Ove dvije tvrtke osmislile su Podwalk za svoje timove, koncept šetnje i slušanja podcasta

04.07.2024. | AUTOR: Hana Bartolović

Život prije 5 | Tehnologija | Uredske priče i iskustva
#podcast

Prošlog sam vikenda na Forbesu čitala o podwalku, za koji poznati business medij piše da je “novi koncept izumljen 2024.” kao eksperimentalno rješenje za hibridni model rada dviju marketinških agencija sa sjedištem u New Yorku, Situation Group i Town Hall Agency. Iako pišu o njemu kao o novitetu, koncept hodanja i slušanja podcasta zapravo je već neko vrijeme dio moje rutine, a vjerujem i mnogih drugih. Ipak me zaintrigiralo što kažu, kako su ovu rutinu digli na novu razinu i kako podwalkanje može pružiti podršku hibridnim radnicima, kao što je bio njihov slučaj.

podwalk

Ljeto je tu i ako nas živa u termometru ne ošine previsokom temperaturom, činjenica je da ćemo mnogo vremena provoditi vani. Jedan od najboljih načina za provesti vrijeme na zraku svakako je hodanje, koje se smatra jednom od najzdravijih fizičkih i mentalnih aktivnosti koje možemo raditi. Poboljšava zdravlje srca i jača mentalnu jasnoću, radnu angažiranost i učinak na poslu. Osim toga, ublažava stres na poslu, tjeskobu i izgaranje.

Hodanje ima mnoge svrhe, baš poput tjelovježbe koja donosi olakšanje od sjedenja za stolom, a k tome i čišćenje glave od negativne energije. Forbes naziva podwalk novim tipom hodanja u prirodi, a “Podwalk” koncept, koji su javnosti predstavili Situation Group i Town Hall Agency, posebno je prilagođen potrebama hibridnih radnika.

podwalk, šetnja šumom, prednosti, šetnje, iskustva

Cijela ideja osnivača krenula je od rečenice “Nikada nisam imala kreativnu ideju za svojim radnim stolom”.

Damian Bazadona, osnivač Situation Group, za Forbes je rekao sljedeće: „Toliko je napisano o tome kako poboljšati iskustvo u uredu, ali za veliku većinu radnika koji sada rade u hibridnom kapacitetu, manje je napisano o tome kako mogu maksimizirati svoje iskustvo u kućnom uredu i na ‘slobodne dane’. Izumili smo Podwalk kako bismo potaknuli sudionike da se odmaknu od svojih ekrana, odu offline, izađu van i inspiriraju se. Podwalk je osmišljen tako da djeluje kao personalizirana radio emisija, stvorena samo za vas, koja spaja svježe ideje i uvide sa živim, smislenim razgovorima.”

podwalk, podcast, šetnja

Istraživala sam je li ovaj koncept negdje instrumentaliziran i ponuđen široj publici, ali zapravo se radi o in-house metodi koju su ove dvije tvrtke počele prakticirati za sebe i svoje zaposlenike.

Objasnili su kako u njihovom slučaju cijela priča funkcionira:

Sudionici slušaju kratki podcast dok šeću svojim susjedstvom. Format podcasta (Spotify, Apple Podcasti, YouTube i slično) i tema mogu varirati. Sve što se treba dogoditi da bi podwalk funkcionirao je da svi pritisnu play u isto vrijeme.

Nakon šetnje, sudionici se pridružuju razgovoru pomoću aplikacije za poziv bilo koje vrste. Navodi da se korištenje Zooma općenito ne preporučuje kako bi se duh Podwalka odvojio od svakodnevnih radnih poziva. A događaj je osmišljen tako da odgovara svima – od zaposlenika koji hoda do ureda pa do menadžera koji ostavlja djecu u školi prije nego što se spoji u sustav.

podwalk, podcast, šetnja

Prema Bazadoni, ljepota Podwalka leži u njegovoj pristupačnosti i fleksibilnosti. Dodaje da nema troškova upisa i nema pritiska na to koliko puno ili koliko malo ćete biti uključeni. “To je događaj osmišljen kako bi vašu zajednicu zadržao angažiranom, bez obzira na njihovu lokaciju”, ističe i nastavlja: “Podwalk ne samo da potiče dobrobit potičući svoje sudionike da ustanu i pokreću svoja tijela, već također potiče promišljene rasprave bez ograničenja tradicionalnih video sastanaka.”

Ono što je nekoć bilo trčanje, sada je nordijsko hodanje: Evo gdje, kada i kako krenuti

Barack Obama umjetna inteligencija knjige-3-min umjetna inteligencija, Barack Obama, knjige, preporuka

Želite li bolje razumijeti umjetnu inteligenciju? Obama predlaže ove članke, knjige i podcaste

Zašto prokrastiniramo – i možemo li napustiti vlastiti svijet odgađanja

banner ad

Prvo što mi pada na pamet jest da neće baš svi zaposlenici biti entuzijasti sudjelovati u dodatnim sadržajima vezanima uz posao, no opet, za kreativce koji stalno moraju smišljati nove projekte i davati sve od sebe na poslovnom planu, odmak od kompjutera uz sadržaj koji će vam zagolicati maštu i probuditi neku novu ideju doista je koristan. A i svi znamo koja je moć kolektivnog brainstorma!

Moji podwalks odvijaju se sa samom sobom, no pala mi je na pamet ideja da bi mogao postojati i podcast klub u kojem se okupljaju zaljubljenici u podcast format, koji nakon šetnje prirodom imaju priliku raspraviti o onome što su poslušali.

podwalk, podcast, šetnja

Tvrtke Town Hall Agency i Situation Group dosad su slušale podcaste o organizacijskim promjenama, inovacijama, mentalnom zdravlju, vodstvu i suradnji, a otkrili su i četiri koraka kako stvoriti svoj Podwalk:

1. Odaberite podcast. Bazadona savjetuje da odaberete kratku, zanimljivu epizodu podcasta koja je u skladu s interesima i ciljevima vaših suradnika ili tima. Zatim potražite teme koje potiču na razmišljanje i razgovor.

2. Zakažite šetnju. Sljedeći korak je odabir datuma i vremena koji odgovara vašim sudionicima. Potiče sve da prošeću dok slušaju podcast. Ističe da bi idealna šetnja trebala biti duga 20-30 minuta.

3. Omogućite raspravu. Nakon šetnje organizirajte virtualnu raspravu u aplikaciji za pozive ili osobni sastanak gdje voditelj rasprave započinje razgovor, a sudionici slušaju i dijele svoja razmišljanja o podcastu. To može biti strukturirana rasprava ili ležeran razgovor. Ako se baš mora održati na Zoomu, Bazadona potiče sudionike da drže svoje kamere isključene. Dio ljepote ovog iskustva je što ne morate biti pred kamerom, napominje.

4. Činite to redovito. Bazadona predlaže da razmislite o tome da Podwalk postane događaj koji se ponavlja kako biste zadržali zamah i neprestano angažirali svoj tim.

FOTOGRAFIJE: Pexels, Unsplash, Kaboompics

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5