Britanska dizajnerica Clare Waight Keller radila je u mnogim vrhunskim svjetskim modnim kućama i bila je kreativna direktorica nekih od najpoznatijih luksuznih brendova u Londonu i Parizu (Chloé, Givenchy…), gdje je nadgledala ready-to-wear i couture kolekcije. Na početku pandemije izašla je iz modne kuće Givenchy, a po završetku pandemije našla se bez stalnog angažmana, no ubrzo ju je na sastanak pozvao Yukihiro Katsuta, voditelj istraživanja i razvoja za Uniqlo i čovjek odgovoran za pokretanje partnerstva s Jil Sander. Zajedno su stvorili sasvim novi brend unutar Uniqla: UNIQLO : C, čija prva kolekcija u prodaju dolazi ovog tjedna, u petak, 15. rujna.

Yukihiro je proučavao mnogo dizajnera, no Clare ga je zaintrigirala načinom na koji stvara “sjajnu odjeću sa ženskom esencijom”. Njene kolekcije oduvijek su bile naklonjene modernoj ženi, bilo da je stvarala fluidne siluete i ženstvenu boho-chic estetiku u kući Chloé ili je za Givenchy dizajnirala sofisticirane, suptilno seksipilne i smart luxury komade koji već na prvi pogled opravdavaju svoju paprenu cijenu.



Uniqlo : C kolekcija
Suradnja dizajnerice i brenda Uniqlo počela je uspješno: “Stvarajući zajedno, shvatili smo da kolekcija izgleda toliko snažno kao jedna priča, pa smo zaključili da bi se možda mogla razviti u zasebnu modnu marku.” Uniqlo : C debitira 15. rujna u više od 1500 Uniqlo trgovina diljem svijeta i u web shopu brenda.
Clare je za cilja imala stvaranje garderobe satkane od chic osnovnih stvari za modernu ženu koja se lako seli iz grada na selo i obrnuto. Chic, svestrani komadi koji se pojavljuju u kolekciji stvoreni su za energiju modernog života.



Bezvremenski komadi redefinirani su u znaku predimenzioniranih i fluidnih silueta u modernim tkaninama, a debitantska UNIQLO : C kolekcija simbolizira energiju i sofisticiranost moderne žene koja je uvijek u pokretu.
Kolekcija u prodaju stiže u petak, 15. rujna.
Galerija
FOTOGRAFIJE: Uniqlo