu budućnost OOH-a, ali i o tome zašto nema skip, nema scroll – samo stvarni trenutak pažnje.
16:30 – 17:00 No Business like Event Bussines
Gea Kariž
Slaven Kordić
Boris Kovaček
Jesu li eventi luksuz ili nužnost? Dok jedni na njih gledaju kao na zabavu, drugi ih vide kao najmoćniji alat za brendiranje i promociju. Mastercard je pokazao kako se festivali pretvaraju u laboratorij inovacija – od uvođenja 100% cashless plaćanja do stvaranja novih standarda. Investitori pak, kroz projekte poput Muzeja iluzija ili najvećih koncerata u povijesti, dokazuju da se u ovoj industriji krije ozbiljan profit. A Weekend Media Festival najbolje ilustrira kako jedan događaj može promijeniti lice destinacije i pokrenuti cijelu regiju. Na panelu se otvara pitanje: tko zapravo najviše profitira od evenata – brandovi, destinacije ili investitori? I može li se ulaganje u evente pokazati isplativijim od klasičnih marketinških i investicijskih kanala?
17:15 – 18:00 TBA
BAR TALK HR.Weekend
11:00 – 11:30 Mentalni fitness za ljude koji rade s ljudima / Mental Fitness for People Who Work With People
Ana Čerenšek
Raditi u HR-u danas znači biti psiholog, krizni menadžer, detektiv i motivator — ponekad sve to u istom danu. U ovom predavanju s Anom Čerenšek, psihologinjom i mentalnom trenericom, učimo kako izgraditi mentalnu otpornost, očuvati fokus i trenirati mozak — baš kao što treniramo tijelo. Jer oni koji vode druge, moraju prvo znati kako brinuti o sebi. Mentalni fitness postaje temelj održivog leadershipa i zdravih organizacija.
12:25 – 13:00 Priče iz javnog sektora / Stories from the Public Sector
Ivana Stanić
Matija Subašić-Maras
Iva Prskalo
Marija Zovko Kordić
Što znači biti HR profesionalac u javnom sektoru? Gdje su granice, a gdje prilike za djelovanje? Kako pokrenuti promjene kada se čini da su “ruke vezane”? Panelisticama je to pošlo za rukom – unatoč sustavnim ograničenjima. U panelu će podijeliti primjere iz prakse, pokazati gdje leže stvarne mogućnosti i kako ostaviti trag čak i u strukturama koje se teško mijenjaju.
15:00 – 15:30 1000 reports – 0 insights
Marko Perme
Ivan Papič
Gušimo li se u podacima dok nam promiču pravi uvidi? U eri digitalizacije i hiperprodukcije informacija, HR odjeli proizvode stotine izvještaja, ali premalo odluka zaista počiva na njima. Podaci koji bi trebali biti alat za strateški rast često postaju birokratski teret, a intuicija i dalje vodi ključne procese. Ovo je panel o stvarnosti, kontradikcijama i prostorima utjecaja koje HR ipak ima. Analitika ljudskih potencijala je alat koji, kad se ispravno koristi, mijenja način na koji donosimo odluke, razvijamo ljude i gradimo poslovnu vrijednost. Kroz stvarne primjere organizacija razgovaramo o tome kako podaci prestaju biti mrtva slova na papiru i postaju strateški kompas
15:40 – 16:15 Obiteljski biznis, profesionalni HR / Family-Owned Business, Professional HR
Boris Vukić
Obiteljske firme donose specifične izazove za HR, osobito u fazama kao što je generacijska tranzicija. Kako očuvati ravnotežu između obiteljskih odnosa i poslovnih ciljeva? Kada HR treba djelovati, a kada se povući? Može li HR biti neutralan, a istovremeno koristan i obitelji i firmi? Odgovor leži u pažljivoj ulozi HR-a kao posrednika i podrške. U tranziciji generacija HR pomaže u definiranju uloga, komunikaciji i prijenosu znanja. Djeluje kada je potrebno smanjiti napetosti i očuvati strukturu, ali se povlači kad bi intervencija narušila međuljudske odnose. Ključ je u balansu – biti prisutan, ali nenametljiv.

