Mladi tim i velika vizija: Ana i njezina ekipa rasturaju s WOLF konferencijom

10.10.2024. | AUTOR: Iva Kordić

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#konferencija | #WOLF konferencija

S timom koji stoji iza WOLF konferencije, na čelu s Anom Rotim, susrela sam se nekoliko dana prije samog događanja. Mobiteli nisu prestajali zvoniti, zadaci na “to do” listi nisu bili još do kraja prekriženi, no uz osmijeh kažu: spremni smo i jedva čekamo!

WOLF se ove godine održava četvrti put, s jasnom porukom – odvoji vrijeme za sebe – a program je sjajan: 11. i 12. listopada u Petom kupeu posjetitelji će imati prilike čuti motivirajuće priče lidera iz različitih industrija.

Tako će svoje poduzetničke priče, među ostalima, podijeliti Daniel Ackermann, CEO Degordiana, Ivan Bešlić, suosnivač i CSO Sofascorea, Manuela Starčević, vlasnica brenda Manuela Picard, Ivana Urem Marohnić, direktorica Korice…, a publika će uživati i u autentičnim govorima kroz format Pep Talka.

Ana Rotim

WOLF konferencija 2024.

“Ideja za pokretanje konferencije je stigla tako što je meni samoj to bilo potrebno u tom trenutku. Možemo reći da sam bila na nekoj prekretnici i bilo bi mi idealno da je postojalo nešto što će mi pružiti motivaciju i inspiraciju, a pritom me napuniti energijom koja mi treba da ostvarim to što sam i poželjela. Posložila sam si u glavi da to treba biti konferencija gdje će pričati “najnormalniji” ljudi s kojima se osobe poput mene mogu poistovjetiti”, započinje priču Ana Rotim i dodaje da je upravo zato danas naglasak i na sudionicima koji nisu toliko javno eksponirani.

Pozvala sam najbolju frendicu na kavu, prepričala sam joj ideju. Njoj su se također zacaklile oči i jednostavno se priča krenula rolati. Evo nas 5-6 godina poslije, idemo prema 4. izdanju WOLF konferencije.

U proteklih nekoliko godina, par je važnih trenutaka koji su označili ovu cijelu priču. Prvi trenutak ujedno je i prvi WOLF; Ana kaže da joj je i danas nevjerojatno da se dogodio:

“Bila sam u ulozi prodaje, dizajnera, marketinga i, naravno, organizatora. Tad sam još bila “one man band” i posao je funkcionirao tako da sam radila kao vanjski suradnik na drugim projektima, a moje najbolje prijateljice su odradile lavovski posao da bi isporučile sve što smo morale i time smo stvorile prvo izdanje konferencije. Nakon toga sam shvatila da možemo, da radimo nešto predivno i da ta priča jednostavno mora rasti i da se time moramo hraniti.”

Nadalje, jedan od ključnih trenutaka u oblikovanju konferencije bila je i odluka da vlastitu agenciju aqventi presele u WESPA Spaces, gdje nas je tim i dočekao na snimanju. Potom je priča samo krenula rasti. Ana naglašava kako je u coworking prostoru upoznala prekrasne ljude koji danas zajedno s njom i cijelim timom grade WOLF. U prvom redu to su njezin partner (a sada već i kum) Tomica Madjerčić, zatim Hana Janiška, Alen Anđelić i Timothei Jukić.

Zadnja stavka koju moram izdvojiti je tim. Bez dobrog tima, dobrih ljudi i dobre vibre – ne postoji ništa. Ljudi koji me okružuju čine ovu priču posebnom i nevjerojatno sam zahvalna što ih imam oko sebe. Smatram da WOLF nosi upravo dobar tim i dobra vibra.
Lea Mišura, Ana Rotim, Alen Anđelić, Martina Radaš

Vode se krilaticom da je WOLF “jedina ženska konferencija koja u jednakoj mjeri okuplja i muškarce”. Ravnoteža im je, naglašavaju, bitna jer smatraju da je prirodno (i normalno) da inspiracija i motivacija, pomoć ili savjet, mogu stići od bilo koga. I WOLF tim se sastoji i od žena i od muškaraca, što Ana smatra jednim od razloga zašto imaju tako dobru dinamiku u timu.

Što se nalazi u pozadini WOLF konferencije?

Organizacija velikih konferencija, kao što je WOLF, višemjesečni je neprestani rad. Dio tima volontira na projektu, a dio tima je stalni postav Anine agencije aqventi koja je zapravo organizator. To znači da svakodnevno rade na projektu, i u onim danima kada konferencija nije iza ugla. Potrebno je mnogo da bi konferencija izgledala ovako kako izgleda, no izdvaja jednu stvar o kojoj se možda ne razmišlja:

“Koliko nenormalno puno poziva, poruka, mailova ode samo da se naruči sav tiskani materijal koji će biti fizički na lokaciji. Ima mali milijun papira, naljepnica, bannera… Osim toga, ono što se događa na pozornici i u dvorani je doslovno mađioničarski posao. Imati dobru produkciju i čovjeka koji je vodi, imperativ je da event izgleda onako kako treba i pokaže svoj puni potencijal. Od pisanja sinopsisa i pitanja, preko vrhunskih voditelja i besprijekornog tona pa sve do rasvjete i vizuala”, pokušava dočarati Ana i dodaje da, kada se sve navedeno pomnoži s komunikacijom i koordinacijom svih sponzora i sudionika, ne pretjeruje kada kaže da treba autobus ljudi koji će iznijeti ovakvo događanje.

