Božićni domjenak postao je neizostavan dio obilježavanja kraja uspješne poslovne godine u blagdanskom okruženju. Bilo da se radi o domjencima koje tvrtke organiziraju za svoje zaposlenike ili o partyjima kojima tvrtke žele nastaviti njegovati odnose s klijentima, organizacija takvih evenata mora “pasti na nečija leđa”.
Organizacija bilo kakvog eventa ozbiljan je posao, vrlo zahtjevan i iscrpan, a nerijetko za njega biva zadužena samo jedna osoba. Njoj to, najčešće, nije primaran posao pa u predbožićno vrijeme, umjesto uživanja, proživljava organizacijski stres. Tu u priču uskače ekipa koja stoji iza projekta BožićniDomjenak.com. Odlučili su pomoći tvrtkama, rasteretiti već opterećene zaposlenike i ponuditi tvrtkama organizaciju božićnih domjenaka po principu ključ u ruke.
Tko čini ekipu zaduženu za bezbrižan božićni domjenak?
Tim iza projekta Božićni domjenak čini višečlana ekipa s dugogodišnjim iskustvom u organizaciji evenata: event managerica Maja Dujlović Reljanović i producentica Sabrina Herak Smoković. Zadužene su za vođenje projekta, dok umjetnički dio tima čine Maja, Nevena i Benjamin iz event dizajn tvrtke Mali party.
“Svi redom smo zaljubljenici u božićni duh i čaroliju, lampice, šljokice, toplinu i blještavilo blagdanske atmosfere. Upravo smo zato na ove predbožićne dane odlučili udružiti snage produkcije i dizajna, spojiti strast i vještine te ponuditi tržištu nešto novo”, kažu.
Projekt funkcionira tako da klijentima ne pristupaju s gotovim ponudama, već polaze od njihovih želja koje zatim zajednički oblikuju u božićni domjenak za pamćenje.
“Ono što je posebno i drugačije u našem pristupu jest ispunjavanje upitnika koji je prvi korak u upoznavanju klijenta i generiranja inicijalne ponude.“
“Nakon ispunjavanja upitnika, nastavljamo dogovarati detalje, precizirati želje i tako dolazimo do idealnog božićnog domjenka po klijentovoj mjeri.”
Već kroz upitnik, klijenti biraju žele li raskošni ili umjereniji božićni domjenak te kako su zamislili party, u sjedećem ili stajaćem postavu. Biraju i uređenje; hoće li ono biti jednostavno, nešto složenije ili visoko estetizirano. Isto tako, klijenti mogu doći s idejom željene lokacije ili ekipa iza projekta može dati svoj prijedlog:
“Nakon što prikupimo odgovore, okuplja se tim Božićnog domjenka i generira idejno rješenje. Ono što možemo garantirati jest da klijent s ponudom i idejama za lokaciju, te scenografskim rješenjima, neće biti razočaran.”
Uz upitnik do bolje i jednostavnije organizacije
Ono što se najviše ističe u njihovom pristupu planiranja božićnih domjenaka je upravo jednostavan upitnik koji se rješava u manje od par minuta. Dugogodišnje iskustvo u event industriji potaknulo ih je na razmišljanje da su jedan od najvećih problema u postavljanju evenata upravo klijenti koji nerijetko ne znaju što i kako žele te što im uopće treba za event. Zato su sastavili upitnik koji pokriva osnovna pitanja potrebna za kretanje s polazišne točke koja je nerijetko, kažu, teška i mučna. Upitnik je svojevrsni brief za agenciju pa su tako i pitanja osmišljena.
Prolaze kroz sve osnovne točke potrebne za definiranje jednog događanja. Klijent odgovara na pitanja vezana za očekivani broj uzvanika, planirani datum održavanja, željene lokacije, tip božićnog domjenka (sjedeći, gala party, domjenak), tip uređenja, glazbeni dio eventa, dodatni sadržaji (plesači, mađioničari, vatrometi…)
“Vjerujemo da će klijentu biti zabavno ispunjavati upitnik, a ne tipkati kilometarski mail i objašnjavati što želi. Danas ljudi cijene jednostavnost. “
Prilikom osmišljavanja svakog događanja, pa tako i božićnog domjenka, neizbježna je tema financija. U agenciji smatraju da postoji idealan božićni domjenak za svaku tvrtku i svaki budžet.
“Prvo pitanje u našem upitniku jest broj uzvanika, a već nam odgovor na to pitanje jasno definira financijski dio i klijentove afinitete. Naravno, srazmjer cijene i kvalitete mora postojati. Poštivanje industrije, suradnika i dobavljača nam je uvijek na prvom mjestu”, pojašnjavaju. Prilagodbe, kažu, uvijek postoje, no do određene granice.
A kad prođe božićno razdoblje, možemo li ih angažirati i za neke druge poslovne proslave?
“Projektom Božićni domjenak pokrivamo organizaciju božićnih domjenaka i želimo biti najbolji u tome. Svidjela nam se ideja da, ako smo već simplificirali dogovor oko domjenka, zadržimo jednostavnost i u nazivu. Smatramo da se u današnjem svijetu punom podražaja i informacija sve više cijeni jednostavnost, jasnoća i brzina rješavanja zadataka. Nastavit ćemo u tom smjeru djelovati, možda nam je idući projekt vjenčanjairastave.com, nikad ne znaš 😊”, poručili su.
FOTOGRAFIJE: Božićni domjenak, Pexels