After5 će prezentirati svoj case study na regionalnoj digital marketing konferenciji

28.02.2024. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Ljudi u biznisu
#Konverzija | #konferencija

Konverziju su osnovali Nemanja Krecelj i Nedim Šabić 2017. godine, sa željom da naprave digital marketing konferenciju za cijelu regiju koja prati svjetske trendove u pogledu kvalitete organizacije i korisnosti sadržaja. Imali su ideju da tako iniciraju nesebično dijeljenje znanja iz ove industrije i povezivanje ljudi, a po mišljenju redovnih sudionika Konverzije, u tome su i uspjeli.

Njihova trenutna uloga je dizanje ljestvice kvalitete u svim segmentima, ali primarno žele biti posrednici u spajanju ljudi iz regije kojima je digitalni marketing važan dio poslovnog života. U 2024., Konverzija se održava po šesti put u Banjoj Luci i ove godine na konferenciji ćemo gostovati u ulozi predavača. U travnju ćemo publici prezentirati case study medijskog brenda After5!

Konverzija 2024.: Dosadašnji utisci

Konverziju smo posjetili prošle godine i nakon toga napisali osvrt, ističući kako na ovu konferenciju vrijedi obratiti pozornost. Dvodnevno događanje u Banjoj Luci okupilo je stručnjake iz područja digitalnog marketinga koji su s nama podijelili svoja znanja i iskustva i zainteresiranim posjetiteljima donijeli brojne korisne priče “s terena”.

Konverzija 2024.: Datum i mjesto održavanja

Za novo izdanje Konverzije rezervirani su sljedeći datumi: subota i nedjelja, 27. i 28. travnja. Konferencija se održava u sklopu Banskog dvora u Banjoj Luci, a okupit će 20 predavača i ukupno 500 sudionika, s finalnim partyem kojim će cijeli program biti zaokružen.

Program konferencije se odvija dva dana u dvije dvorane, a sudionici mogu mijenjati dvorane od predavanja do predavanja, u skladu s osobnim preferencijama. Krovna tema šeste po redu Konverzije je umjetna inteligencija u digital marketingu.

After5 na Konverziji

Hana Bartolović

Medijski brend After5 koji je pokrenut prije godinu dana i tri mjeseca dobio je svoje regionalno priznanje i na Konverziji će sudjelovati s predavanjem “Za godinu dana od novog portala do nagrade!”, u kojem će osnivačica Hana Bartolović prezentirati kako je cijela priča započela i kojim su se sve resursima koristili kako bi napravili skok i postali zapažen dio domaće medijske scene:

“Na Konverziji ću pokazati što je sve potrebno za izgraditi kvalitetan digitalni medij, koliko je važan diferencijacijski faktor i kako na već zasićenom tržištu pronaći svoju publiku i klijente. Veseli me što smo u ovom kratkom vremenu postali prepoznatljivi, definirali novu nišu medijskog sadržaja i postali njezin lider. S publikom ću podijeliti mali dio našeg know-howa koji nas je doveo i do cijenjene nagrade struke za Digital Design of the Year.”

Predavanje je na rasporedu prvog dana održavanja konferencije, 27. travnja, u Mastercard sali od 11:15 do podneva. Cijeli program dostupan je ovdje.

Popust na kotizacije

Kupujete li ulaznice za Konverziju, uz kod HANA20 pri checkoutu možete ostvariti popust od 20%. Popust je moguće realizirati kupnjom kotizacije do 1. travnja.

FOTOGRAFIJE: Konverzija

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5