16:30 – 17:00 Generacijske razlike u HR-u / Generational Differences in HR Departments
Ivana Solunac
Marina Matić
HR ne mora biti idealan – dovoljno je biti hrabar: priznati, preispitati se i učiti o sebi i drugima. Kako HR može upravljati generacijskim razlikama i pretvoriti međugeneracijske frustracije u pokretače razvoja? Međugeneracijska suradnja nije projekt, već svakodnevna praksa koja otkriva tko smo i što još možemo postati. U ovoj 50-minutnoj radionici istražuje se kako HR može pronaći pravi pristup i inspirirati cijelu organizaciju da prepozna važnost međugeneracijske suradnje.

HR.Weekend
11:00 – 11:30 Kako (pre)živjeti transparentnost plaća? / How to (Survive) Pay Transparency
Antonija Kapović
Daliborka Štulić
Nives Raič
Od operativne rutine prema istinskom partnerstvu u oblikovanju poslovne budućnosti. Gdje završava odgovornost HR-a, a gdje počinje odgovornost ostalih lidera u organizaciji? Kroz primjere iz prakse, pokazat će se kako izgleda kad HR i lideri strateški surađuju – i što se događa kad to izostane.
11:45 – 12:15 Switching Lanes: A CEO’s Road Trip from IT to HR
Eldar Banjica
Ova sesija prikazuje put transformacije — od digitalnih poremećaja do liderstva u talentima. Eldar Banjica dijeli stvarne lekcije, inspirativne priče i praktične uvide iz svoje hrabre promjene industrije — pokazujući kako jasnoća, fokus i hrabrost mogu pokrenuti kulturne promjene i staviti ljude u središte poslovnog uspjeha. Sudionici će dobiti strategije za vođenje promjena, transformaciju talenata i učinkovito HR liderstvo.
12:25 – 13:00 Transformacija kao zajednički put: Perspektiva Uprave na suradnju s HR-om / Transformation as a Shared Journey: The Board’s Perspective on Collaboration with HR
Jasminka Horvat Martinović
Mislav Galler
Srđan Kondić
Ivan Paić
Nevena Rendeli Vejzović
Panel otvara temu transformacije iz perspektive Uprava koje su prošle kroz zahtjevne promjene – od rebrandinga i digitalizacije do promjena kulture i međunarodnih integracija. Fokus je na ulozi HR-a kao strateškog partnera i mosta između Uprave i zaposlenika: kako balansira globalne i lokalne potrebe, poslovne i ljudske aspekte te kako pridonosi stvaranju zajedničkog smjera. Panel donosi otvoreni razgovor o očekivanjima, iskustvima i preporukama za jačanje partnerstva između HR-a i uprave u trenucima intenzivne organizacijske promjene.
15:00 – 15:30 Psihološka sigurnost. Temelj dobrih praksi. / Psychological Safety. The Foundation of Good Practices.
Jasmina Petrović Mayer
Vedrana Perica
Marija Zovko Kordić
Je li moguće njegovati kulturu sigurnosti i dok jurimo za rezultatima? Kako izgleda kada ona doista doista zaživi, a kako kad je samo prazna priča? Ovo je panel o stvarnosti, kontradikcijama i zonama utjecaja koje (ipak) imamo. Psihološka sigurnost nije kampanja, plakat ni buzzword – ona je tihi temelj na kojem leži povjerenje, leadership, timski rad i razvoj. Kroz stvarne organizacijske primjere razgovaramo o tome kako psihološka sigurnost postaje stvarna strateška odrednica – kada se utkaje u prakse, uloge i očekivanja svih – od CEO-a do line managera.
15:40 – 16:15 Svi smo na vezi – svi smo uključeni! / We’re All Connected – We’re All Included!
Bojana Mucić
Što zapravo znači interna komunikacija kada nitko ne čita mailove, a plakate rijetko tko primijeti? Kako može doprijeti do zaposlenika koje je najteže „uhvatiti“ i učiniti da komunikacija zaista ima svrhu? Odgovor na ta pitanja donosi Info Nelt – platforma koju je samostalno razvio kako bi stvorio kanal koji uistinu služi zaposlenicima. Kroz ovaj primjer pokazuje zašto Info Nelt nije samo alat, već način stvaranja nove kulture unutar kompanije, utemeljene na pravovremenoj, jasnoj i dostupnoj komunikaciji.
16:30 – 17:00 From Junior to Leader – Talent Management Case
Asli Oktay

