Svi se još uvijek dobro sjećamo scenarija iz karantene, kada smo se za virtualne sastanke spremali “na pola”. Bilo je bitno da imamo frizuru, da smo našminkani i da smo barem do pasa odjeveni u uobičajenu poslovnu odjeću, pa je to znalo rezultirati prilično smiješnim modnim izdanjima koja bi u nastavku najčešće podrazumijevala donji dio trenirke ili hlače od pidžame.
No, iako su ti scenariji prošlost, virtualni sastanci ipak su se zadržali kao dio naše nove poslovne svakodnevice, naročito kod zaposlenika i poduzetnika koji imaju svoj home office ili rade hibridno. Iz ideje da svojim kupcima nastavi pojednostavljivati život u digitalnom svijetu, Maybelline je razvio prvu ikad make up aplikaciju za virtualne sastanke, što ukratko znači da će nas “našminkati” za potrebe sastanka i uštedjeti vrijeme i trud koje bismo inače uložili u taj proces.
Maybelline Beauty App
Maybelline Beauty App, odnosno prvi virtualni make up za sastanke, predstavljen je prošlog tjedna na najvećoj europskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology, koja je održana od 14. do 17. lipnja u Parizu. L’Oréal je ondje predstavio seriju svojih Beauty Tech inovacija, dizajniranih kako bi omogućile “ljepotu za sve”, no od svih novotarija, našu pažnju potpuno je okupirala aplikacija koju L’Oréal i njegov Maybelline donose na tržište ovog ljeta.
Uzimajući u obzir činjenicu da je virtualni svijet novo mjesto na kojem provodimo mnogo vremena, na ovom projektu snage su udružili Maybelline, Microsoft Teams i ModiFace, sa željom da zajednički nastupe kao predvodnici digitalne ljepote. Maybelline je demokratizirao svijet make upa, Microsoft Teams postao je poznat kao jedna od najboljih platformi za poslovnu komunikaciju, a ModiFace je pružanjem mogućnosti za virtualno isprobavanje make upa u značajnoj mjeri revolucionirao način na koji se kupuje make up.
Kako je cijela priča zamišljena?
Računajući na one dane kada se nemamo vremena šminkati ili se jednostavno ne želimo šminkati za taj jedan virtualni sastanak u danu, Maybelline je odlučio to napraviti za nas. Njegova nova aplikacija, Maybelline Beauty App, funkcionira isključivo na Microsoft Teamsu, i omogućuje korisnicima da uoči sastanka odaberu željeni virtualni make up look. Jednim klikom moći ćemo odabrati jedan od ukupno 12 ponuđenih virtualnih make up lookova (od neutralnog do izražajnog) i sastanak odraditi baš kao da smo našminkani i uživo.
To postaje moguće zahvaljujući ModiFaceu, čija tehnologija proširene stvarnosti omogućuje da virtualno isprobamo proizvode i make up lookove, a da to istovremeno djeluje najsličnije moguće stvarnom životu. Svojom tehnologijom koja razumije naše lice, ModiFace se fokusira na granularne detalje, a njegov AI tim za potrebe izrade ove aplikacije napravio je revolucionarna istraživanja, kako bi vrlo precizno mogli pratiti oči i usne.
Dostupno je 12 lookova za svaku ženu i muškarca, bilo koju etničku pripadnost i bilo koji ton kože. Kada ćete se spajati na sastanak, imat ćete mogućnost biranja različitih video efekata, a nakon toga dobit ćete brzi preview i odmah vidjeti odabrani look na svom licu.
Maybelline svoju aplikaciju komunicira kroz ideju pojednostavljivanja života kupcima, i mogućnost postizanja toga da se u svakom trenutku osjećaju najbolje, naročito na poslu. “Smatrajte ovo svojom virtualnom torbicom za šminku, opremljenom svim neophodnim virtualnim make up proizvodima iz Maybellinea”.
Maybelline Beauty App i druge inovacije iz L’Oréala
Rješenja koja su u središtu pozornosti na izložbenom prostoru L’Oréala pokazuju stručnost i znanje tvrtke u korištenju snage podataka, tehnologije i umjetne inteligencije kako bi potrošači bili bolje informirani i dobili pristup beauty proizvodima i uslugama prilagođenim njihovim specifičnim potrebama.
„Ove godine na VivaTechu predstavljamo izuzetne Beauty Tech inovacije koje imaju snažan pozitivan učinak“, izjavio je Nicolas Hieronimus, izvršni direktor L’Oréal Grupe i dodao: „Raspoređivanjem naših resursa u tehnologije koje demokratiziraju pristup pametnijoj i održivijoj ljepoti, omogućujemo svima ravnopravnije uživanje u ljepoti po vlastitim uvjetima.“
FOTOGRAFIJE: L’Oréal