Kora organics Kora organics

Jeste li znali da je u Hrvatskoj dostupna kozmetika Mirande Kerr?

22.03.2023. | AUTOR: After5

Beauty priče | Modne i beauty priče
#KORA Organics

Miranda Kerr 2009. pokrenula je Kora Organics. Kako je ispričala u priči o brendu, kad je imala 16 godina, njezinoj je majci dijagnosticiran rak i počela je promatrati što unosi u tijelo i stavlja na kožu. Iznenadila ju je činjenica koliko proizvoda nije bilo prirodno ili sigurno, što je za nju bila prekretnica koja je pokrenula i strast prema organskim sastojcima i holističkom zdravlju.

S ciljem da napravi razliku u načinu na koji ljudi brinu o svojoj koži, Miranda Kerr 2009. godine predstavila je brend Kora Organics. Bazirana na organskim sastojcima, Kora Organics je kozmetika čiju smo mogućnost kupnje dugo priželjkivali u Hrvatskoj. ‘Škicali’ smo je u Sephori i na Cult Beautyju, a onda primijetili kako su kozmetički proizvodi s potpisom australskog modela dostupni u Douglas online trgovini.

Kora Organics

Miranda Kerr u brendu Kora Organics njeguje holistički pristup i naglašava važnost hranjenja tijela, kako i sama kaže, ‘i iznutra i izvana’. Uz prirodne sastojke poput ulja šipka, maslinovog ulja i nara, tajna njezine linije je i noni sok, eliksir koji se proizvodi od voća s Tahitija, a vjeruje se kako pomaže u obnovi stanica kože. U jednom razgovoru za Vogue, Kerr je otkrila da noni sok koristi svakodnevno, i to još od tinejdžerskog doba, a opisuje ga kao hranu za kožu.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli KORA Organics (@koraorganics)

Kerr se u istom razgovoru našalila kako je bila pokusni kunić za Kora Organics jer je testirala svaki proizvod, svaku formulu koja joj je dopremljena avionom iz laboratorija u Melbournu, gdje je kozmetika nastala. Misija brenda je inspirirati ljude da budu najzdravija verzija sebe, i izvana i iznutra, i to proizvodima koji se danas prodaju u 30 zemalja, među kojima je i Hrvatska. Prilikom proizvodnje, iz Kora Organic naglašavaju kako koriste održive prakse čiji je rezultat manje otpada za planet, bez toksina na koži i s do 60% više antioksidansa. Time, dakle, slijede svoj cilj prema kojem žele pružiti odgovornu, a učinkovitu njegu tijela.

Na Douglasovom web shopu dostupno je 17 proizvoda, a u ponudi se, između ostalog, nalaze i serum, krema i sprej za njegu lica, krema i ulje za područje oko očiju, ulje za odstranjivanje šminke, pjena za čišćenje lica, krema za njegu tijela, maska za lice, highlighter… Cijene se, ovisno o proizvodu, kreću između 24,55 i 71,54 eura, koliko košta Noni Bright Vitamin C serum za lice sa spomenutim eliksirom.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli KORA Organics (@koraorganics)

Kora Organics opisana je kao moćna kozmetika s nizom proizvoda koji kožu vraćaju u njezino idealno stanje, i to zahvaljujući antioksidansima ojačanima organskim sastojcima bogatima vitaminima A, C i E te esencijalnim masnim kiselinama. Rezultat redovne upotebe Kora Organics proizvoda je sjajna, blistava i, najvažnije, zdrava koža, a u njezinom su nastajanju sudjelovali i stručnjaci za organsku kemiju, mikrobiologiju i organsku kemiju, sve s ciljem optimalnih rezultata za kožu.

Kako brend navodi na svojim stranicama, proizvodi s oznakom ‘prirodno’ ili ‘organsko’ sa sobom ne nose jamstvo, osim ako su certificirani od strane neovisnog tijela. Pojašnjavaju kako unutar industrije ljepote nedostaje regulacije pa su svoje proizvode certificirali putem Ecocerta/COSMOS-a, najstrože reguliranog sustava koji jamči kako su Kora Organics proizvodi uistinu organski i proizvedeni u skladu s najvišom mogućom praksom održivosti.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli KORA Organics (@koraorganics)

Najprodavaniji Kora Organics proizvodi

Da je Miranda Kerr sa svojim timom mislila na stvarno svaki detalj, pokazuju i detalji na pakiranju, poput poruke na svakom pakiranju, u vidu riječi pune pozitive kao što su radost, ljubav, prihvaćanje… U razgovoru za Harper’s Bazaar rekla je kako su takve riječi snažne i ohrabrujuće, a namjera brenda je unaprijediti proizvode, ali i oraspoložiti osobu koja ih koristi. Cilja Kora Organicsa je da, kada osoba pogleda poleđinu proizvoda, dobije nježni podsjetnik za dnevnu dozu pozitive i optimizma.

Na službenoj stranici brenda provjerili smo i koji su najprodavaniji proizvodi popularnog australskog brenda. Na prvom se mjestu nalazi Noni Glow ulje za lice koji je dobio nagradu Beauty Insidera, zatim Turmeric Brightening & Exfoliting maska za lice koja je ponijela Allure nagradu prošle godine. Tu je i Turmeric Glow hidratantna krema za lice koja je također dobila Allure nagradu u kategoriji clean beauty 2021.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli KORA Organics (@koraorganics)

FOTOGRAFIJE: Douglas, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5