Najinovativnija Zara trgovina dosad otvorila je svoja vrata

28.04.2023. | AUTOR: Hana Bartolović

Modne i beauty priče | Modne priče

Inditex je svom zvjezdanom brendu, Zari, osigurao novu stratešku lokaciju u Parizu. Predstavnici modnog konglomerata opisuju je kao “najinovativniju trgovinu u Francuskoj”, a locirana je na slavnoj aveniji Champs-Elysées. To je jedno od najznačajnijih otvorenja za galicijsku grupu ove godine, samo godinu dana prije Olimpijskih igara koje će se održati upravo u Parizu. Smještena u prostoru koji je nekada zauzimala Galerie du Claridge, dugo očekivana Zara trgovina otvorila je svoja vrata u petak, 21. travnja.

Nova Zara trgovina, Pariz

Nova Zara trgovina u Parizu

Zara učvršćuje prisutnost grupe Inditex na prestižnoj trgovačkoj aveniji u Parizu, na kojoj su joj susjedi američki brend Levi’s, proizvođač satova Tissot i kozmetički div Sephora. Tvrtka već upravlja s dvije druge trgovine na tom području: premium trgovinom Massimo Dutti koja se nalazi na broju 116 i drugom Zara trgovinom samo nekoliko metara od nove flagship trgovine. Kultni butik na broju 92 nastavlja s radom, no prodaje isključivo dječju kolekciju brenda.

Nova Zara trgovina prostire se na 2.700 četvornih metara raspoređenih na jednom, izduženom katu, što je dizajn koji je neuobičajen u drugim Zarinim trgovinama. Dizajnirana in-house, od strane internog arhitektonskog tima, trgovina reinterpretira izvorni koncept umjetničkih galerija i pruža iskustvo shoppinga koje kupce vodi na putovanje kroz različite sofisticirane zone. Ovaj potez jasan je pokazatelj Zarine strategije da podigne svoj imidž na višu razinu, učini ga profinjenijim i osigura brendu daljnje pozicioniranje na tržištu.

Zara trgovina

Pri ulasku u trgovinu kupce dočekuje prostrani digitalni ulaz koji vodi do širokog prostora posvećenog ženskim kolekcijama, uključujući SRPLS capsule kolekciju. Dio od 560 četvornih metara posvećen muškoj modi slijedi taj primjer. Korištenje različitih visokokvalitetnih materijala i kontrastnih tonova u dekoru pomaže u razlikovanju različitih područja posvećenih svakoj liniji, a istovremeno pruža suptilne prijelaze između ponuđenih kolekcija.

Ženski odjel sadrži namjenske prostore za kolekcije cipela i modnih dodataka, što novu glavnu trgovinu čini prvom Zarinom trgovinom u Francuskoj s prostorom posebno koncipiranim za ove proizvode. Osim toga, nakon što su fizički predstavljene u butiku Opèra, kolekcije donjeg rublja sada su izložene u posebnom prostoru kojeg karakterizira minimalistički dizajn u stilu izložbenog prostora. Muški dio, s druge strane, ima središnji dio posvećen bezvremenskoj kolekciji “Origins”. Parfemi također igraju istaknutu ulogu, obavijajući kupce svojim mirisnim notama na njihovom putu prema blagajnama.

Na primjeru ove trgovine, španjolski brend pokazuje kako integrira fizičke i digitalne kanale. QR kodovi olakšavaju kupcima lociranje različitih dijelova trgovine na karti, dok više od 40 soba za provlačenje ima zaslone za prepoznavanje broja artikala koji se isprobavaju kako bi se olakšao protok prometa. Dodatno, 25 modernih automatskih blagajni nove generacije podržava deset tradicionalnih blagajni. Osim toga, nova trgovina Zara ima predviđene prostore za povrat i online preuzimanje narudžbi.

FOTOGRAFIJE: Zara

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5