Prije nekoliko godina, gotovo da nije bilo svadbe u Hrvatskoj na kojoj se nije mogla spaziti barem jedna Self-Portrait haljina na uzvanicama vjenčanja. Te haljine definitivno su imale ono nešto i bile savršen izbor za sve formalne prigode, od spomenutih svadbenih svečanosti, pa sve do evenata i druženja uz koktele.
Dizajner Han Chong, koji je 2013. godine pokrenuo uspješnu Self-Portrait priču, tržištu je u ključnom trenutku ponudio modele u kojima će se žene osjećati kao milijun dolara, u dizajnu koji privlači poglede, komplimente i upite, a sve to relativno pristupačnim cijenama za dizajnersku modu. Self-Portrait i dalje je zanimljiv brend i radi ono što najbolje zna, pa smo odlučili skrenuti pozornost na haljine iz njegove aktualne kolekcije, koje nastavljaju biti rado viđen gost na raznoraznim partyjima.
Self-Portrait haljine
Sigurno se svi sjećate (a nadamo se da ih još uvijek i nosite), onih upečatljivih Self-Portrait haljina u čipki, kojih je po svadbama bilo toliko, da se opravdano počelo događati zasićenje viđenim. Ove haljine bile su u trenutku prepoznatljive i točno smo mogli znati kojem brendu pripadaju.
Dizajner Han Chong, koji je osnovao Self-Portrait, brzo je privukao pozornost, a onaj faktor x za njega je bio ne samo dizajn haljina, već i činjenica da si dizajnerske modele koje nose velike svjetske zvijezde sada napokon mogu priuštiti i “obični smrtnici”. Naime, Han je vrlo vješto postavio priču s cijenama na nižoj margini dizajnerskog tržišta, pa su njegove kreacije u tom trenutku dosezale maksimalnih 350 funti, s brojnim modelima koji su se mogli nabaviti i za mnogo manje novaca. Napravio je to ne samo zato jer je pronašao nišu koja je dotad bila neistražena i nezastupljena, već i jer je prema vlastitom priznanju imao maleni kapital i samo 9 mjeseci da zarola svoj biznis.
Strategija koja se isplatila
Morao je smisliti kreativan način kako da postavi priču na noge, u kratkom je roku učini uspješnom, ali i dugoročno održivom. Odlučio se za štedljivo korištenje skupocjenih materijala, koje bi taktički stavljao na najbolje dijelove tijela, i zatim ih miksao s drugim tkaninama koje nisu toliko u prvom planu. Strategija se u svakom slučaju pretvorila u puni pogodak, a haljine s laser-cut panelima od čipke preko noći su planule u maloprodaji.
Kaže se “if it ain’t broke, don’t fix it”, a iste strategije dizajner se drži i dalje. Doduše, priuštio si je odmak od čipkastih mini i midi haljina po kojima je postao poznat i otad je njegov brend postao još zanimljiviji za praćenje. U središtu priče i dalje je vrhunska koktel haljina za prigode na kojima želimo zablistati i na kojima se želimo osjećati samopouzdano i dobro u svojoj koži, a Self-Portrait tu definitivno pruža ruku.
U nastavku ćemo vas vizualno uputiti u aktualnu Self-Portrait kolekciju, bilo da ste gošća na vjenčanju ili nekoj drugoj svečanoj prigodi ovog ljeta i jeseni – ili ste zapravo mladenka. Naime, brend je poznat i po sjajnim vjenčanim haljinama, koje su vrlo šarmantne, urbane, zaigrane, drugačije i, naravno, cijenom pristupačne.
Haljine za vjenčanja (i druge svečane prigode)
Vjenčane haljine
FOTOGRAFIJE: Self-Portrait