Nedavno nam je pozornost na LinkedInu ukrala aplikacija simpatičnog imena, namijenjena praćenju godišnjih odmora, bolovanja i rada od kuće – Kloki. Pokrenula ju je hrvatska tvrtka Kodius, s ciljem predstavljanja alata koja će olakšati pripremu i slanje svih dokumenata važnih za posao, praćenje zakonskih zahtjeva i propisa, evidenciju općenito.
Ukratko, kažu iz Kodiusa, Kloki štedi živce, novac i vrijeme.
Što je Kloki i kome je namijenjen?
Aplikacija je zauvijek besplatna za sve koji imaju firmu do 10 ljudi, a Kodius kaže kako olakšava (poslovni) život. Njome se prate:
- dopusti – godišnji odmori, plaćeni i neplaćeni dopusti
- bolovanja
- rad od doma
Osim toga, najavili su u LinkedIn objavama, alat je idealan za praćenje zakonskih zahtjeva i propisa:
“To znači da ne moraš pitati šefa koliko imaš dana za selidbu jer ti sve piše u Klokiju!
Iz Kodiusa kažu kako je aplikacija odlična za firme bez HR-a, ali i s HR-om, pogotovo ako se koriste zastarjeli sustavi ili uopće ne postoji sustav evidentiranja. “A ja sam bukirao još prije 3 mjeseca…”, “Daj provjeri koliko mi je dana ostalo godišnjeg.”, “Koliko imam free dana za selidbu?”, “Marko je od doma? Nisam znao…” – ovakve su rečenice uz Kloki prošlost, najavljuju.
Kodius čini skupina inženjera i UX stručnjaka iz zemalja Europske unije. Počeli su 2016., kao agencija specijalizirana za Ruby on Rails, a svoje su djelovanje proširili na UI/UX, razvoj mobilnih aplikacija te DevOps na svim tehnološkim platformama. Razvili su i Kloki te zainteresiranima omogućili isprobavanje aplikacije – besplatno i bez kreditne kartice. Sumirali su Kloki u osam točaka, opisavši ga kao praktičan izbor za svaku firmu koja želi:
- štedjeti živce
- štedjeti vrijeme i novac
- smanjiti broj bolovanja i olakšati papirologiju
- dovesti rad od kuće pod kontrolu i nadzor
- bolje planirati odsustva
- lagano izdavati i slati rješenja za godišnje odmore
- imati zakonske zahtjeve pod kontrolom
- lagano izdavati “šihterice”.
FOTOGRAFIJA: LinkedIn, Kodius