Tri marketing stručnjakinje udružile su snage za sve #nepobjedive žene

21.09.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Beauty priče | Ljudi u biznisu
#Melem | #BIPA

Prije godinu dana (i još nešto sitno k tome), svjetlo dana ugledala je kampanja kojoj nije trebalo mnogo da privuče moju pozornost. Što bojom, a što porukom, plijenila je pažnju na gradskim billboardima, u televizijskim reklamama i na internetu. Susreli ste ju vjerujem i vi – tvrtka koja ju je lansirala je BIPA, a njene #nepobjedive po mom su skromnom sudu jedna od boljih kampanja koja je izašla u javnost u protekloj godini. BIPA je njome poručila da ružičasta boja, koja je usput rečeno zaštitni znak ovog brenda, nije boja nježnijeg spola kako se u društvu to često imputira, već je boja snažnih, nepokolebljivo svojih i samouvjerenih žena.

Da, na tržištu je posljednjih godina pregršt marketinških rješenja koja ženama poručuju da budu svoje, no uzmemo li u obzir činjenicu da živimo u čudnim vremenima u kojima se usprkos znanstvenim, medicinskim, tehnološkim i društvenim postignućima ženama i dalje osporavaju njihova prava, sputava njihova ravnopravnost i nastoji utišati njihovo “ja”, svaka kampanja koja stvara platformu i svojevrsnu arenu u kojoj one imaju priliku zauzeti stav, prepoznati svoju snagu i vrijednost i poistovjetiti se jedne s drugima je hvale vrijedan korak. Baš takve su i #nepobjedive, koje i godinu dana kasnije “žive dalje”, podjednako glasne i s važnom porukom, ovog puta ruku pod ruku s kultnim domaćim brendom Melem.

Nina Slišković Goleš, Željka Mojzeš, Anamari Halilović, Tea Matoš

Tko su žene koje su u novom nastavku kampanje #nepobjedive ujedinile Melem i Bipu?

Iako ih naravno ima mnogo više u timu koji je ovu suradnju iz ideje pretvorio u stvarnost, tri predvodnice projekta na kojem su snage udružili Melem i Bipa su Tea Matoš (direktorica marketinga Magdis grupe), Anamari Halilović (brand menadžerica Melema) i Željka Mojzeš (rukovoditeljica marketinga Bipe).

Sve tri su u proteklom periodu, svaka na svom frontu, imale aktivne kampanje koje su se odvijale gotovo simultano. Bipa je tako medijski bila prisutna s #nepobjedivima, a Melem je ove godine slavio svoj veliki 45. rođendan, kojim je obilježio četiri i pol desetljeća kvalitetne njege kože brojnih žena u Hrvatskoj, ali i čitavih obitelji.

Melem LOVES Women kolekcija

Dva velika projekta na domaćoj sceni pokazala su da su mnoge potrošačice u Bipinim drogerijama ujedno i obožavateljice Melema, a i da su obožavateljice Melema važnu poruku prepoznale u Bipinoj kampanji #nepobjedive. Upravo u tom trenutku dogodila se sinergija ideja, pa su se Tea, Anamari i Željka bacile na posao i zajedno sa svojim timovima stvorile Melem LOVES Women kolekciju, ekskluzivno dostupnu u Bipi. Osim što ćete u njoj pronaći kvalitetne proizvode za vrhunsku njegu kože kod kuće, ova kolekcija ima i društveno odgovaran karakter, pa se sredstva od njene prodaje ulažu u fond za žene čije ideje ili projekti unaprjeđuju zajednicu i živote drugih žena.

Iris Cekuš
Kad se dvije dobre ideje sinergijski povežu, nastaje jedna snažna poruka koja pokreće planine, poput ove kolekcije koja i vizualno, i funkcionalno, ali i svojom porukom pokreće dobru energiju i stvara okruženje u kojem je ugodno živjeti.
Jelena Petrović

Melem i Bipa zajedno za fond #nepobjedive

Melem je tradicija, vrhunska njega i nježnost, i to je ono zbog čega se kupci vraćaju Melemu. Melem LOVES Women je sve to, samo s nježno cvjetnim, osvježavajućim mirisom osmišljenim posebno za ovu kolekciju. Funkcionalnost proizvoda je ista, a kolekcija uključuje:

  • gel za tuširanje koji nježno čisti i hidratizira pod tušem
  • losion koji bogato njeguje i ostavlja kožu mirisnom
  • bogatu kremu koja intenzivno njeguje suhu, ispucanu kožu
  • balzam za usnice
  • kremasti i nježni deo roll-on
  • dvije vrste poklon paketa, za iznenaditi #nepobjedivu ženu u svom životu
Melem LOVES women kolekcija, Bipa

Od svakog prodanog proizvoda, Melem i Bipa odvajaju 50 centi u fond #nepobjedive, čija sredstva će se donirati pojedincima ili udrugama koje osnažuju, unaprjeđuju položaj žena u društvu”, otkriva Anamari Halilović.

