Tko su Yoann et Marco, kreativci koji stoje iza uspješnog Jacquemus marketinga?

22.11.2025. | AUTOR: Iva Marušić

Modne i beauty priče | Modne priče
#moda | #Jacquemus

U suvremenoj modi, marketing je odavno prestao biti tek popratna aktivnost brendova, a to znaju kreativci iza agencije Yoann et Marco. Doista, marketing je danas jednako važan kao dizajn, a mnogi bi vam rekli čak i važniji. Estetika se danas konzumira brže nego što je moguće proizvesti novu kolekciju, stoga način na koji modni brend komunicira određuje njegovo mjesto u kulturi. U tom smislu značaja marketinga u modi nema boljeg primjera nego što je francuski modni brend Jacquemus koji je preoblikovao način na koji razumijemo luksuz, vizualnu komunikaciju i marketing u modnoj industriji. Njegov uspjeh leži u činjenici da je od svojih kampanja, vizuala i narativa stvorio mjesto u kojem želite živjeti, bez obzira kupujete li odjevne predmete brenda ili samo uživate u njihovim fotografijama na Instagramu.

Marketing brenda Simonea Portea Jacquemusa počiva na kadrovima koji se doimaju kao kakav mediteranski film: sunce, boje, iscenirani kadrovi poput Sorrentinovih, koji djeluju spontano, a ipak su savršeno orkestrirani. U kampanjama brenda nikad se ne radi o izdvojenim odjevnim predmetima, već su oni utkani u atmosferu i vizualni narativ koji služi kao dijalog između brenda i publike. Upravo takva sposobnost da se emocija pretvori u vizual, da običan trenutak postane toliko poželjan, pokazuje zašto je marketing postao jedan od najvažnijih alata u suvremenoj modi. A u središtu vizualnog univerzuma toliko obožavanog brenda Jacquemus stoje dva brata, vlasnici marketinške agencije koju su nazvali svojim imenima – Yoann et Marco.

Yoann et Marco
Yoann et Marco

Yoann et Marco

Agencija Yoann et Marco nije nastala kao tipičan kreativni studio, već iz razvijene suradnje dvojice braće – Yoanna i Marca Maestrija – čija je kreativna kemija s Jacquemusom postala jedan od najvažnijih estetskih doprinosa modernoj modi. Marco je, uz to, suprug Simona Portea Jacquemusa, što čitav odnos čini ne samo profesionalnim, nego i duboko intimnim. Upravo je ta povezanost, čini se, omogućila da se vizualni identitet brenda razvija u smjeru koji nije vođen osjećajem i osobnom estetikom.

Yoann et Marco

Braća Maestri kreatori su one Jacquemus estetike kojoj se svi toliko želimo približiti. Kroz svaki kadar se uvijek osjeća ista lakoća, isti humor, isti optimizam. Komunikacija djeluje toliko prirodno, čak i kad znamo da iza nje stoji tjednima planirana produkcija.

Zašto je marketing brenda Jacquemus toliko uspješan?

Jacquemus je uspio postići ono što mnogi brendovi desetljećima pokušavaju: stvoriti globalno prepoznatljiv identitet bez oslanjanja na takozvano agresivno brendiranje. Njegov vizualni jezik postao je toliko definiran da je dovoljan detalj da publika odmah prepozna čiji rad stoji iza tih kadrova.

Ključ uspjeha leži u tome što Jacquemus ne komunicira proizvode izolirano, nego gradi čitav životni stil. Kampanje uvijek prikazuju realne situacije, neispeglane trenutke i atmosferu koja djeluje dokumentarno, čak i kad je pažljivo režirana. Time se brend približava publici na način koji je rijedak u luksuznoj industriji. Umjesto distance, odabire pristupačnost, a umjesto klasične glamurozne produkcije, osjećaj spontanosti. Braća Maestri takav pristup pretaču u vizuale koji su jednostavni, toliko poželjni i koji će vam odmah privući pažnju, što je izuzetno važno u zagušenom digitalnom krajoliku.