Kako oblikovati buduće lidere od prvog dana? Što je potrebno da se potencijal pretvori u uspjeh, a ambicija u stvarni utjecaj Tijekom ovog predavanja istražit će se razvojni put od mladog talenta do buduće liderske uloge kroz BAT-ov Global Graduate Program. Ovaj 18-mjesečni rotacijski program nudi jedinstvenu priliku za učenje i razvoj kroz međunarodnu suradnju, strukturirani pristup razvoju i stvarne poslovne odgovornosti od prvog dana.
17:15 – 18:00 Što HR može naučiti od sporta? / What Can Sport Teach HR People?
Dr. sc. Boris Balent, mag. psych.
Finance Weekend
11:00 – 11:30 Što znači stvarna transformacija financija?
Ines Ignjatović
Milan Listeš
11:45 – 12:15 Financije 2030: Ima li još mjesta za čovjeka? / Finance in 2030 – Is It Still Human?
Branimir Bricelj
Nikola Tanasovski
Nataša Vuca
Raisa Ratković
Ivan Vrdoljak
Automatizacija, AI i algoritmi preuzimaju sve veći dio posla u financijama. Pa se nameće logično pitanje: što će biti s ljudima? Na završnom panelu okupit će se sugovornici koji razmišljaju nekoliko koraka unaprijed: Kako će izgledati financije 2030.? Hoće li CFO-a zamijeniti AI? Hoće li empatija, etika i intuicija postati važnije nego ikad ili će potpuno nestati iz jednadžbe? Idemo u budućnost i postavljamo jedino pravo pitanje: ima li u financijama i dalje mjesta za ljude?
12:25 – 13:00 Zašto je kontroling u srcu telekom operacija? / Controlling the Uncontrollable: Finance at the Heart of Telecom Ops
Matija Kovačević
Anita Lazović
Matija Mandić
Hrvoje Krešić



U telekom industriji stvari se stalno mijenjaju, ulaganja su velika, tehnologija ne staje, a regulativa sve dodatno zakomplicira. Zato financijski tim više ne može stajati po strani. Mora biti dio stvarnog poslovanja, a ne samo podrška. Ovdje se priča o tome kako kontroling pomaže donositi brze i informirane odluke, drži kompleksnost pod kontrolom i povezuje strategiju s onim što se zaista događa u operativi.
15:00 – 15:30 Važnost umrežavanja direktora financija – Iskorak dolazi kroz suradnju
Milan Bukumirović
Matija Nakić
Matija Nakić i Milan Bukumirović razgovarat će o tome kako je nastalo Udruženje financijskih direktora Srbije, od spontanih susreta do mreže koja se danas širi po cijeloj Europi. Podijelit će iskustva, izazove i zašto je razmjena ideja i podrška unutar zajednice ključna za brži i pametniji rast.
15:40 – 16:15 Kako izgraditi agilnu financijsku organizaciju / Beyond Budgets: Building an Adaptive Finance Org
Zoran Stanković
Jelena Lukić Chetcuti
Luka Pavlović
Hrvoje Patajac
Ivan Vrdoljak
Ova sesija pokazuje kako financijski timovi izbacuju statične excelice i prelaze na planiranje koje se prilagođava u hodu.
Čut ćete kako vodeći CFO-i usklađuju fleksibilnost i kontrolu, rade s podacima u stvarnom vremenu i mijenjaju način na koji timovi planiraju u 2025.
16:30 – 17:00 ESG: Samo puko slovo na papiru, PR ili stvarna promjena? / ESG Fight Club: Between Compliance, Optics, and Real Impact
Ivana Krajinović
Vedrana Jelušić Kašić
Dubravka Štefanac
Mitar Božić
Hrvoje Krešić



