Uvijek volimo dobiti preporuku za kvalitetan parfem. Jesen za mnoge znači i potragu za mirisnim novitetima pa smo istražili koji su novi parfemi i brendovi interesantni, a da možda još nisu postali mainstream te da ih ne možemo osjetiti na svakom koraku.
Novi parfemi i brendovi koje vrijedi upoznati
Zgodna adresa za takvo olfaktorno putovanje je Pitti Fragranze, svojevrsni mirisni sajam koji će se sredinom rujna održati u Firenci, a na njemu će biti predstavljeni novi parfemi, kao i niz brendova iz Francuske, Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Španjolske, Indije, Japana, Senegala, Australije… Takva kuracija brendova odličan je način da se upoznaju novi parfemi i brendovi. Neki od njih tek stižu na tržište, a neki postoje već desetljećima, no dosad nisu bili zastupljeni u Europi. Istražili smo i na jedno mjesto stavili devet najzanimljivijih.
BLNDRGRPHY
Novi parfemi s potpisom BLNDGRPHY tek će biti predstavljeni na ovogodišnjem Pitti Fragranze. Brend slavi umjetnost miksologije i mirisa. Poziva na osjetilno putovanje na kojem se isprepliću parfemi i kokteli, stvarajući jedinstveno i opojno iskustvo koje ugađa svim osjetilima. Zamislite mirise poput Patchouli Mojito ili Amber Negroni – to je što nam ovaj novi cool brend priprema.
HUNQ
“Nakon fizički napornog radnog dana, muškarci imaju svoj specifičan miris” – to je misao vodilja od koje polazi nizozemski brend s proizvodnjom u Francuskoj. Osnovao ga je Hyun Yeu koji u svojim parfemima donosi senzualnost i mirise inspirirane različitim muškim profesijama, po kojima su parfemi i dobili ime: Gardener, Barman, Carpenter, Lifeguard, Mechanic…
Hyunova potraga za mirisima “arhetipskog” muškarca bila je potaknuta njegovim vlastitim sjećanjima na mirise ljudi, predmeta, prvih spojeva i beskonačnim nizom sastojaka za parfeme. Hunq mirisi predstavljaju nimalo tradicionalnu mješavinu sastojaka, a iz brenda najavljuju još novih mirisa – ne samo za muškarce, nego i za žene.
BLACKCLIFF PARFUMS
Stvoren na Barbardosu, ovaj će brend na sajam Pitti Fragranze donijeti mirise karipskog raja. Novi parfemi s potpisom Tomilsona Bynoe, inače rodom s Barbadosa, harmoniziraju note voća, drveća, začina i biljaka, hvatajući prirodne ljepote otoka. Osnivač je u parfeme zaljubljen još od adolescencije, kada mu je postalo jasno koliko velik utjecaj miris ima na vlastitu percepciju. Danas je i kreativni direktor brenda koji slavi unikatnost pojedinca i pruža prepoznatljiv i nezaboravan mirisni potpis.
WOHA PARFUMS
Kombinirajući arhitekturu i parfeme, Woha Parfums istražuje odnos između prostora i mirisa. Kolekcija “Arquitectura Liquida” sadrži 10 parfema, od kojih je svaki povezan s jedinstvenim arhitektonskim projektom. Arhitektonska filozofija vidljiva je i u pakiranju i bočicama, čiji dizajn slijedi kompozicijske kriterije klasične arhitekture. Brend vodi Antonio Macía, a pristup brenda nadilazi puko stvaranje parfema i istražuje gdje se miris isprepliće s okolinom, usredotočujući se na metamorfozu arhitekture u miris. Arhitekt je razvio mirisni projekt posvećujući pažnju svakom detalju, od odabira sirovina do preciznog dizajna ambalaže.
