OUI the people F OUI the people M

Iza ženske britvice koja je svako malo “sold out” krije se poduzetnica s vizijom

10.04.2023. | AUTOR: Iva Kordić

Modne i beauty priče

S jedne se strane poželjela odmaknuti od epiteta ‘savršeno’ i ‘besprijekorno’, a s druge je strane naumila kreirati kvalitetnu, sigurnosnu britvicu za žene. Karen Young, osnivačica i CEO brenda OUI the People stvorila je Single Blade britvice, namijenjene brijanju nogu, pazuha i bikini područja bez iritacije, crvenila i uraslih dlačica. Kroz godine, britvica je prepoznata, često rasprodana i postala je zlatni standard za sve ostale modele.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Dok nisam pročitala priču o Karen Young, osnivačici brenda OUI the People i njezinoj viziji da i ženama ponudi kvalitetne, sigurnosne britvice, o njima, moram priznati, nisam ni razmišljala pretjerano, ‘pomirila’ sam se s britvicama koje povremeno izazivaju iritaciju. No, kada vrtim film unatrag, mogu vidjeti što je inspiriralo CEO brenda da si postavi pitanje: Zašto i dalje koristim ovu lošu, plastičnu britvicu? i kreira britvicu koja je kroz godine postala zlatni standard za sve ostale britve – bez iritacije nakon korištenja, idealna i za osjetljivu kožu.

Žene su, rekla je Young u razgovoru za Today, koristile sigurnosne britvice pedesetih i šezdesetih godina prošlog stoljeća, a onda su tržište preplavile plastične britvice koje su bile znatno jeftinije, no ne i kvalitetnije. Poželjela je i sama britvicu od nehrđajućeg čelika i 2015. predstavila brend OUI the People (izvorno Oui Shave). Iako je postojao strah da ih ljudi neće kupovati zbog visoke cijene (oko 85 dolara), znala je da žene zaslužuju bolje iskustvo brijanja i tržištu ponudila ‘britvicu za najglađe brijanje do sada’.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Kako je nastao OUI the People?

Prije nego je pokrenula OUI the People, Young je radila za jednu od najprestižnijih kozmetičkih tvrtki. Vidjela je veliku razliku na tržištima za muškarce i za žene, objasnila je u intervjuu za Forbes. S jedne strane, u beauty industriji okrenutoj ženama, narativ se kreće u smjeru: Ovako mislimo da želiš izgledati i Ovako mislimo da bi trebala izgledati, dok na tržištu namijenjenom muškarcima postoji veliki interes za predstavljanjem novih kozmetičkih proizvoda. Na tržištu je vidjela i mnogo brendova za brijanje namijenjenih upravo muškarcima, da bi potom samoj sebi postavila pitanje s početka članka: Zašto se i dalje brijem ovom lošom, plastičnom britvicom? Dok je u isto vrijeme, kaže, imala pristup bilo kojoj maskari, ružu za usne ili rumenilu, primijetila je da su svi zaboravili na žene po pitanju kvalitetnih britvica, i tu vidjela svoju priliku.

Young kaže kako je oduvijek imala problema s brijanjem – urasle dlake, iritacije od britvice za nju su bile sasvim normalna pojava. Pratila je sve inovacije koje se događaju u svijetu muškog brijanja i pomislila: I mi se brijemo! To je bio jedan od prvih koraka prema stvaranju britvice koja je uspostavila normu svim ostalim britvicama, zbog svoje kvalitete, dugotrajnosti i sigurnosti za kožu. Prije nego se bacila na izradu britvice, istraživala je najbolje načine brijanja i pronašla nešto što se zove ‘sigurnosna britva’. Istraživanje je trajalo približno godinu dana i u tom je razdoblju isprobala razne proizvode. Zaključila je da su najkvalitetnije britve dizajnirane tako da se koža izloži samo komadiću oštrice, što je čini znatno sigurnijom za brijanje. Proizvođači kojima se obratila bili su iznenađeni što ženama želi ponudi takvu, sigurniju i kvalitetniju varijantu britvice. Dok je isprobavala razne modele, samo je razmišljala o tome što je propuštala kroz godine brijanja plastičnom britvicom.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Kada je predstavila prvi OUI the People proizvod, Young je shvatila da je nužno prvo educirati žene o sigurnosnoj britvici. Željela je da se osjećaju ugodno dok čitaju imena pa im je dala i ‘prijateljske’ nazive, kao što su Carrie, Samantha i Charlotte, govori u intervjuu za Forbes. Željela je da kada žene dođu na njezin web shop imaju friendly osjećaj, kao da se druže sa svojim prijateljicama. Osim toga, bilo joj je važno da klijentice znaju da ih mogu pitati bilo što vezano uz brijanje, što su mnoge i prepoznale pa na dnevnoj bazi brend dobiva razna pitanja o brijanju.

