novi parfemi, ženski parfemi, muški parfemi, unisex parfemi, cool parfemi, parfem za žene, parfem za muškarce, ženski miris, muški miris, novi miris, parfem za jesen, miris za jesennovi parfemi, ženski parfemi, muški parfemi, unisex parfemi, cool parfemi, parfem za žene, parfem za muškarce, ženski miris, muški miris, novi miris, parfem za jesen, miris za jesen

Pitti Fragranze sajam otkriva nam cool (nove) parfemske brendove za koje vrijedi znati

25.08.2024. | AUTOR: Iva Kordić

Beauty priče
#niche parfemi | #parfemi

Uvijek volimo dobiti preporuku za kvalitetan parfem. Jesen za mnoge znači i potragu za mirisnim novitetima pa smo istražili koji su novi parfemi i brendovi interesantni, a da možda još nisu postali mainstream te da ih ne možemo osjetiti na svakom koraku.

Novi parfemi i brendovi koje vrijedi upoznati

Zgodna adresa za takvo olfaktorno putovanje je Pitti Fragranze, svojevrsni mirisni sajam koji će se sredinom rujna održati u Firenci, a na njemu će biti predstavljeni novi parfemi, kao i niz brendova iz Francuske, Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Španjolske, Indije, Japana, Senegala, Australije… Takva kuracija brendova odličan je način da se upoznaju novi parfemi i brendovi. Neki od njih tek stižu na tržište, a neki postoje već desetljećima, no dosad nisu bili zastupljeni u Europi. Istražili smo i na jedno mjesto stavili devet najzanimljivijih.

novi parfemi, ženski parfemi, muški parfemi, unisex parfemi, cool parfemi, parfem za žene, parfem za muškarce, ženski miris, muški miris, novi miris, parfem za jesen, miris za jesen
Kintsugi Perfumes

BLNDRGRPHY

Novi parfemi s potpisom BLNDGRPHY tek će biti predstavljeni na ovogodišnjem Pitti Fragranze. Brend slavi umjetnost miksologije i mirisa. Poziva na osjetilno putovanje na kojem se isprepliću parfemi i kokteli, stvarajući jedinstveno i opojno iskustvo koje ugađa svim osjetilima. Zamislite mirise poput Patchouli Mojito ili Amber Negroni – to je što nam ovaj novi cool brend priprema.

HUNQ

“Nakon fizički napornog radnog dana, muškarci imaju svoj specifičan miris” – to je misao vodilja od koje polazi nizozemski brend s proizvodnjom u Francuskoj. Osnovao ga je Hyun Yeu koji u svojim parfemima donosi senzualnost i mirise inspirirane različitim muškim profesijama, po kojima su parfemi i dobili ime: Gardener, Barman, Carpenter, Lifeguard, Mechanic…

Hyunova potraga za mirisima “arhetipskog” muškarca bila je potaknuta njegovim vlastitim sjećanjima na mirise ljudi, predmeta, prvih spojeva i beskonačnim nizom sastojaka za parfeme. Hunq mirisi predstavljaju nimalo tradicionalnu mješavinu sastojaka, a iz brenda najavljuju još novih mirisa – ne samo za muškarce, nego i za žene.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli HUNQ (@hunq_amsterdam)

BLACKCLIFF PARFUMS

Stvoren na Barbardosu, ovaj će brend na sajam Pitti Fragranze donijeti mirise karipskog raja. Novi parfemi s potpisom Tomilsona Bynoe, inače rodom s Barbadosa, harmoniziraju note voća, drveća, začina i biljaka, hvatajući prirodne ljepote otoka. Osnivač je u parfeme zaljubljen još od adolescencije, kada mu je postalo jasno koliko velik utjecaj miris ima na vlastitu percepciju. Danas je i kreativni direktor brenda koji slavi unikatnost pojedinca i pruža prepoznatljiv i nezaboravan mirisni potpis.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Refinery Fragrances (@refineryfragrances)

WOHA PARFUMS

Kombinirajući arhitekturu i parfeme, Woha Parfums istražuje odnos između prostora i mirisa. Kolekcija “Arquitectura Liquida” sadrži 10 parfema, od kojih je svaki povezan s jedinstvenim arhitektonskim projektom. Arhitektonska filozofija vidljiva je i u pakiranju i bočicama, čiji dizajn slijedi kompozicijske kriterije klasične arhitekture. Brend vodi Antonio Macía, a pristup brenda nadilazi puko stvaranje parfema i istražuje gdje se miris isprepliće s okolinom, usredotočujući se na metamorfozu arhitekture u miris. Arhitekt je razvio mirisni projekt posvećujući pažnju svakom detalju, od odabira sirovina do preciznog dizajna ambalaže.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Woha Parfums (@woha.parfums)

CORETERNO

Inspiriran punk pjesmama i psihodeličnim putovanjima, Coreterno nudi parfeme s imenima poput Hardkor, Psychedelicious i Mystic Sugar. Ovaj rimski lifestyle brend proizvodi i luksuzni nakit, crpeći inspiraciju iz buntovnih pjesama i renesansne umjetnosti. Osmišljen u Rimu i oživljen na kozmopolitskim ulicama New Yorka, Coreterno je inspiriran misterioznim svijetom kojeg nastanjuju buntovni umjetnici, pjesnici i slikari prošlih vremena.

