Humor s dobrim razlogom, možda je najbolji opis sada već kultnih Jajopera, koji iz godine u godinu privlače podjednaku pozornost muške i ženske publike, a naročito u studenom kada se obilježava Movember.
Pojava Jajopera na tržištu
Prošlo je sigurno par godina otkako su mi tubice ovog simpa proizvoda s bitnom porukom i s potpisom Biobaze prvi put došle na redakcijski stol. Dominantno ženska redakcija na prvu je bila izuzetno zabavljena, naročito činjenicom da se jedan brend odlučio izbaciti na tržište proizvod s tako, ajmo to reći, odvažnim imenom. Sjećam se još uvijek da je sve što nas je tad zanimalo bilo hoće li proizvod zaživjeti, prodajno i konceptualno, i hoće li ga frajeri doista početi koristiti. Pokazalo se da inicijalne sumnje uopće nismo trebale imati, jer Jajoper je danas sjajno prihvaćen drogerijski proizvod; proizvod koji ima vjernu publiku, ali i prenosi jednu uistinu bitnu priču.
Svi smo trenutno u fazi Movembera i viđamo mnogo proizvoda, usluga i sadržaja koji se predstavljaju i nude publici. Znamo da je marketinški gledano ovo područje godine izuzetno aktivno i da mnogi uskaču na taj vlak, što u slučaju osvještavanja muške publike na pregled i samopregled radi prevencije ili dovoljno ranog uočavanja raka testisa može biti samo dobra stvar, zar ne? No, meni će simbol Movembera uvijek biti upravo Jajoper, gel za intimnu njegu muškaraca koji je svojim šaljivim imenom šarmirao publiku, ali i postao dio stalne postave u kupaonicama mnogih muškaraca. Zadnjih godina pričala sam s nekolicinom njih, i o Jajoperu su uvijek pričali s oduševljenjem, ne samo zbog poruke koju nosi, već i kvalitete samog proizvoda.
Podizanje svijesti o karcinomu testisa
Bila je 2018. godina, kada se tim Biobaze odlučio na svoj način posvetiti Movemberu i ponuditi publici ne samo kozmetiku, već i temu za razmišljanje. A ta tema je karcinom testisa, sve veći javno-zdravstveni problem koji pogađa vrlo mlade muškarce. Kako će nam reći iz brenda oni upućeni u problematiku, iz godine u godinu statistike su poražavajuće. Karcinom testisa pogađa svakog 300. muškarca vrlo mlade životne dobi, od svega 15 do 35 godina. Ako se otkrije u ranoj fazi, ovaj karcinom je lječiv neinvazivnim metodama koje ne utječu na reproduktivno zdravlje.
Operite s razlogom
Kako se približiti muškoj publici i potaknuti ih da razmišljaju o kozmetici ne samo zato jer im je ona nužno potrebna pa će zgrabiti prvi gel za tuširanje s police u dućanu, već i zato što nosi važnu poruku koja će ih potaknuti na zdravstveni pregled i brigu za vlastitu dobrobit? Biobazin tim znao je da mora napraviti nešto šašavo što će natjerati ljude da zastanu, na prvu se nasmiju, a na drugu doznaju više o pozadini proizvoda i kontekstu priče koju donose. Otuda Jajoper, prirodni proizvod za intimnu njegu, koji i ove godine apelira na mušku populaciju s hashtagom #operitesrazlogom.
Pametno ih čuvam, još je jedna poruka koja nam dolazi s ovih ambalaža, a koja pokazuje da svrha ovog proizvoda nije nimalo komična niti isključivo povezana s higijenom intimnog područja. Biobaza je svakog studenog, ali i u ostatku godine, s obzirom da su Jajoperi uvijek dostupni na policama, u misiji osvještavanja svojih kupaca, kao i onih koji će to tek postati zahvaljujući Jajoperu, o raku testisa, koji se najčešće napipa kao kvržica na testisu.
Zašto je važno biti redovit sa (samo)pregledima? Jer bolest, kao u slučaju drugih rakova, može uznapredovati i metastazirati. Prognoze su puno bolje ukoliko se otkrije na vrijeme, a ovaj tip raka srećom ima visoku stopu izliječenja. No, kada biste pravovremenom reakcijom mogli postići već i samu prevenciju bolesti, razmislite o tome koliko bi vam život bio kvalitetniji i bezbrižniji.
Jajoperi na policama drogerija
Vratimo li se na sami proizvod, on svoj highlight ima upravo ovog mjeseca, a u sve dm, Bipa i Müller prodavaonice stigla je njegova nova, šesta kolekcija. Jajoper je inače posebno osmišljen od muškog dijela tima Biobaza prirodne kozmetike, koji je poželio stvoriti nešto za svakodnevnu njegu muškaraca, točnije njihovog intimnog područja.
Zato se u novoj Jajoper kolekciji nude tri proizvoda koja će zasigurno izmamiti osmijeh na lice. U svim dm, Bipa i Müller prodavaonicama će vas dočekati vibrantan, biljno-voćni Mixologist – za sve one koji vješto miješaju kroz džepove, ali nisu nepristojni – oni samo brinu o svom zdravlju. Pa jedan osvježavajući Sportsman – za sve one koji obožavaju fizičke aktivnosti, ali pritom jako paze na svježinu. I jedan najnježniji, Melem – za sve one kojima trebaju trenuci beskompromisne nježnosti. Za svakoga ponešto, a za sve zajedno apel da barem jednom mjesečno posvete detaljnu pozornost zdravlju svog intimnog područja.
A kako bi zadržali svježinu i mirisnost tijekom cijelog dana, Biobaza ovog Movembera predstavlja i Sportsman kolekciju koja uključuje 2u1 gel za tuširanje i pranje kose, te dezodoranse u roll-onu i sticku. Osvježavajuća kombinacija mirisa kadulje i slatke naranče čini čudo na koži, a ujedno njeguje i omekšava, dok kosi vraća lepršavost i prirodan sjaj. Nenametljiv miris svježine zasigurno vas neće ostaviti ravnodušnim te će vas motivirati da stalno budete aktivni. Jer krilatica «u zdravom tijelu, zdrav duh» savršeno odgovara baš ovom Movemberu, ali i svakom drugom mjesecu s obzirom na to da bi nam zdravlje i blagostanje trebalo biti na prvome mjestu.
Plaćeno partnerstvo s tvrtkom Biobaza
Fotografije: Pexels, Biobaza