View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Osim estetike, Jacquemus je pionir i u razumijevanju društvenih mreža. Jer, dok su drugi luksuzni brendovi dugo zadržavali sterilnu, ispoliranu komunikaciju koja nerijetko djeluje iznimno distancirano, Jacquemus je brend koji je prvi uveo ležernost, humor i interakciju s publikom. Objave koje se temelje na behind the scenes trenucima ili detaljima iz privatnog života, donijele su mu publiku koja se ne ponaša kao promatrač, nego kao sudionik. Upravo ta uključenost – komentiranje, dijeljenje, reinterpretiranje sadržaja – stvorila je fenomen u kojem komunikacija je takva da brend stvara sadržaj, a publika ga pretvara u zajednicu.

Yoann et Marco
Yoann et Marco

Yoann et Marco i drugi brendovi

Iako je Jacquemus i dalje njihov najpoznatiji klijent, agencija Yoann et Marco radi i za niz drugih prestižnih brendova i kulturnih projekata. Među njihovim klijentima su Belmond, Liu Jo, Messika, Prada, Zara, K-Way, Amina Muaddi, Derenava Art, Valentino, Rains, Carven te brojni drugi. Njihov rad pokriva širok spektar: od modnih kampanja i luksuznih proizvoda do lifestyle brendova, pa i umjetničkih inicijativa. Svaki projekt stoga zahtijeva prilagođeni pristup strategiji, sadržaju i vizualnoj prezentaciji.

Yoann et Marco
Yoann et Marco

Agencija Yoann et Marco je poznata po tome što brendovima pomaže da razviju prepoznatljiv vizualni identitet i koherentnu digitalnu komunikaciju. Umjesto da nameću vlastiti stil, Yoann et Marco oblikuju strategije koje pojačavaju osobnost klijenta, optimiziraju prisutnost na društvenim mrežama, kreiraju kampanje i sadržaj te vode community management i influencer suradnje. Takav pristup omogućava brendovima da ostanu relevantni i da učinkovito komuniciraju sa svojom publikom, a da pritom zadrže svoj autentični glas.

Yoann et Marco: Budućnost marketinga u modi

U konačnici, jedno je jasno: brendovi koji doista oblikuju industriju više se ne razlikuju samo odjevnim komadima, već tonom, osobnosti i sposobnosti da uspiju stvoriti trenutke koji će doprijeti do publike. Pariški Jacquemus je jedan od onih koji uspijeva u tome i koji pomiče granice kreativne komunikacije u industriji. Također, jasno je da njegov vizualni rukopis danas proučavaju brendovi svih veličina, do toga da ga mnogi pokušavaju i imitirati.

Ipak, i najpoželjnija estetika pada u vodu bez ljudi koji je znaju pretvoriti u priču, a u ovom slučaju to su Yoann i Marco Maestri. Inteligentno vođena komunikacija, jasno definirana emocionalna paleta i prisutnost dizajnera koji razumije važnost vlastitog imidža, to je ključ uspjeha relevantnog francuskog brenda. Simon Porte Jacquemus, osim što je vlasnik i dizajner svoje modne kuće, istovremeno je i najuvjerljiviji ambasador brenda. To je formula koju brojni brendovi pokušavaju preslikati, ali rijetko kome uspijeva postići takav stupanj vjerodostojnosti.

Ako je posljednje desetljeće pripadalo brendovima koji su znali stvoriti prepoznatljiv vizualnu estetiku, iduće će pripasti onima koji znaju izgraditi odnos. Modna publika svakako želi brendove koji djeluju blisko, komunikaciju koja djeluje poput svakodnevice, a ne poput komercijalne produkcije.

FOTOGRAFIJE: Instagram (@yoannetmarco)

POVEZANI ČLANCI
©2025 after5