Jedni ga vide kao pravnu obavezu, drugi kao marketinški alat, treći kao stvarni alat za promjenu. O ESG-u se puno priča, ali se malo toga događa. U ovoj sesiji postavljaju se pitanja: tko zapravo vodi ESG inicijative, što se stvarno mjeri i kako razlikovati “greenwashing” od stvarnog utjecaja?
17:15 – 18:00 Nevidljiva hijerarhija: Kako CFO utječe bez direktnih ovlasti / The Hidden Org Chart: Influence Without Authority in the CFO Role
Andreas Graf
Ivan Jurišić
CFO ne upravlja samo brojkama, već i utjecajem. Često mora gurati odluke koje ovise o timovima nad kojima nema izravnu kontrolu. Ovdje se priča o tome kako iskusni financijski lideri grade povjerenje, oblikuju odluke i dobivaju podršku i onda kad formalno nemaju kontrolu nad drugima. Jer pravo vodstvo ne dolazi s titulom, nego iz načina vođenja bez naređivanja.
AI.Weekend
11:00 – 11:30 Beyond the AI Buzzword: Real Stories from the Trenches
Ervin Jagatić
Valentina Zadrija
Daniel De Franceschi-Jevremovic
Daha Pavlović
11:45 – 12:15 Croatia’s AI Arsenal: Hardware, Vision, and Neural Networks
Srđan Kovačević
Dario Ljubić
Ida Prester

12:25 – 13:00 The Real AI Gold Rush: Where VCs Actually Place Their Bets
Vishal Harnal
Dina Hrastović
15:00 – 15:30 Code, Cash & Collapse? AI’s Great Rewrite of the Finance Industry
Sheel Mohnot
Victor Dodig
Božidar Pavlović

15:40 – 16:15 Algorithmic Commerce: Empowering or Engineering Users
Matej Kuhar
Alex Buvač
Łukasz Gabler
Dina Hrastović

16:30 – 17:00 AI Reality Check: When the Demo Ends and the Real Work Begins
Marek Brazina
17:15 – 18:00 Between Bottle and Bottle: AI from Healthy Starts to Final Toasts
Tomislav Strgar
AI.Weekend Summer Stage
11:00 – 11:30 How to Make Viral Sht (With AI, Hooks, and Audience Voting)
Antonio Matušan
Luka Alerić
Mia Uzelac
Vuk Mihailović
Stjepan Zelić
11:45 – 12:15 Cracking the TikTok Code: Creativity Meets Algorithm
Piotr Żaczko
Joanna Nowak
12:25 – 13:00 The Unfair AI Advantage: Multiply Your Impact, Not Your Hours
Filip Macukić
15:00 – 15:30 AI in Overdrive: Home-Grown Success Stories Rewriting Marketing
Peter Šebo
Pavol Adamčák
Vladimír Houba
15:40 – 16:15 The Nuqleus Effect: Turning Academic Dreams into AI Businesses
Dario Stuhne
Sandra Ćatović Stučić
Ante Magzan
16:30 – 17:00 Ghost Ships: When AI Takes the Wheel on and Below the High Seas
Srđan Kovačević
Aleksandar Saša Milaković
Ivan Roje
FOTOGRAFIJE: Weekend.18







