Tvrtka Xiaomi u Zagrebu je u predsjedničkom apartmanu hotela Sheraton predstavila svoj široki portfelj Smart Home i lifestyle IoT uređaja te Smart Living koncept koji u fokus stavlja povezivanje uređaja čiji je cilj osigurati korisnicima pametan način života u modernoj, užurbanoj svakodnevici.
Xiaomi Smart Living
U Smart Home segmentu uzvanici su imali priliku iz prve ruke vidjeti i testirati uređaje iz ukupno šest kategorija – televizija i mediji (projektor, televizija, upravljač za televiziju), usisavači (štapni i robotski usisavači te mini usisavač), ambijentalni uređaji (pročiščivač, ovlaživači, ventilatori, grijalice), kuhinjski uređaji (pekač, blender, kuhalo za vodu i kuhinjski robot), uređaji za rasvjetu (stolna lampa, osvjetljenje za monitor, noćna sobna lampa, noćno svjetlo koje se aktivira pokretom) te pametni uređaji (kamere, pametne utičnice, senzor za otvaranje vrata i prozora, senzor detekcije svjetla.
Nadalje, u lifestyle segmentu uzvanici su mogli vidjeti i testirati uređaje iz ukupno šest kategorija – satovi, vozila (električni skuteri), uredski uređaji (Xiaomi Pad 6, monitori, WiFi pojačivač, wireless tipkovnica i miš, prijenosni pisač, wireless punjač, sat s mjeračem temperature i vlažnosti), uređaji za osobnu njegu (sušilo za kosu, hranilica za životinje, fontana za životinje, brijač, trimmer, četkica za zube, pribor za njegu brade), sportski uređaji (masažni pištolj, pametna vaga) i dodaci (prijenosni zvučnik, mrežni sustav, mašinica za šišanje, pametni hub).
Smart home i lifestyle IoT uređaji dostupni su i mogu se isprobati i u mreži od osam trgovina Xiaomi Storea u Hrvatskoj i Sloveniji, od čega je pet u Hrvatskoj (dvije u Zagrebu i po jedna u Splitu, Rijeci i Osijeku) i tri u Sloveniji (dvije u Ljubljani i jednu u Mariboru).
Smartphone x AioT strategija
Ovo je prvo predstavljanje Xiaomijevog Smart Living koncepta kojim želimo pokazati široki portfelj Xiaomijevih IoT proizvoda i omogućiti prisutnima da iz prve ruke iskuse pametan način života koji Xiaomi postiže zahvaljujući svojoj „Smartphone x AIoT“ strategiji te poslovnoj filozofiji „Inovacija za sve“. U tom okviru, i uz inovativne tehnologije želimo pružiti praktičniji, učinkovitiji i zdraviji način života svakom pojedincu, te omogućiti pametan život za sve, rekao je Goran Mudrovčić, direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju.
Da su IoT proizvodi iznimno popularni među korisnicima diljem svijeta dokazuju i poslovni podaci iz drugog kvartala 2023. godine. Naime, broj spojenih IoT uređaja na Xiaomijevoj AIoT platformi porastao je u 2023. na 654,5 milijuna ili za 24,2 posto u odnosu na 2022. (bez pametnih telefona, tableta i laptopa). Nadalje, broj korisnika koji imaju pet i više priključenih uređaja na AIoT platformi je 13 milijuna ili 27,8 posto više u odnosu na prošlu godinu.
Xiaomi kontinuirano nastavlja sa svojom vizijom „biti prijatelj s korisnicima i ‘najcool’ kompanija u srcima korisnika” pa je i broj mjesečnih korisnika Mi Home App (aplikacije) porastao je 17,1 posto, na njih 82,9 milijuna. Uz navedeno, Xiaomi je posvećen proizvodnji kvalitetnih vrhunskih proizvoda s poštenim cijenama kako bi bili dostupni svima u svijetu. Globalna konuzultantska tvrtka Boston Consulting Group (BCG) uvrstila je Xiaomi na 29. mjesto na listi „50 najinovativnijih kompanija 2023“, što je pomak za dva mjesta na više u odnosu na prošlu, 2022. godinu.
U Xiaomiju vjerujemo da razvoj tehnologije ima snagu da pozitivno preoblikuje načine življenja i funkcioniranja društva koje se kao i poslovanje digitalno transformira. U tome ključnu ulogu ima dobra tehnologija, za što se Xiaomi zalaže od svojih početaka, rekao je Andrzej Gladki, zamjenik generalnog menadžera Xiaomi CEE&Nordics.
FOTOGRAFIJE: PR