cafe-kitsune

Koja priča stoji iza najpoznatije kave Instagrama?

12.02.2023. | AUTOR: After5

Gastronomija | Putovanja | Život iza 5
#Café Kitsuné

Kava za van, zeleni stolci pariških vrtova Tuileries i stilizirani natpis na papirnatoj čaši ‘Café Kitsuné’ – vjerujemo kako ste, baš poput nas, na Instagramu barem jednom naišli na ovaj prizor u posljednje vrijeme. Riječ je o kafićima iza kojih stoji francusko-japanski brend Maison Kitsuné. Inače, u prijevodu s japanskog, ‘kitsune’ znači lisica, koja se u Japanu iznimno štuje, a nalazi se i na logu franšize. Još jedna zanimljivost: kad kažemo francusko-japanski brend, mislimo na Gildasa Loaëca, bivšeg kreativnog direktora i menadžera Daft Punka, i Masayu Kurokija, arhitekta čiji je mentor bio poznati francuski arhitekt Jean Nouvel.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Café Kitsuné (@cafekitsune)

Jedan od najpopularnijih instagramskih prizora iz Pariza u posljednje vrijeme svakako je onaj u kojem glavnu riječ vodi coffe to go iz Café Kitsuné. Zahvaljujući jedinstvenom minimalističkom dizajnu interijera, koji se oslikava i na spomenutim papirnatim čašama, Café Kitsuné brzo je postao senzacija na Instagramu. Najvažniji razlog popularnosti je, naravno, ukusna kava, no dobro promišljen dizajn, s jednostavnim, no efektnim logom, jedan je od onih kojeg su prigrlili i Parižani i turisti. Uz kavu po kojoj su najpoznatiji, slatkoljupce mame i razni deserti od kojih mnogi imaju japansku notu.

Japansko-francuska franšiza Café Kitsuné

Prvi Café Kitsuné otvoren je u Japanu 2013. godine, a iza njega stoje osnivači brenda Maison Kitsuné, Gildas Loaëc i Masaya Kuroki. Nakon japanske, na red je došla i europska pržionica kave, otvorena u Parizu, gdje danas postoji nekoliko Caféa Kitsuné, a diljem svijeta ukupno ih je više od 20 – u Europi, Aziji, na Bliskom istoku i u Sjevernoj Americi.

Johanna Lellouche, direktorica razvoja i poslovanja, brendu se pridružila 2018., kad su postojala samo dva kafića, u Tokiju i u Parizu. Za World Coffee Portal rekla je da je radila na razvoju Caféa Kitsuné kao uspješnog međunarodnog brenda. Počeli su kao koncept kafića, a potom su se diverzificirali u pržionicu kave, barove i poslovne restorane.

cafe-kitsune

– Fantastično je surađivati s lokalnim partnerima koji nam pomažu da bolje razumijemo tržište i razvijamo naš koncept. Uvijek smo na oprezu jer želimo zadržati konzistentnost, kvalitetu i uslugu pa nam je važno da ne žurimo s otvaranjem novih kafića. To nije naša strategija – rekla je Lellouche za World Coffee Portal.

Ne želimo biti Starbucks. Ne želimo biti na svakom uglu, stoga smo uvijek u potrazi za ekskluzivnim lokacijama.

To potvrđuju i pariške lokacije – u blizini Louvrea, vrtova Tuileries (odatle i toliko instagramskih fotografija kava za van sa zelenim stolcima u pozadini), Vertbois…

Cilj Caféa Kitsuné nije samo otvaranje novih podružnica, već i razvoj poslovanja u smjeru lifestyle brenda, sa širokom ponudom proizvoda dostupnih u trgovinama Maison Kitsuné. Tako su s Maison Kitsuné lansirali ready to wear asortiman, zatim šalice, čaše, termosice i svijeće u suradnji s kreativnim partnerima. U kafićima svira glazba odabrana od strane Kitsuné Musique, pa je jasno da postoji sinergija između svih brendova koji su dio Maison Kitsuné. Spomenimo još i Galerie Kitsuné, umjetničku galeriju i izdavačku kuću.

Poseban doživljaj kave u Café Kitsuné 

Želja im je svakom gostu ponuditi jedinstveno iskustvo ispijanja kaveono nastaje ne samo zahvaljujući raznolikosti i kvaliteti samih proizvoda, nego i zbog ugodne atmosfere u interijeru, čiji dizajn potpisuje dizajnerski tim Maison Kitsuné. Kafići su redom smješteni na lokacijama koje su moderne i kozmopolitske, u kojima se svi osjećaju dobrodošlo.

Kavu koju serviraju opisuju kao ukusnu, s notama čokolade i pečenih lješnjaka te glatkom, svilenkastom strukturom. Parišku pržionicu vodi artisan roaster Florain Descouser, a svježa zrna kave, baš kao i svježe mljevena kava dostupne su u kafiću ili za online narudžbu (P.S. dostavljaju i u Hrvatsku).

Među klasične specijalitete kafića ubrajaju se espresso, macchiato, americano, dirty chai, cappuccino, cortado, zatim razni čajevi, peciva i kolači, sokovi… Sve je dostupno u varijanti to go, zahvaljujući čemu i nastaju popularni instagramski prizori koji su za mnoge bile prva stvar kojom je Café Kitsuné zaokupio njihovu pozornost.

FOTOGRAFIJE: Pexels, Instagram, Café Kitsuné

Prijavite se na naš newsletter…

…i stiže vam After5 preporuka za čitanje!

POVEZANI ČLANCI
©2024 after5