CORETERNO
Inspiriran punk pjesmama i psihodeličnim putovanjima, Coreterno nudi parfeme s imenima poput Hardkor, Psychedelicious i Mystic Sugar. Ovaj rimski lifestyle brend proizvodi i luksuzni nakit, crpeći inspiraciju iz buntovnih pjesama i renesansne umjetnosti. Osmišljen u Rimu i oživljen na kozmopolitskim ulicama New Yorka, Coreterno je inspiriran misterioznim svijetom kojeg nastanjuju buntovni umjetnici, pjesnici i slikari prošlih vremena.
Pod vodstvom kreativnog direktora Michelangela Brancata, novi parfemi Coreterno predstavljaju prikaze arhetipskih Rock i Pop simbola, portreta iz devetnaestog stoljeća, ilustracija i antiknih gravura. Ti elementi reinterpretirani su s modernim twistom, rezultirajući modernim luksuznim dodacima, parfemima i nakitom koji se sada prodaju u više od 40 zemalja širom svijeta.
AJMAL
Osnovan 1951. godine, Ajmal je lider u proizvodnji luksuznog mirisnog sastojka ouda, sa sjedištem u Dubaiju. Ova svestrana komponenta odlično se spaja s različitim olfaktivnim notama, a danas u asortimanu imaju više od 300 mirisa. Iz brenda kažu kako njihovi parfemi pričaju priču o nasljeđu, poduzetništvu i strasti. Osnovao ga je Haji Ajmal Aliju, a korijeni Ajmala mogu se pratiti do malog indijskog sela Hojai, odakle Aliju potječe. Njegova se obitelj bavila ratarstvom, no osnivač je to poželio promijeniti te je krenuo u potragu za oudom.
KINTSUGI PERFUMES
Brend je nazvan po japanskoj umjetnosti popravka keramike zlatom, srebrom ili platinom. Uniseks parfemi ekološki su prihvatljivi i izrađeni od održivih eteričnih ulja. Brend je pokrenut 2021., a iza njega stoje dva prijatelja; Martin i Daniel. Povezuje ih dugogodišnje prijateljstvo i hedonistička strast za svime što stimulira osjetila. Inspirirani su japanskom kulturom, gdje je običaj sve raditi precizno, s maksimalnim angažmanom. U parfemima koriste isključivo najkvalitetnija prirodna eterična ulja s jasnim podrijetlom i parfemske molekule od renomiranih proizvođača, iza kojih je stogodišnja povijest.
STÉPHANE HUMBERT LUCAS
Spajajući umjetnost i mirise, Stéphane Humbert Lucas stvara jedinstvene parfeme inspirirane bojama. Njegovo iskustvo u slikarstvu utječe na njegovo stvaranje “olfaktornih pigmenata”, miješajući različite nijanse u umjetničke parfeme. Kaže kako svako stvaranje počinje s praznim platnom na kojem će se postupno upisivati boje, glazbene note, poezija i slike. Inspiraciju crpi iz slikarstva, književnosti i glazbe te ona nameće ton pri izboru najljepših sirovih materijala iz parfemskog svijeta. Uvjeren da svaka boja ima miris, otkrio je svoju sinesteziju, perceptualni fenomen u kojem stimulacija vida istovremeno pokreće i osjećaj mirisa.
RESERVE EN AFRIQUE
Brend iz Senegala predstavlja suštinu afričke divljine. Kolekcija “Afrique Extraordinaire” sadrži sastojke poput vanilije s Madagaskara i irisa s Obale bjelokosti, nudeći senzorno putovanje kroz bogate afričke ekosustave. Iz brenda kažu kako je svaki sastojak pažljivo prikupljen, a zatim majstorski pomiješan u olfaktorno iskustvo koje je veličanstveno kao i krajolik koji ga inspirira. Priča započinje u prirodnom rezervatu smještenom na najzapadnijem dijelu afričkog kontinenta, a Réserve en Afrique je hommage složenoj raznolikosti prirode diljem afričkog kontintenta. Svakom linijom parfema posvećeni su očuvanju prirode, s ciljem da neprestano podržavaju inicijative koje čuvaju ekosustave i štite divlje životinje.
FOTOGRAFIJE: Instagram
NASLOVNA FOTOGRAFIJA: Instagram @kintsugi_perfumes