melem FMelem M

Melem i Bipa za #nepobjedive žene: Predstavljena je posebna kolekcija s društveno odgovornim ciljem

01.09.2023. | AUTOR: After5

Modne i beauty priče | Beauty priče
#Melem

BIPA je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i kampanji #nepobjedive koja za cilj ima osnaživanje žena. Melem već 45 godina njeguje žene, komunicira svakodnevno s njima i razumije njihove potrebe. U Bipa Backstageu predstavljena je sinergija dvaju brendova u obliku posebne njegujuće kolekcije namijenjene ženama, simboličnog imena – Melem LOVES Women.

Luksuzna, ružičasta pakiranja skrivaju bogate formulacije, posebno nježnog, ugodnog mirisa. A suradnja ima i društveno odgovoran cilj. Kupnjom svakog proizvoda iz kolekcije, Melem i Bipa podržavaju s 50 centi #nepobjedive žene. Sredstva se odvajaju u fond, a natječaj za prijavu projekata otvorit će se u studenom 2023. godine. Melem LOVES Women kolekciju ekskluzivno potražite u svim Bipa prodavaonicama. 

Iris Cekuš, Josipa Krešić i Pamela Badžek
Antonela Golobić i Patricia Vodopija

‘Ne sudi nas po boji’

U Bipa Backstageu predstavljena je suradnja s Melemom, domaćim brendom kozmetike bogate, 45 godina duge tradicije njege. Rezultat je nova, posebna kolekcija, simboličnog imena Melem LOVES Women, koja donosi šest proizvoda u neodoljivo ružičastim, luksuznim pakiranjima za #nepobjedive žene. Naime, kolekcija namijenjena ženama ima i društveno odgovoran karakter jer osim što njeguje i štiti osjetljivu kožu, ujedno prikuplja od svakog prodanog proizvoda 50 centi u fond #nepobjedive. Za njih će biti otvoren natječaj krajem studenog, a moći će aplicirati sve žene čije ideje ili projekti unaprjeđuju okruženje, tj. zajednicu i živote drugih žena.

Želimo inspirirati i ohrabriti, prvenstveno žene, ali i sve ostale, da pronađu vlastitu snagu unutar sebe – budu autentični, ne stavljaju se u okvire koje društvo nameće, postave granice tamo gdje smatraju da ih treba biti, a sruše one koje im ne služe. Prava snaga leži u autentičnosti – ako vjerujete u sebe, u svemu čega se uhvatite bit ćete #nepobjedivi, poručuju iz Bipe. 

Nina Slišković Goleš, Željka Mojzeš, Anamari Halilović, Tea Matoš

“Ne sudi nas po boji” prepoznat je slogan Bipine kampanje od strane ženskog, Melem tima koji je prepoznao #nepobjedive vrijednosti i kreirao nježnu, romantičnu, a opet snažnu, jedinstvenu i uočljivu kolekciju koja se naslanja na komunikacijske poruke i vrijednosti koje Bipa promiče.

Melem podržava #nepobjedive žene, njihove ideje, odvažnost, snagu i spretnost, sve atribute koji se ocrtavaju i u svim našim proizvodima jer većinu Melem tima čine upravo takve, #nepobjedive žene, poručuju iz Melema.

Jelena Petrović

Kolekcija Melem LOVES Women

Čarobna kolekcija simboličnog imena Melem LOVES Women dostupna je ekskluzivno u Bipa prodavaonicama, a donosi poznate Melem formulacije bogate, njegujuće teksture i neodoljivo šarmantnog, cvjetnog mirisa koji nadahnjuje ženu da neustrašivo gleda i korača kroz život. Melem LOVES Women kolekcija zato donosi one proizvode koje žene obožavaju i bez kojih ne mogu zamisliti svoje male rituale opuštanja – balzam za usne, nježni gel za tuširanje, losion za tijelo, kremu za ruke, deo roll-on, ali i bogati balzam za ciljanu njegu suhe, osjetljive kože. Razigranog, šarmantnog, cvjetnog mirisa, ova kolekcija uz to što njeguje ujedno ima i društveno odgovornu ulogu. 

Od svakog prodanog Melem LOVES Women proizvoda, Melem i Bipa odvajaju 50 centi u fond #nepobjedive. Natječaj za prijavu projekata za donaciju bit će otvoren u studenom, a preduvjet će biti da za isti aplicira žena te da donirana sredstva unaprjeđuju okruženje u kojem žive i rade #nepobjedive žene. Više informacija o inicijativi bit će priopćeno na službenim mrežnim stranicama Bipe i Melema početkom studenog.

Potražite Melem LOVES Women u svim Bipa trgovinama i pružite podršku snažnim ženama!

FOTOGRAFIJE: PR

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5