Od svake nove vijesti dijeli nas tek jedan klik pa lako dođe do predoziranja informacijama. Možda zbog dugogodišnjeg rada u medijskoj industriji, kad si ti ta osoba koja prenosi vijest, ili zbog vlastite znatiželje i neprestane želje za informiranjem, i samoj mi se dogodila pretrpanost novim informacijama. I od tada, pomno biram što čitam – od pažljivo odabranih medija do newslettera na koje sam pretplaćena. I, brzo se pojavio osjećaj ‘olakšanja’. Nakon što je prva ‘Pauza za ručak’ dobila super reakcije, donosimo novu kuraciju vijesti s raznih područja. Znamo i vrijednost vremena pa za njihovo čitanje nije potrebno duže od pet minuta, u nekoj pauzi kroz dan!
Malo drugačije učenje:
Edutainment na način Billa Nyea
Još 1994. godine, Bill Nye započeo je s edutainmentom jer je bio svjestan da edukativni televizijski program koji nije zabavan, neće dobro ‘proći’ kod djece. Gotovo 20 godina poslije, 67-godišnji inženjer ima 9,2 milijuna pratitelja na TikToku, gdje objavljuje edukativna, ali interesantna videa u trajanju između 13 i 90 sekundi. Takvo je pravilo imao i u svojoj emisiji, gdje niti jedan dio nije trajao duže od minute i 49 sekundi zbog izrazito brze konzumacije sadržaja. Karijeru je izgradio oko uvjerenja da obrazovanje može biti privlačno i zabavno, a ovaj način edukacije promiču i brojni investitori poput Michaela Moea, osnivača GSV Holdingsa koji takav model naziva Hollywood meets Harvard. Promoviraju tzv. nevidljivo učenje gdje je ono suptilno uključeno u druge zabavne aktivnosti. Smatraju da bi, s obzirom na kraći raspon pažnje generacije Z, učenje više trebalo sličiti TikToku nego udžbenicima, prenosi Forbes, baš onako kako to na društvenim mrežama radi Bill Nye.
Mango i najbolja nogometašica svijeta
udružili snage za pomoć djeci
Alexia Putellas najbolja je nogometašica svijeta i fantastičan uzor novim generacijama. Ususret Danu žena, udružila je snage sa španjolskim high street brendom Mango i zajedno su kreirali ‘majicu solidarnosti’ s kojom žele pomoći projektima Save the Children. Girls should play with dolls. WHATEVER THEY WANT TO poruka je na majici kojom se poziva na jednakost, s ciljem rušenja starih barijera i izgradnje boljeg društva. Mango i Alexia Putellas ovom inicijativom žele pomoći ženama u tekstilnom sektoru u Bangladešu i Turskoj, s ciljem promicanja bolje socijalne skrbi, obrazovanja i sporta. Majica je dostupna online u ženskoj, muškoj i dječjoj veličini, po cijenama od 12,99 do 25,99 eura.
Skinlick na dm-ovim policama
Skinlick, sestrinski brend domaće kozmetičke marke Skintegra, predstavljen je prije nešto više od tri mjeseca, a svoje je mjesto već našao na dm-ovim policama. Proizvodi za njegu lica i tijela dolaze u obliku jednostavnih formulacija, u razigranim pakiranjima, a kupnja je sada moguća i u drogeriji. Super je vijest da ove proizvode nećemo pronalaziti isključivo na prodajnim mjestima s farmaceutskim skincare proizvodima, nego i u ostalim prodavaonicama. Skinlick proizvodi su veganski i cruelty-free, a ambalaža je u potpunosti reciklabilna i proizvedena PCR metodom, čime se umanjuje njihov negativan učinak na okoliš.
U četvrtak stiže drugi dio 4. sezone Netflixove serije ‘You’
Još od 2018. godine Netflixova hit serija ‘You’ prati Joea Goldberga (Penn Badgley) mladog pisca koji postaje opsjednut ženama, uhodi ih, a njegovi odnosi često završavaju i smrću. U četvrtoj sezoni, Joe živi u Londonu gdje radi kao profesor, a nove epizode drugog dijela na Netflix dolaze u četvrtak, 9. ožujka. Nećemo spoilati novu sezonu, ako slučajno još niste stigli pogledati posljednje epizode. Inače, treća sezona serije ‘You’ 21 dan za redom bila je na prvom mjestu Netflixove top ljestvice, a mnogi imaju visoka očekivanja i od četvrte sezone.
Bliži se datum izlaska novog albuma Lane Del Rey
Iako je prvi planirani datum bio 10. ožujka, izlazak novog albuma Lane Del Rey prebačen je dva tjedna kasnije, na 24. ožujka. Did you know that there’s a tunnel under Ocean Blvd ime je novog albuma sa 16 pjesama na kojem, između ostalih, ponovno surađuje s tekstopiscem i producentom Jackom Antonoffom. I dok novi album obično znači i veliki push na marketinškom polju, što u offline varijanti uključuje i razne billboarde, američka je glazbenica ovog puta povukla drugačiji potez. Odabrala je, naime, samo jedan plakat, i to u rodnom gradu svojeg bivšeg dečka, u Tulsi u Oklahomi, što nam možda može sugerirati u kojem će smjeru ići album.
Slovenac Matjaž Krivic pobjednik je izbora
‘Best Travel Photographer of the Year’
Forbes prenosi vijest kako je slovenski fotograf Matjaž Krivic ovogodišnji pobjednik izbora ‘Travel Photographer of the Year’. Serija dirljivih fotografija prikazuje bliskost između jednog od dva preostala sjeverna bijela nosoroga i njegovog čuvara i njegovatelja Zacharyje Mutaija. Fotografija je odabrana između gotovo 20 tisuća prijava koje su poslali i amaterski i profesionalni fotografi iz 154 zemlje. Fotografija je nastala u kenijskom rezervatu OI Pejeta, a Krivic je na svojem Instagramu ovaj izbor opisao kao poseban jer ga prati već 20 godina, otkad je dobio nagradu ‘Judge’s Favorite Award’. Putovanja su, kaže, njegova strast i velik dio života, a nagrada ga inspirira da s njima nastavi.
FOTOGRAFIJE: Instagram, Mango, Skinlick, Lana Del Rey, Netflix, TikTok