Fond #nepobjedive se puni od prvog prodanog proizvoda koji je bio već u lipnju. Krajem listopada otvorit će se prijave za sredstva iz fonda, a članovi Bipa i Melem tima će žirirati prijavljene projekte krajem prosinca. Cilj je da sredstva budu uručena odabranim projektima već u siječnju 2024. godine. Također je cilj da se prijave svi koji osobno ili u sklopu svoje organizacije, kluba, udruge pomažu u osnaživanju položaja žena u društvu. Važno je da njihova djela i projekti generiraju rezultate te da ideja bude originalna, a Bipa i Melem pomoći će im u djelovanju.

Projekt je ružičast, poruke koje šaljemo su snažne – želimo da žene imaju podršku, budu i osjećaju se #nepobjedive.
Melem LOVES Women kolekcija, Bipa

Sve smo mi #nepobjedive

Kao što sam spomenula na početku priče, Bipina kampanja #nepobjedive ostavila je utisak, poručivši svim ženama da budu beskompromisno svoje i da izađu iz okvira koje im društvo nameće. Roza boja često se nepravedno pripisuje slatkom, razigranom, pasivnom svijetu žena, još od najranijeg djetinjstva, no ona je isto tako i zaštitni znak Bipe, a Bipa ju je svojom kampanjom odlučila pretvoriti u simbol nepobjedivosti, snažnih i odlučnih žena.

Da je kampanja pala na plodno tlo, dokazale su i reakcije Bipinih potrošačica. Žene koje su mnogo toga prošle u životu, padale i ponovno ustajale, žene koje su iskrene, autentične i zauzimaju svoj stav, žene koje su svjesne svoje vrijednosti, žene koje su nepokolebljive u ostvarivanju svojih želja, ambicija i ciljeva, žene koje kroje život po svojoj mjeri – sve one poistovjetile su se s kampanjom i sve one su #nepobjedive.

“Bipa je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i zato smo odabrali slogan Ne sudi nas po boji. Ovom kampanjom želimo dati potporu svim ženama koje svakodnevno ulažu svoju energiju, kreativnost i znanje da stvore bolji svijet za svoju obitelj, za svog poslodavca, za sebe… A da ujedno odvoje vrijeme za sebe, njeguju se predivnim, mirisnim Melem proizvodima”, komentira Željka Mojzeš iz Bipe.

Melem LOVES Women kolekcija, Bipa

“Melem LOVES Women se naslonio na stvarno predivnu kampanju, mi smo je vidjele i prepoznale smo se u njoj. Zahvalne smo što se ne sudimo po boji – bilo ružičastoj koju nosimo ili plavoj boji kose, jer radimo odgovoran posao i brinemo zajedno o čak petero djece. A sve to organizirati, posložiti, da uspješno funkcionira i daje rezultate nije nimalo laki posao. Složit će se Anamari, mislim da smo i nas dvije #nepobjedive”, uz smiješak komentira Tea Matoš iz Magdis grupe i nastavlja: “Stvarno se tako osjećamo kada vidimo koliko je Melem LOVES Women proizvoda prodano, da je kampanja prepoznata i da raste fond #nepobjedive”.

Melem LOVES Women kolekcija, Bipa

“Želimo poručiti ženama da ih razumijemo i da znamo koliko snage ulažu u svaki dan. Želimo im biti bezrezervna podrška ovom kampanjom, potaknuti ih da razmisle o tome gdje žele biti za godinu, dvije i ako stignu tamo, nema veće sreće za naš tim”, zaključuje Željka Mojzeš.

Sve to će im biti lakše, ugodnije i mirisnije uz Melem, koji je odnjegovao 45 generacija žena, koji svoje žene poznaje imenom i prezimenom, i želi im se odužiti za vjernost.

Melem LOVES women kolekcija, Bipa
Melem LOVES Women

Potražite Melem LOVES Women u svim Bipa trgovinama i pružite podršku snažnim ženama, jer sve smo mi na kraju dana #nepobjedive.

FOTOGRAFIJE: Melem PR

Plaćeno partnerstvo s tvrtkom MELEM

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5