Rasprodane britvice
s OUI the People potpisom

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Jasno je kako je strategija koju je Young imala za OUI the People britvicu upalila – znala je da će kvalitetan proizvod naići na zainteresirane kupce, što pokazuju i podaci – Single Blade model često je rasprodan, a dobitnik je i brojnih, prestižnih nagrada za ljepotu. Brend je svoj asortiman proširio i na ostala područja njege tijela, poput seruma za kožu i kupki, a za mnoge od njih postoji lista čekanja zainteresiranih kupaca, piše Today.

Išli smo polako da bismo došli do toga da su nam proizvodi rasprodani. Pobrinuli smo se da budu vrhunski i pustili ih da govore sami za sebe. Iako nismo uvijek mogli ponuditi proizvode sa zaliha i odgovoriti na visoku potražnju, imali smo osjećaj da smo zaslužili to mjesto na vrhu na kojem smo se našli.

Treba spomenuti i srž samog brenda OUI the People, njegovu misiju ReConstitution of Beauty prema kojoj ‘paze na jezik’ i izrazito im je važno kakvu poruku šalju. Takva predanost djelomično potječe i iz Younginog djetinjstva, kada je njezina majka zabranila časopise o ljepoti.

– Jednostavno je rekla kako bismo mi trebali odrediti kako se osjećamo, a ne nužno industrija koja poruke šalje s ciljem kupnje pojedinog proizvoda –  rekla je u razgovoru za Today. Takav pristup, u kombinaciji s njezinim iskustvom s polja psihologije (diplomirala ju je na Sveučilištu Fordham), rezultirao je željom da promijeni tipičnu priču o ljepoti, eliminirajući riječi poput besprijekoran i savršen iz vokabulara brenda.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Nijedan brend nije samo brend. Vjerujemo da ljepota ne bi trebala doći nauštrb naše psihe. Umjesto da težimo besprijekornosti, cilj nam je stvoriti učinkovite proizvode, pažljivo dizajnirane, koji kupcima pomažu da se osjećaju sjajno u svojoj koži.

Ipak, kaže da joj se čini da se filozofija u cijeloj industriji ljepote mijenja i da je sve veći naglasak na ‘ljudima koji izgledaju kao ljudi’. I sama je, rekla je u intervjuu za Girlboss, bila opsjednuta glatko obrijanim nogama dok je bila mlađa. Osjećala je društveni pritisak zbog kojeg se našla u začaranom krugu brijanja, uraslih dlačica i upala, a nije znala za bolje po pitanju njege kože:

– Sada se brijem kada mi se prohtije, a mnogo vremena posvećujem njezi i dobrobiti tijela. Dodana vrijednost brijanja sigurnosnom britvicom svih ovih godina je i ta što mi dlačice ravnomjernije i sporije rastu.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Young je sa svojim brendom OUI the People uspjela napraviti da se na brijanje ne gleda isključivo kao na zadatak, nego kao na dio njege tijela – efektivnost su stavili na prvo mjesto, no nisu zaboravili ni na užitak korištenja. Za OUI the People važno je promišljati o brizi za tijelo, no bez emocionalnog utjecaja na ljude kroz koji im se ističe da imaju mane, koristeći riječi poput: savršen, anti-age, besprijekoran…

Kako funkcionira OUI the People britvica?

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli OUI the People (@ouithepeople)

Britvica je napravljena od nehrđajućeg čelika, posebno dizajnirana za uklanjanje dlačica bez iritacije kože. Pruža jednostavno, super glatko brijanje, bez urastanja, osjetljivosti te crvenila i iritacije nakon korištenja britvice. Izrađuje se u njemačkoj tvornici s tradicijom dužom od 100 godina, a iz OUI the People ističu kako redovitom upotrebom, dlačice počinju sporije rasti. Od tipične britvice razlikuje se po tome što isključivo brije kožu jer, kako kažu, nije koža ta koja uzrokuje urastanje dlačica, nego – britvica.

Najbolje je brijati se na kraju tuširanja, kada je koža najmekša. Za brzinsko brijanje savjetuju navlažiti željeno područje toplom krpom. Oštrica se drži pod kutom od 30 stupnjeva i, bez ikakvog pritiska, koriste se kratki, brzi potezi za brijanje nogu, pazuha ili bikini područja. Osobama s osjetljivom kožom preporučuje se brijanje u smjeru rasta dlačica. Nakon brijanja, kožu treba osušiti ručnikom i nanijeti hidratantnu kremu. Brend, nažalost, još uvijek ne dostavlja u Europu, već isključivo u SAD i Kanadu, no moramo reći kako priželjkujemo OUI the People britvice dostupne i za hrvatsko tržište.

FOTOGRAFIJE: OUI the People, Instagram

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5