Pod vodstvom kreativnog direktora Michelangela Brancata, novi parfemi Coreterno predstavljaju prikaze arhetipskih Rock i Pop simbola, portreta iz devetnaestog stoljeća, ilustracija i antiknih gravura. Ti elementi reinterpretirani su s modernim twistom, rezultirajući modernim luksuznim dodacima, parfemima i nakitom koji se sada prodaju u više od 40 zemalja širom svijeta.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Coreterno (@coreterno)

AJMAL

Osnovan 1951. godine, Ajmal je lider u proizvodnji luksuznog mirisnog sastojka ouda, sa sjedištem u Dubaiju. Ova svestrana komponenta odlično se spaja s različitim olfaktivnim notama, a danas u asortimanu imaju više od 300 mirisa. Iz brenda kažu kako njihovi parfemi pričaju priču o nasljeđu, poduzetništvu i strasti. Osnovao ga je Haji Ajmal Aliju, a korijeni Ajmala mogu se pratiti do malog indijskog sela Hojai, odakle Aliju potječe. Njegova se obitelj bavila ratarstvom, no osnivač je to poželio promijeniti te je krenuo u potragu za oudom.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli الصفحة الرئيسية لأجمل للعطور (@ajmalperfumes)

KINTSUGI PERFUMES

Brend je nazvan po japanskoj umjetnosti popravka keramike zlatom, srebrom ili platinom. Uniseks parfemi ekološki su prihvatljivi i izrađeni od održivih eteričnih ulja. Brend je pokrenut 2021., a iza njega stoje dva prijatelja; Martin i Daniel. Povezuje ih dugogodišnje prijateljstvo i hedonistička strast za svime što stimulira osjetila. Inspirirani su japanskom kulturom, gdje je običaj sve raditi precizno, s maksimalnim angažmanom. U parfemima koriste isključivo najkvalitetnija prirodna eterična ulja s jasnim podrijetlom i parfemske molekule od renomiranih proizvođača, iza kojih je stogodišnja povijest.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli K I N T S U G I P E R F U M E S (@kintsugi_perfumes)

STÉPHANE HUMBERT LUCAS

Spajajući umjetnost i mirise, Stéphane Humbert Lucas stvara jedinstvene parfeme inspirirane bojama. Njegovo iskustvo u slikarstvu utječe na njegovo stvaranje “olfaktornih pigmenata”, miješajući različite nijanse u umjetničke parfeme. Kaže kako svako stvaranje počinje s praznim platnom na kojem će se postupno upisivati boje, glazbene note, poezija i slike. Inspiraciju crpi iz slikarstva, književnosti i glazbe te ona nameće ton pri izboru najljepših sirovih materijala iz parfemskog svijeta. Uvjeren da svaka boja ima miris, otkrio je svoju sinesteziju, perceptualni fenomen u kojem stimulacija vida istovremeno pokreće i osjećaj mirisa.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli STEPHANE HUMBERT LUCAS (@stephanehumbertlucas)

RESERVE EN AFRIQUE

Brend iz Senegala predstavlja suštinu afričke divljine. Kolekcija “Afrique Extraordinaire” sadrži sastojke poput vanilije s Madagaskara i irisa s Obale bjelokosti, nudeći senzorno putovanje kroz bogate afričke ekosustave. Iz brenda kažu kako je svaki sastojak pažljivo prikupljen, a zatim majstorski pomiješan u olfaktorno iskustvo koje je veličanstveno kao i krajolik koji ga inspirira. Priča započinje u prirodnom rezervatu smještenom na najzapadnijem dijelu afričkog kontinenta, a Réserve en Afrique je hommage složenoj raznolikosti prirode diljem afričkog kontintenta. Svakom linijom parfema posvećeni su očuvanju prirode, s ciljem da neprestano podržavaju inicijative koje čuvaju ekosustave i štite divlje životinje.

FOTOGRAFIJE: Instagram

NASLOVNA FOTOGRAFIJA: Instagram @kintsugi_perfumes

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5