Pripreme za konferenciju počinju odmah po završetku one koja se odradi. Budući da je konferencija zapravo prerasla u cijelu plafformu koja ima i klub te manje evente kroz godinu, rad vezan za WOLF ne prestaje nikad. U agenciji cijele godine rade kako bi priča rasla i razvijala se, no WOLF konferencija cijelom timu predstavlja veliki gušt te ih puni dobrom energijom.

“Prilikom organizacije cijeli je niz izazova, ali to je nešto na što se čovjek navikne i jednostavno se s tim pomiri. Stalno sebi ponavljam: pa kada se dogodilo nešto da nismo riješili – odgovor je nikad. Uz dobar timski rad, uvijek se sve izvuče. Rekla bih da je ta koordinacija programa možda najizazovnija stavka. Puno je ljudi, tema, opcija, termina, svako od njih ima svoj privatni život, različite prioritete”, govori Ana i prebacuje se na WOLF trenutke koji stvaraju najveće uzbuđenje:

“Najuzbudljivije mi je definitivno tik prije nego trebamo početi. Tada imam osjećaj da ću iskočiti iz vlastite kože od sreće i uzbuđenja. Onda kada krene program, samo sjedim u prvom redu i upijam sadržaj. Ne mogu ga se naslušati i nagledati dovoljno. Svake godine imam niz snimki na mobitelu koje znam preslušavati kad mi treba neki vjetar u leđa.”

Konferencija koja inspirira i motivira

Goste biraju na različite načine; uglavnom su to ljudi koji su ih na neki način inspirirali ili impresionirali te bi voljeli poslušati njihovu priču. I teme su svake godine različite pa gledaju koji bi govornici mogli dobro iznijeti temu. Paze da u program WOLF konferencije uklope različite profile; da se među govornicima nađu i ona javnosti manje poznata imena koja rezoniraju s publikom jer se publika s njima može poistovjetiti.

Želimo da ljudi odu doma s tom famoznom energijom te željom i snagom da mogu donijeti nove odluke i promijeniti svoj život na bolje. Ne moraju to uvijek biti drastične promjene, nekad su i one male sasvim dovoljne. Samo bismo željeli da izađu s mišlju – ja to mogu i imam snage za to.

Zanimalo me i kakav je feedback te postoji li priča koja je Ani posebno ostala u sjećanju. Odmah su joj zasuzile oči, kaže mi, jer je mnogo lijepih komentara i poruka. Sve ih sprema u jedan folder, no jedna priča od prošle godine ju je oborila:

“Primam poziv na svoj mobitel (tada je još bio zapisan na službenoj stranici), zove me jedna djevojka i govori kako joj kartica ne može proći na Entriju i možemo li joj poslati ponudu. Vrijeme radnje je dan konferencije, dva sata prije nego što će se otvoriti registracija. Odgovaram joj da može i cure joj šalju ponudu. Ona je došla na konferenciju i, iskreno, niti sam znala tko je to, niti sam je upoznala. Zazvoni mi mobitel u ponedjeljak nakon konferencije, javljam se i, eto, ta ista žena s druge strane. I kaže: “Ajme, Ana, to ste vi.”

Rekoh: “Jesam, recite, kako vam mogu pomoći?”.
I počne plakati. U suzama mi je ispričala da joj je konferencija promijenila život, da je to bila najbolja odluka ikad, da će od te energije živjeti još dugo, da je uživala slušajući sve te priče i da ne može vjerovati da je svima isto. Rekla mi je da joj je sestra kupila ulaznicu da ode na konferenciju i potegnula je preko pola Hrvatske do nas. Moram priznati da je samo taj poziv u tom trenutku bio dovoljan da znam da želim WOLF raditi i dalje.

Ana s timom, ali i oni koji su konferenciju posjetili, WOLF definitivno vide kao projekt koji se širi i raste; što kroz samu konferenciju, a što kroz manje pop-up evente koji se održavaju kroz cijelu godinu. A tu je i WOLF klub.

“Neki je cilj proširiti WOLF izvan granica Hrvatske i kroz cijelu godinu ljudima pružati tu energiju (i konekcije) koji su im potrebni da ostvare svoje snove”, poručila je Ana Rotim.

Za više informacija i detalje o registraciji, posjetite https://wolfconference.eu/.

FOTOGRAFIJE: Tatjana Bukvić

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5