Prije godinu dana (i još nešto sitno k tome), svjetlo dana ugledala je kampanja kojoj nije trebalo mnogo da privuče moju pozornost. Što bojom, a što porukom, plijenila je pažnju na gradskim billboardima, u televizijskim reklamama i na internetu. Susreli ste ju vjerujem i vi – tvrtka koja ju je lansirala je BIPA, a njene #nepobjedive po mom su skromnom sudu jedna od boljih kampanja koja je izašla u javnost u protekloj godini. BIPA je njome poručila da ružičasta boja, koja je usput rečeno zaštitni znak ovog brenda, nije boja nježnijeg spola kako se u društvu to često imputira, već je boja snažnih, nepokolebljivo svojih i samouvjerenih žena.
Da, na tržištu je posljednjih godina pregršt marketinških rješenja koja ženama poručuju da budu svoje, no uzmemo li u obzir činjenicu da živimo u čudnim vremenima u kojima se usprkos znanstvenim, medicinskim, tehnološkim i društvenim postignućima ženama i dalje osporavaju njihova prava, sputava njihova ravnopravnost i nastoji utišati njihovo “ja”, svaka kampanja koja stvara platformu i svojevrsnu arenu u kojoj one imaju priliku zauzeti stav, prepoznati svoju snagu i vrijednost i poistovjetiti se jedne s drugima je hvale vrijedan korak. Baš takve su i #nepobjedive, koje i godinu dana kasnije “žive dalje”, podjednako glasne i s važnom porukom, ovog puta ruku pod ruku s kultnim domaćim brendom Melem.
Tko su žene koje su u novom nastavku kampanje #nepobjedive ujedinile Melem i Bipu?
Iako ih naravno ima mnogo više u timu koji je ovu suradnju iz ideje pretvorio u stvarnost, tri predvodnice projekta na kojem su snage udružili Melem i Bipa su Tea Matoš (direktorica marketinga Magdis grupe), Anamari Halilović (brand menadžerica Melema) i Željka Mojzeš (rukovoditeljica marketinga Bipe).
Sve tri su u proteklom periodu, svaka na svom frontu, imale aktivne kampanje koje su se odvijale gotovo simultano. Bipa je tako medijski bila prisutna s #nepobjedivima, a Melem je ove godine slavio svoj veliki 45. rođendan, kojim je obilježio četiri i pol desetljeća kvalitetne njege kože brojnih žena u Hrvatskoj, ali i čitavih obitelji.
Dva velika projekta na domaćoj sceni pokazala su da su mnoge potrošačice u Bipinim drogerijama ujedno i obožavateljice Melema, a i da su obožavateljice Melema važnu poruku prepoznale u Bipinoj kampanji #nepobjedive. Upravo u tom trenutku dogodila se sinergija ideja, pa su se Tea, Anamari i Željka bacile na posao i zajedno sa svojim timovima stvorile Melem LOVES Women kolekciju, ekskluzivno dostupnu u Bipi. Osim što ćete u njoj pronaći kvalitetne proizvode za vrhunsku njegu kože kod kuće, ova kolekcija ima i društveno odgovaran karakter, pa se sredstva od njene prodaje ulažu u fond za žene čije ideje ili projekti unaprjeđuju zajednicu i živote drugih žena.
“Kad se dvije dobre ideje sinergijski povežu, nastaje jedna snažna poruka koja pokreće planine, poput ove kolekcije koja i vizualno, i funkcionalno, ali i svojom porukom pokreće dobru energiju i stvara okruženje u kojem je ugodno živjeti.“
Melem i Bipa zajedno za fond #nepobjedive
Melem je tradicija, vrhunska njega i nježnost, i to je ono zbog čega se kupci vraćaju Melemu. Melem LOVES Women je sve to, samo s nježno cvjetnim, osvježavajućim mirisom osmišljenim posebno za ovu kolekciju. Funkcionalnost proizvoda je ista, a kolekcija uključuje:
- gel za tuširanje koji nježno čisti i hidratizira pod tušem
- losion koji bogato njeguje i ostavlja kožu mirisnom
- bogatu kremu koja intenzivno njeguje suhu, ispucanu kožu
- balzam za usnice
- kremasti i nježni deo roll-on
- dvije vrste poklon paketa, za iznenaditi #nepobjedivu ženu u svom životu
“Od svakog prodanog proizvoda, Melem i Bipa odvajaju 50 centi u fond #nepobjedive, čija sredstva će se donirati pojedincima ili udrugama koje osnažuju, unaprjeđuju položaj žena u društvu”, otkriva Anamari Halilović.
