Taylor Swift FTaylor Swift M

Biznis iza nove veze Taylor Swift

03.10.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Život prije 5 | Novosti
#Taylor Swift

Glazbenom svijetu, moć koju ima Taylor Swift nije ništa novo. No, proteklih je dana i sportski svijet dobio priliku vidjeti dokle seže.

Nakon što se pjevačica pojavila na utakmici Chicago Bearsa i Kansas City Chiefsa kako bi podržala novog dečka i nogometnu zvijezdu Travisa Kelcea, par je postao glavna tema na društvenim mrežama, u sportskim i showbiz medijima te šire, bez obzira na to što niti ona niti on nisu potvrdili status veze.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli NFL on ESPN (@espnnfl)

Taylor Swift efekt

Ukratko ćemo dočarati veličinu Taylor Swift efekta, što je sjajno sumirao After School by Casey Lewis:

  • NFL prijenos utakmice kojoj je nazočila Taylor Swift bio je najgledaniji TV show još od SuperBowla u veljači, s prosječno 24,32 milijuna gledatelja
  • Prodaja Kelceovih dresova porasla je za 400%, a stekao je i više od 300 tisuća pratitelja na Instagramu
  • Kelceov podcast, kojeg vodi zajedno s bratom, dosegnuo je prvo mjesto na Appleovoj ljestvici
  • Budući da su očekivali da će Taylor Swift nazočiti utakmici u nedjelju navečer (što se ispostavilo točnim), cijena ulaznica porasla je za 18,5%, pri čemu se ona najskuplja popela do 2109 $
  • Naglo je porasla i prodaja ulaznica za sljedeću utakmicu Chiefsa
  • Na TikToku, hashtag #traviskelcetaylorwsift ima više od 65,6 milijuna pregleda, a njihov nadimak, #traylor, ima više od 58,3 milijuna pregleda

The Hollywood Reporter piše kako NFL liga nije jedina sportska liga koja komentira efekt Taylor Swift. Njime se odlučio okoristiti i vlasnik Dallas Mavericksa, Mark Cuban, koji je u ESPN-ovoj emisiji First Take sugerirao kako bi se Swift trebala prestati družiti s Kelceom, kako bi je mogao spojiti s jednim od igrača svoje NBA momčadi. Ako se nas pita, nepotreban i seksistički komentar, na koji Kelce nije ostao dužan pa je na X-u (bivšem Twitteru), predložio Cubanu da se umjesto Taylor on pridruži NBA-ovoj momčadi s privremenim ugovorom: Samo potpiši ugovor sa mnom na deset dana.

Osim što su porasle brojke gledanosti, Taylor Swift imala je utjecaja i na prodaju dresova jer, čini se, i ona vrtoglavo raste. Krajem rujna, Kelce je sa svojim dresovima bio jedan od pet najprodavanijih NFL igrača, a glasnogovornik Fanaticsa, trgovine sportskom odjećom i suvenirima, za Associated Press rekao je kako se dogodio porast u prodaji od gotovo 400%.

Rekordi za Taylor Swift nisu ništa novo…

Vratimo se još malo na ulaznice: glasnogovornik StubHuba, platforme za preprodaju ulaznica, izjavio je da su nakon prvog pojavljivanja Taylor Swift na utakmici Chiefsa, Jetsi prodali više ulaznica za svoju utakmicu protiv Chiefsa (odigranu u nedjelju 1. listopada) u jednom danu, nego što su to učinili od početka sezone. Spomenuli smo i podcast; osim što je prvi na Appleovoj ljestvici, na drugom je mjestu na ljestvici Spotifyja. Obaranje rekorda za Taylor Swift nije ništa novo: prošle godine srušila je Ticketmaster (više o tome kako su njezina, kao i turneja Beyoncé tvornice novca, pročitajte ovdje) i prodala najviše ulaznica za turneju, no što je ikad pošlo za rukom jednom izvođaču.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli NFL on ESPN (@espnnfl)

Nadalje, u kolovozu je postala prva izvođačica u povijesti Spofityja koja je dostigla 100 milijuna mjesečnih slušatelja, a ranije ove godine postala je prva živuća izvođačica u gotovo 60 godina koja ima najmanje četiri albuma istovremeno u top 10 na Billboardovoj ljestvici: Speak Now (Taylor’s Version), Midnights, Lover and Folklore, prenosi The Hollywood Reporter.

The New York Post je samo jedan u nizu medija koji donosi priču o Taylor Swift efektu. Članak započinje sjajno, riječima: Travis Kelce is in his Taylor Swift era. Kažu kako bi mu taj efekt mogao donijeti i do 10 milijuna dolara, i to izvan terena. Prema Insideru, procjenjuje se da Kelce trenutno zarađuje oko 5 milijuna godišnje izvan terena, a marketinški stručnjaci kažu kako se ne bi iznenadili da ta brojka poraste. Bob Dorfman, kreativni direktor marketinške agencije Pinnacle Advertising, izjavio je sljedeće:

Kelce je već bio jedan od najuspješnijih promotora u sportu i prije svoje veze s Taylor Swift, no sada je još popularniji jer privlači pozornost i kupovnu moć jedne potpuno nove baze obožavatelja.

FOTOGRAFIJE: Instagram, Twitter

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5