White Shark pokazuje snažnu ulogu u gaming industriji, kao i brigu za zajednicu i okoliš

09.11.2023. | AUTOR: After5

Život prije 5 | Novosti

Tvrtka Šmit Electronic sa svojim brendom White Shark, na najvećem regionalnom sajmu video igara, gaminga i prateće opreme Reboot Infogamer powered by A1 potvrdila je svoju lidersku poziciju gaming industrije te dala snažnu podršku kako industriji video igara i gaming opreme tako i brizi za okoliš, zaštiti prirode i društveno odgovornim projektima.

White Shark na Reboot Infogameru

Sajam Infogamer na Zagrebačkom Velesajmu od 9. do 12. studenoga 2023. vratio se nakon četiri godine pauze u nikad većem i sadržajima bogatom izdanju, s više od 90 izlagača. Među njima je i White Shark kao jedan od najvećih, koji dovodi i 16 svojih influencera. Na konferenciji za medije predstavili su novosti u poslovanju, novu paletu gaming proizvoda te projekte financijske podrške zaštiti morskih pasa i okoliša, stipendiranja učenika i studenata u game develpementu i podršku edukaciji o sigurnosti/opasnostima interneta i društvenih mreža te odgovornom influensiranju.

White Shark je već godinama regionalni lider u distribuciji računalne i gaming opreme te je uz pažljivo odabrani portfolio proizvoda, dobru distribuciju po gotovo cijeloj Europi te odličan digitalni marketing s preko 50 influencera, prošle godine postao idejni začetnik i sponzor mnogih društveno odgovornih projekata, što je potvrdio i organizacijom nekoliko panel rasprava u sklopu ovogodišnjeg Infogamera i to o temama od šireg društvenog značaja.

Jedna od tema panela bila je “brinimo jedni o drugima”, što je i jedan od projekata na kojima radi White Shark u sklopu svoje inicijativu “Let’s Care about each other”, za što su na Infogameru predstavili donaciju od 100.000 dolara (USD) za zaštitu morskih pasa i njihovog okoliša. S obzirom na to da se brand zove White Shark, zaštita morskih pasa je bila sasvim logična, a posebno uzimajući u obzir činjenicu da je već 70% od 66 vrsta koji žive u Mediteranu ugroženo te da čovjek godišnje ubije oko 100 milijuna morskih pasa.

U ovoj kampanji sudjeluju i ambasadori White Sharka – sve uspješnija plivačka maratonka Dina Levačić, profesor, novinar, ekolog, i influencer Domagoj Jakopović Ribafish, Vanja Peleš – svjetski prvak u ronjenju na dah i drugi. White Shark je ovime postao i službeni donator najveće svjetske organizacije za zaštitu okoliša „International Union for Conservation of Nature” s fokusom na zaštiti morskih pasa.

Važnim projektom za zajednicu kojeg je White Shark izdvojio na drugoj panel raspravi, pokrenuta je suradnja s učilištem Algebra u Zagrebu gdje u sklopu kampanje “From Game to Business”, stipendiraju punom stipendijom ( 4.700€ godišnje sve 4 godine studija ) mladog developera iz Petrinje – Luku Djaka. Također nedavno je potisan i ugovor o stipendiranju mladog gaming entuzijasta Josipa Halambeka za četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje u Novskoj kojim će postati stručnjak za razvoj računanih igrica. Također White Shark je sponzorirao ekipu kutinske gimnazije pri odlasku na svjetsko natjecanje u robotici koje se ordržalo prije mjesec dana u Copenhagenu.

Uskoro i novi gaming brend

Šmit Electronic kao i White Shark osnovao je, i vlasnik je Stjepan Šmit, koji je svojim vizijama i velikim zanimanjem za ICT i gaming u 30 godina poslovanja, od 1994. do danas, od male softverske tvrtke u Kutini stvorio vodeći gaming brend na domaćem i širem regionalnom tržištu. Tako gaming danas čini više od 50 posto njihove prodaje, a kako je to raslo godinama logično je bilo stvoriti novi brend samo za to, i tako je 2016. nastao White Shark a za nekoliko mjeseci se pokreće još jedan gaming brend BARRACUDA.

Šmit je naglasio da na ovogodišnjem sajmu Infogamer White Shark nastupa četvrti put, a uz predstavljanje aktualne ponude i nadolazećih noviteta, organizirali su i sudjeluju u tri panela – o opasnostima interneta i društvenih mreža, mogućnostima obrazovanje u razvoju računalnih igara i o zaštiti okoliša i očuvanju našeg okruženja. Za narednu godinu su najavili još jednu kampanju pod radnim nazivom “Play responsable”.

„Cilj je svega dodatno se predstaviti široj društvenoj zajednici, za što je Infogamer kao jedan od najvećih sajmova u regiji, ali i svijetu, odlična platforma. Poslovanje White Sharka je stabilno, a iako se snažni rast gaminga u pandemiji prošle i ove godine usporio, naši proizvodi su na policama svih glavnih retailera u Hrvatskoj i u ponudi većine webshopova. Izvozimo i u 35 zemalja, što čini preko 70 posto pometa i dalje raste”, otkrio je Šmit.

White Shark proizvode i opremu izvozi u sve zemlje regije te u UK, zemlje Baltika, Češku, Slovačku, Mađarsku, Rumunjsku, Bugarsku, Grčku, Albaniju, Tunis, Maroko, Italiju, Francusku… Za iduću 2024. godinu Šmit je najavio da nastavljaju s izlaganjima na sajmovima, ali kreću s nastupima i na novim, poput ChanelHuba u veljači u Abu Dhabiju s ciljem širenja na zemlje sjeverne Afrike i Bliskog istoka.

White Shark putem svoje kampanje “Let’s care about each other” brine ne samo o zaštiti morskih pasa, nego i općenito o zaštiti okoliša, podržavajući i organizirajući akcije čišćenja mora i obale.

“Obvezujemo se izbaciti i plastiku iz svih pakiranja, i uvesti u asortiman sve više proizvoda od reciklirane plastike. Krajem godine nam već stižu prve laptop torbe i ruksaci koji su napravljeni od recikliranih boca”, poručio je Šmit.

Više o ponudi proizvoda tvrtke White Shark možete potražiti na linku: www.whiteshark.gg

FOTOGRAFIJE: PR

©2024 after5