Hrvatska agencija osvojila Global Contribution Award i dvije IPRA Golden World Awards for Excellence nagrade

21.10.2024. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Novosti
#CTA komunikacije

„Drago nam je što smo s obje kampanje uspjeli popularizirati društveno važne teme kao što su zaštita šuma od požara te odvajanje otpada, i to kroz edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Ovo je šesta vodeća svjetska PR nagrada u gotovo šest godina postojanja naše agencije te najveće priznanje za naš rad od strane struke. U ovako kratkom postojanju, to je i jubilarna dvadeseta nagrada za CTA komunikacije. Zahvaljujemo žiriju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama iz Hrvatske i svijeta“, izjavio je izvršni direktor CTA komunikacija Gordan Turković, povodom dodjele nagrada koja se održala sinoć u Beogradu. 

KampanjaNemar je prva iskra, pored 79 pobjednika, nagrađena je posebnom Global Contribution Award za 2024. godinu kao projekt koji najbolje prati UN-ove ciljeve održivog razvoja. U ovom slučaju radi se o cilju 15 – Očuvanje života na zemlji, koji obuhvaća zaštitu, uspostavu i promoviranje održivog korištenja kopnenih ekosustava, održivog upravljanja šumama, suzbijanja dezertifikacije, zaustavljanje degradacije tla te sprječavanje uništavanja biološke raznolikosti.

IPRA 2024, nagrada, cta komunikacije
Tim CTA komunikacija, s lijeva na desno: Lara Paša, Gordan Turković, Valentina Mezdić, Petar Tanta, Nina Sivić-Cug

Nemar je prva iskra integrirana je protupožarna kampanja osmišljena za Hrvatske šume koja se prvi put provodila tijekom 2023. godine. Glavni cilj bio je osvijestiti građane o ulozi njihovog vlastitog nemara u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara. „Spriječi požar prije no što nastane“, dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre: neugašen plamen, odbačeni opušak i staklo. Na digitalnim kanalima zabilježeno je preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja. Kampanja „Nemar je prva iskra“ u proljeće ove godine već je nagrađena Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a kratki pregled moguće je pogledati na linku.

IPRA 2024, nagrada, cta komunikacije

Osim kampanje „Nemar je prva iskra“, CTA komunikacije su dvije IPRA Grand Prix Award osvojile i za kampanju „Odvoji, lako je“. Dobitne kategorije bile su Launch of a new service – Agency te Integration of traditional and new media – Agency. Lokalna kampanja osmišljena je za klijenta Čistoća d.o.o. Split i već je nagrađena sa šest domaćih i regionalnih nagrada (SoMo Borac, dva BalCannes-a, IdejaX, MIXX, Grand Prix HUOJ-a).

Odvoji, lako je informativna je kampanja koja je za cilj imala promovirati novi sustav odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj prepoznali su i stručnjaci na festivalu Greencajtu. Cijela integrirana kampanja istaknula se originalnom idejom i provedbom, koja povezuje njezine online i offline segmente, što možete vidjeti u jednoj od videoprijavnica na linku.

IPRA 2024, nagrada, cta komunikacije

Na nagrađenom sadržaju obje kampanje radio je CTA tim u sastavu Valentina Mezdić, Nina Sivić-Cug, Lara Paša, Ana-Marija Crnica Živković, Hana Kajari, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, uz podršku suradnika Vojko V, Sara Bernat, 2Dizajnera, DD Video Lab i Vertigo Media.

Golden World Awards for Excellence najuglednija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću, koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države, kao i broj te raznolikost prijava koje pristižu svake godine.

FOTOGRAFIJE: PR

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5