Fond #nepobjedive se puni od prvog prodanog proizvoda koji je bio već u lipnju. Krajem listopada otvorit će se prijave za sredstva iz fonda, a članovi Bipa i Melem tima će žirirati prijavljene projekte krajem prosinca. Cilj je da sredstva budu uručena odabranim projektima već u siječnju 2024. godine. Također je cilj da se prijave svi koji osobno ili u sklopu svoje organizacije, kluba, udruge pomažu u osnaživanju položaja žena u društvu. Važno je da njihova djela i projekti generiraju rezultate te da ideja bude originalna, a Bipa i Melem pomoći će im u djelovanju.
“Projekt je ružičast, poruke koje šaljemo su snažne – želimo da žene imaju podršku, budu i osjećaju se #nepobjedive.“
Sve smo mi #nepobjedive
Kao što sam spomenula na početku priče, Bipina kampanja #nepobjedive ostavila je utisak, poručivši svim ženama da budu beskompromisno svoje i da izađu iz okvira koje im društvo nameće. Roza boja često se nepravedno pripisuje slatkom, razigranom, pasivnom svijetu žena, još od najranijeg djetinjstva, no ona je isto tako i zaštitni znak Bipe, a Bipa ju je svojom kampanjom odlučila pretvoriti u simbol nepobjedivosti, snažnih i odlučnih žena.
Da je kampanja pala na plodno tlo, dokazale su i reakcije Bipinih potrošačica. Žene koje su mnogo toga prošle u životu, padale i ponovno ustajale, žene koje su iskrene, autentične i zauzimaju svoj stav, žene koje su svjesne svoje vrijednosti, žene koje su nepokolebljive u ostvarivanju svojih želja, ambicija i ciljeva, žene koje kroje život po svojoj mjeri – sve one poistovjetile su se s kampanjom i sve one su #nepobjedive.
“Bipa je prepoznata po svojoj ružičastoj boji i zato smo odabrali slogan Ne sudi nas po boji. Ovom kampanjom želimo dati potporu svim ženama koje svakodnevno ulažu svoju energiju, kreativnost i znanje da stvore bolji svijet za svoju obitelj, za svog poslodavca, za sebe… A da ujedno odvoje vrijeme za sebe, njeguju se predivnim, mirisnim Melem proizvodima”, komentira Željka Mojzeš iz Bipe.
“Melem LOVES Women se naslonio na stvarno predivnu kampanju, mi smo je vidjele i prepoznale smo se u njoj. Zahvalne smo što se ne sudimo po boji – bilo ružičastoj koju nosimo ili plavoj boji kose, jer radimo odgovoran posao i brinemo zajedno o čak petero djece. A sve to organizirati, posložiti, da uspješno funkcionira i daje rezultate nije nimalo laki posao. Složit će se Anamari, mislim da smo i nas dvije #nepobjedive”, uz smiješak komentira Tea Matoš iz Magdis grupe i nastavlja: “Stvarno se tako osjećamo kada vidimo koliko je Melem LOVES Women proizvoda prodano, da je kampanja prepoznata i da raste fond #nepobjedive”.
“Želimo poručiti ženama da ih razumijemo i da znamo koliko snage ulažu u svaki dan. Želimo im biti bezrezervna podrška ovom kampanjom, potaknuti ih da razmisle o tome gdje žele biti za godinu, dvije i ako stignu tamo, nema veće sreće za naš tim”, zaključuje Željka Mojzeš.
Sve to će im biti lakše, ugodnije i mirisnije uz Melem, koji je odnjegovao 45 generacija žena, koji svoje žene poznaje imenom i prezimenom, i želi im se odužiti za vjernost.
Potražite Melem LOVES Women u svim Bipa trgovinama i pružite podršku snažnim ženama, jer sve smo mi na kraju dana #nepobjedive.
FOTOGRAFIJE: Melem PR
Plaćeno partnerstvo s tvrtkom MELEM