Nagrade Grand PRix HUOJ-a osvojila su 23 komunikacijska projekta. Titulu Najbolje agencije 17. Grand PRixa ponijela je agencija 404, Marko Babić postumno je proglašen Komunikatorom 2023. godine, a Dubravka Jusić primila je Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke odnosa s javnošću.
Komunikatorom 2023. godine postumno je proglašen arhitekt i stručnjak za marketing Marko Babić. Objavljeno je to na svečanosti nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Babić je tijekom svoje dvogodišnje borbe sa sarkomom otvoreno govorio o svojoj bolesti te poticao oboljele od raka, članove njihovih obitelji i sve ostale na optimizam.
„Ovaj je Zagrepčanin donio odluku da neće šutjeti o svojem životu s bolešću te je na humorističan način dijelio svoju svakodnevnicu. Otvoreno je govorio o svojem životu, problemima, strahovima, nadanjima, dijagnozi, bolesti, partnerici, djeci. O sebi“, naveo je u obrazloženju nagrade žiri 17. Grand PRixa HUOJ-a.
Babić je putem društvenih mreža svoje misli dijelio s 40 tisuća ljudi, a napisao je i knjigu Putovanje zvano igra koja ohrabruje one koji kroče putem kojim je on kročio.
„Ovih sam dana negdje pročitala da je netko napisao: ‘Marko je bio školski primjer dobrog čovjeka.’ I zaista je to bio. Kada je dobio pažnju i glas, koristio ih je na najbolji mogući način šireći ljubav, optimizam i nadu. Marka više nema, ali ja mislim da je uvijek tu i da se način na koji djeluje, nije smanjio. On čak svakim danom sve više raste“, kazala je Tina Biloglav, partnerica Marka Babića koja je u njegovo ime, u društvu njegove sestre Ive Babić, preuzela nagradu. Dodala je da bi Marko nagradu sigurno posvetio Lei, svojoj prijateljici po dijagnozi koja trenutačno vodi bitku život, te ostalim herojima s onkoloških odjela bolnica.
Komunikator godine jedna je od posebnih nagrada Grand PRixa HUOJ-a. Ona se dodjeljuje osobi ili skupini koja se, iako joj komunikacija nije struka, u prethodnoj godini istaknula njezinom izvrsnošću. Uz Babića u konkurenciji za nagradu bili su Let 3, Toni Milun i Ida Prester.
Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke odnosa s javnošću uručen je direktorici Identiteta i komunikacija Zagrebačke banke Dubravki Jusić.
Najuglednija nagrada za odnose s javnošću u Hrvatskoj dodijeljena joj je zbog njezina doprinosa razvoju struke u Hrvatskoj, ali i na međunarodnoj razini. Bogato iskustvo stekla je radeći kao direktorica Korporativnih komunikacija Vipneta (danas tvrtke A1 Hrvatska), direktorica Korporativnih komunikacija Mobilkom Austria Grupe (danas Telekom Austria Grupe), direktorica Internih komunikacija A1 telekoma u Austriji, direktorica Međunarodnih internih komunikacija Telekom Austria Grupe za osam zemalja te izvršna direktorica Marketinga Fortenova grupe.
„U 17 godina svojeg profesionalnog rada bila je odgovorna za stratešku komunikaciju, odnose s javnošću, razvoj korporativne kulture, pozicioniranje brenda i imidža, društveno odgovorno poslovanje, internu komunikaciju i kriznu komunikaciju. Prošla je sve faze u kojima se nalazi jedna korporacija: start up faza, ubrzani rast na tržištu, integracije i reorganizacije, restrukturiranje, upravljanje promjenama… Svojim predanim radom i entuzijazmom bila je glavni pokretač novih projekata i uvijek je pomicala granice struke. Neposrednom komunikacijom, kako s upravom, tako i sa zaposlenicima, uvijek je bila primjer interne komunikacije. Pozicija članice Izvršnog odbora International Association Business Communicators i regionalne direktorice European Association of Communication Directors te mnogobrojna domaća i međunarodna priznanja za strateško komuniciranje, internu komunikaciju i angažiranost zaposlenika, pozicioniranje brenda i društveno odgovorno poslovanje samo su potvrda njezine uspješnosti i u međunarodnoj profesionalnoj zajednici”, istaknuo je Alan Bahorić, savjetnik za stratešku komunikaciju Hrvatske gospodarske komore i predsjednik žirija 17. Grand PRixa HUOJ-a.
Dodao je da je Dubravka Jusić kao predsjednica HUOJ-a u dva mandata, od 2007. do 2015. godine, znatno doprinijela radu same Udruge. U okviru Udruge pokrenula je izdavaštvo, ojačala profesionalizaciju struke te sudjelovala u utemeljenju nagrade Grand PRix HUOJ-a.
„Uvijek sam se trudila punim srcem i s mnogo entuzijazma da u svaku aktivnost koju smo radili u Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću, dam cijelu sebe. Imala sam sjajne kolege u različitim tijelima HUOJ-a koji su pronalazili vrijeme i inspiraciju kako bi znanje prenijeli dalje, kao i članove timova s kojima sam kreirala i realizirala uspješne projekte te upravljala komunikacijom u različitim kompanijama. Jako mi je važno pomicati granice, podizati profesionalne standarde u struci, promicati edukaciju te nesebično dijeliti znanje. Zahvaljujem žiriju što je to prepoznao“, kazala je Dubravka Jusić primajući nagradu od predsjednika HUOJ-a Marija Aunedija Medeka.
Najboljom agencijom 17. Grand PRixa proglašena je agencija 404. Tu je prestižnu titulu agencija 404 osvojila sedmi put. Ona je s ovogodišnje svečanosti otišla s čak šest nagrada Grand PRix HUOJ-a.
Po dvije su nagrade Grand PRix na ovogodišnjoj svečanosti osvojili Hrvatski Telekom, CTA komunikacije i Millenium promocija.
U završnicu izbora za nagrade Grand PRix HUOJ-a ušlo je 46 od 70 prijavljenih komunikacijskih projekata. Na kraju su nagrađena 23 komunikacijska projekta u osam kategorija. Ovisno o bodovima koje im je dodijelio žiri, oni koji su te projekte osmislili i ostvarili, dobili su zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu.
Program je vodila Ida Prester.
FOTOGRAFIJE: PR